VitaePro

Willemke

De levering is prima, maar voel na ruim 3 maanden geen verschil en krijg veel last van mijn maag

Hallo Willemke,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling!
Fijn dat de leveringen goed verlopen, maar jammer dat u nog geen positief effect van VitaePro heeft ervaren.
VitaePro is een...
Hallo Willemke,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling!
VitaePro is een voedingssupplement en bij voedingssupplementen kan het langer duren voordat u er effect van merkt: uw lichaam moet namelijk wennen aan de extra voedingsstoffen die het krijgt.
We adviseren VitaePro daarom 4-6 maanden de kans te geven, voordat u er een oordeel over velt.
Naast dat VitaePro de spieren en gewrichten ondersteunt, bevat VitaePro ook ingrediënten die uw immuunsysteem ondersteunen en die helpen energie vrij te maken uit uw voeding.
Gebruikt u medicijnen? Dan is het goed om het gebruik van VitaePro ook met uw huisarts te bespreken. Uw huisarts kent immers uw medische verleden.
Heeft u al contact gehad met onze gratis klantenservice om uw abonnement op te zeggen? We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 7.30u en 16.30u op telefoonnummer 0800 3838 003. We horen graag van u.
Met vriendelijke groeten, Aagje van de VitaeLab Klantenservice

jjeanne

Hallo ik heb niet de verwachting gekregen van wat eigenlijk de bedoeling was

Hallo Jeanne,
Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat VitaePro niet aan uw verwachting heeft voldaan.
Hallo Jeanne,
Mijn collega's van de klantenservice nemen nog contact met u op, om te kijken of ze nog iets voor u kunnen betekenen.
Met vriendelijke groeten, Anneli van VitaeLab

Herman Etman

Op zich een goede afhandeling van de leveringsafspraken.
Op zich een goede afhandeling van de leveringsafspraken.
Maar de prijsstelling van het product ( niet zo echt bijzonder) is erg hoog. Daar zou eens over nagedacht kunnen worden. Een lagere prijs, bijvoorbeeld 30%, levert meer afnemers op. Eindoordeel buiten de prijs 5 sterren. Maar vanwege de te hoge prijs maar 3

Hallo Herman,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat de leveringen goed gaan en dat u los van de prijs tevreden bent met uw VitaePro.
Wat betreft de prijs:
De prijs...
Hallo Herman,
Wat betreft de prijs:
De prijs van VitaePro wordt bepaald door de samenstelling en de kwaliteit van de ingrediënten.
VitaePro bevat naast vitamines ook plantenextracten, antioxidanten, en omega3 - vetzuren. Deze ingrediënten zijn schoon, veilig en grondig getest.
Daarnaast zijn de ingrediënten waar mogelijk duurzaam verworven. Zo mogen we voor de omega3-vetzuren het keurmerk Friend of the Sea dragen.
Zouden we de prijs met 30% reduceren, dan gaat dat ten koste van de samenstelling of van de kwaliteit van de ingrediënten.
Meer informatie over onze kwaliteitskeuze, vindt u ook op onze website: https://www.vitaepro.nl/over-vitaepro/gegarandeerde-kwaliteitskeuze/
Fijne dag,
Met vriendelijke groeten, Aagje van de VitaeLab klantenservice

Marieke Gieling

Prima levering! Altijd op tijd!

Rolf Braam

Goede service, en vriendelijk aan de telefoon, Producten hebben een goede werking op mijn lichaam en geest.

Noud

Sinds ik Vitae pro slik voel ik me fit en heb minder pijn.
Wel een advies om de verpakking aan te passen zodat mensen met hand c.q. vingerproblemen deze makkelijker eruit kunnen halen.

W de Jong

Bezorgt niet op tijd. Als je dan belt krijg je een aardige mevrouw aan de telefoon die excuus aanbied en op de volgende zending 25% korting toezegt en vervolgens krijg je nog de ViaePro niet.

Hallo Willem,
Bedankt voor uw beoordeling.
Leuk dat u een korting heeft ontvangen op uw volgende leveringen, maar jammer dat u nog geen nieuwe levering heeft ontvangen.
De leveringen...
Hallo Willem,
Bedankt voor uw beoordeling.
De leveringen worden vanuit Zweden verstuurd en kunnen daardoor 5-10 werkdagen onderweg zijn. Met de Hemelvaart en Pinksteren, kan het mogelijk iets langer duren dan u gewend bent.
Wilt u de frequentie van de leveringen aanpassen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Met vriendelijke groeten,
Aagje van de VitaeLab Klantenservice

J. Berghuis

Ondanks gebruik, nog steeds spierpijn klachten.

Hallo Johan,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.
Jammer dat u nog steeds spierklachten ervaart.
Hallo Johan,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.
Jammer dat u nog steeds spierklachten ervaart.
VitaePro is als voedingsupplement een aanvulling op een gezonde en gevarieerde voeding. VitaePro bevat onder andere vitamine D, dat goed is voor de werking van de spieren. Maar blijft u spierklachten houden, dan is vitamine D alleen mogelijk niet de oplossing.
We nemen nog even contact met u op om te horen of we u nog ergens mee van dienst kunnen zijn.
Met vriendelijke groeten, Aagje van de VitaeLab Klantenservice

joke schuurman

Snelle actie en reactie op vragen

Patrick den Heijer

Prettige ervaringen en snelle leveringen.