VitaePro

Gretha pons

Ik zag reclame op de televisie en heb gebeld het werd mij rustig uitgelegd en heb het besteld en gebruik het nu nog ben er zeer tevreden over en als er iets is bel ik met de klantenservice en daar... Ik zag reclame op de televisie en heb gebeld het werd mij rustig uitgelegd en heb het besteld en gebruik het nu nog ben er zeer tevreden over en als er iets is bel ik met de klantenservice en daar wordt je ook heel fijn 't woord gestaan

Hanneke

Keurige levering elke keer, prima verpakt.
Kom aardig uit de voeten ondanks polyarthrose

Chris Akkermans

De levering is op tijd
Voel mij er goed bij

Marieke

Henk

Voel meer energie en fitter.

Paul Vlamings

De producten zijn uitstekend en geven mij een boost

Ed Snoek

Partner van alle regulaire medicijnen af.verder alles naar tevredenheid. Vind t alleen een flinke uitgave maandelijks.

Reactie VitaePro:

Hallo Ed,
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat uw partner baat heeft bij VitaePro.
Hallo Ed,
Wat betreft de prijs van VitaePro: die wordt bepaald door de samenstelling en kwaliteit van de ingrediënten.
De reguliere prijs van VitaePro is € 39,80. Dat is op basis van het abonnement, voor 60 capsules en inclusief de verzendkosten.
Neemt u iedere dag 1 capsule, dan is dit genoeg voor 2 maanden.
We nemen nog even contact met u op om te kijken of we iets aan uw levertermijn kunnen aanpassen. Door bijvoorbeeld iedere 4 maanden een levering te laten komen, bespaart u éénmaal de verzendkosten uit.
Aagje van de VitaeLab Klantenservice

Doortje Saya