VitaePro

Ik voel me fitter.

Karel Gelauf

Uitstekend

marga ruiter

Zeer accuraat en direkte service!!

Marja greftenhuis

Prima service

A. Kappert

Prettige samenwerking en juiste planning.

Ria van Rietschoten

Ik heb niet echt een verbetering gemerkt toen ik met het supplement begon maar ik ben er wel van overtuigd dat het achteruitgang vertraagt en ook voor een goede balans zorgdraagt

L.Schreur

Vriendelijke helpdesk. Stipte levering. Klantgericht.

Jan van den Ende

Neem er twee per dag weet niet of ik er beter van wordt, hoe merkt ik dat eigelijk????

Reactie VitaePro:

Hallo Jan,
Bedankt voor uw beoordeling!
Met 2 capsules per dag, krijgt u de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid omega3-vetzuren binnen. Die zijn goed voor de normale werking van het hart....
Hallo Jan,
Bedankt voor uw beoordeling!
En als u boven de 70 jaar oud bent, krijgt u met 2 capsules per dag de dagelijks aanbevolen hoeveelheid vitamine D binnen.
Het merendeel van onze klanten merkt na 3 á 6 maanden dagelijks VitaePro te hebben ingenomen, dat ze meer energie hebben en zich soepeler bewegen, bijvoorbeeld bij het opstaan.
Heeft u al contact gehad met onze klantenservice om een pauze in te lassen?
Veel van onze klanten die VitaePro langer gebruikt hebben, merken namelijk dat ze baat bij VitaePro hebben gehad als ze 2 maanden zonder doen.
Onze klantenservice is bereikbaar op 0800 3838 003 (gratis) op werkdagen tussen 7.30u en 16.30u. We horen graag van u!
Met vriendelijke groeten,
Aagje van de VitaeLab Klantenservice

cas

Verzending gaat goed, gaat vaak fout met rekening, zal aan mij liggen, echter heb dit alleen bij dit bedrijf

Reactie VitaePro:

Hallo Cas,
Bedankt voor uw beoordeling!
Fijn om te lezen dat het met de leveringen goed gaat. Maar jammer, dat het met de facturen minder goed gaat.
Want had u gezien dat er met iedere...
Hallo Cas,
Bedankt voor uw beoordeling!
Want had u gezien dat er met iedere levering een factuur meekomt?
We nemen nog even contact met u op, om te kijken of we nog iets voor u kunnen doen.
Fijne dag!
Met vriendelijke groeten,