VitaePro

Herman Etman

Op zich een goede afhandeling van de leveringsafspraken.
Op zich een goede afhandeling van de leveringsafspraken.
Maar de prijsstelling van het product ( niet zo echt bijzonder) is erg hoog. Daar zou eens over nagedacht kunnen worden. Een lagere prijs, bijvoorbeeld 30%, levert meer afnemers op. Eindoordeel buiten de prijs 5 sterren. Maar vanwege de te hoge prijs maar 3

Hallo Herman,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat de leveringen goed gaan en dat u los van de prijs tevreden bent met uw VitaePro.
Wat betreft de prijs:
De prijs...
Hallo Herman,
Wat betreft de prijs:
De prijs van VitaePro wordt bepaald door de samenstelling en de kwaliteit van de ingrediënten.
VitaePro bevat naast vitamines ook plantenextracten, antioxidanten, en omega3 - vetzuren. Deze ingrediënten zijn schoon, veilig en grondig getest.
Daarnaast zijn de ingrediënten waar mogelijk duurzaam verworven. Zo mogen we voor de omega3-vetzuren het keurmerk Friend of the Sea dragen.
Zouden we de prijs met 30% reduceren, dan gaat dat ten koste van de samenstelling of van de kwaliteit van de ingrediënten.
Meer informatie over onze kwaliteitskeuze, vindt u ook op onze website: https://www.vitaepro.nl/over-vitaepro/gegarandeerde-kwaliteitskeuze/
Fijne dag,
Met vriendelijke groeten, Aagje van de VitaeLab klantenservice

Marieke Gieling

Prima levering! Altijd op tijd!

Rolf Braam

Goede service, en vriendelijk aan de telefoon, Producten hebben een goede werking op mijn lichaam en geest.

Noud

Sinds ik Vitae pro slik voel ik me fit en heb minder pijn.
Wel een advies om de verpakking aan te passen zodat mensen met hand c.q. vingerproblemen deze makkelijker eruit kunnen halen.

W de Jong

Bezorgt niet op tijd. Als je dan belt krijg je een aardige mevrouw aan de telefoon die excuus aanbied en op de volgende zending 25% korting toezegt en vervolgens krijg je nog de ViaePro niet.

Hallo Willem,
Bedankt voor uw beoordeling.
Leuk dat u een korting heeft ontvangen op uw volgende leveringen, maar jammer dat u nog geen nieuwe levering heeft ontvangen.
De leveringen...
Hallo Willem,
Bedankt voor uw beoordeling.
De leveringen worden vanuit Zweden verstuurd en kunnen daardoor 5-10 werkdagen onderweg zijn. Met de Hemelvaart en Pinksteren, kan het mogelijk iets langer duren dan u gewend bent.
Wilt u de frequentie van de leveringen aanpassen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Fijne dag!
Met vriendelijke groeten,
Aagje van de VitaeLab Klantenservice

J. Berghuis

Ondanks gebruik, nog steeds spierpijn klachten.

Hallo Johan,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.
Jammer dat u nog steeds spierklachten ervaart.
Hallo Johan,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.
Jammer dat u nog steeds spierklachten ervaart.
VitaePro is als voedingsupplement een aanvulling op een gezonde en gevarieerde voeding. VitaePro bevat onder andere vitamine D, dat goed is voor de werking van de spieren. Maar blijft u spierklachten houden, dan is vitamine D alleen mogelijk niet de oplossing.
We nemen nog even contact met u op om te horen of we u nog ergens mee van dienst kunnen zijn.
Met vriendelijke groeten, Aagje van de VitaeLab Klantenservice

joke schuurman

Snelle actie en reactie op vragen

Patrick den Heijer

Prettige ervaringen en snelle leveringen.

H. van Brink

Goed, maar duur.

Gretha pons

Ik zag reclame op de televisie en heb gebeld het werd mij rustig uitgelegd en heb het besteld en gebruik het nu nog ben er zeer tevreden over en als er iets is bel ik met de klantenservice en daar... Ik zag reclame op de televisie en heb gebeld het werd mij rustig uitgelegd en heb het besteld en gebruik het nu nog ben er zeer tevreden over en als er iets is bel ik met de klantenservice en daar wordt je ook heel fijn 't woord gestaan