VitaePro

Arie Kees

Het bedrijf prima. Product werkt niet bij mij.

Reactie VitaePro:

Beste Arie,
Beste Arie,
Jammer om te horen dat VitaePro voor u niet het gewenste effect heeft gehad. Naar welk effect was u op zoek? Wij weten uit onderzoek onder onze klanten dat zij het meest tevreden zijn wanneer zij VitaePro consistent en voor een langere periode hebben gebruikt.
Met gezonde groet,
Erik van VitaeLab

Herman Knaap

Geen voelbaar effect

Henk Appells

Ik slik een lange tijd de pillen maar merk tot nu toe geen enkel verschil. Moet dit nog komen?

P.A.J. Servaas

Goede ervaringen als je b.v. vragen hebt om eventueel (of voor een bepaalde periode) te stoppen. Ook wordt dat meerdere keren doorgegeven. Ook de levering v/h product verloopt prima. Kan op dit... Goede ervaringen als je b.v. vragen hebt om eventueel (of voor een bepaalde periode) te stoppen. Ook wordt dat meerdere keren doorgegeven. Ook de levering v/h product verloopt prima. Kan op dit moment nog niet bepalen of het helpt.

Jan Haan

Voel me veel fitter.

Gerda

Voel echt verbetering, alles gaat soepeler.

Ina Dijkhuizen

Het wordt wel ietsjes beter!

Boy Titaley

Goede communicatie

N.G. van Wolfswinkel-Vizee

Prettige ervaring betr. levering en bezorging.
Prettige ervaring betr. levering en bezorging.
de werking van het product is goed, het is prima met mij, ondanks het regenachtige weer, ben altijd nogal positief enz. geen beren op de weg, kop op we moeten vooruit.

Egbert.huiting@gmail.com

Zorg er voor dat als je wat op leeftijd bent en je hebt een balans gevonden tussen voeding en VitaePro en je voelt je goed dat je dat evenwicht niet verstoord. Bijv. door te overmatig eten en / of... Zorg er voor dat als je wat op leeftijd bent en je hebt een balans gevonden tussen voeding en VitaePro en je voelt je goed dat je dat evenwicht niet verstoord. Bijv. door te overmatig eten en / of drinken. Matig alcohol, zout en suiker.