VitaePro

Peter van Grunsven

Goede commenicatie

Hanneke van Herten

Na inspanning is mijn herstel sneller

A, Mentink

Weet niet veel van het bedrijf zelf maar krijg de bezorging op tijd en merk dat het nu een beetje gaat werken na een paar doosjes, heb minder pijn in mijn benen heel prettig hoop dat het doorzet en... Weet niet veel van het bedrijf zelf maar krijg de bezorging op tijd en merk dat het nu een beetje gaat werken na een paar doosjes, heb minder pijn in mijn benen heel prettig hoop dat het doorzet en het over gaat.

Willem

Bezorging accuraat. Frequentie wat hoog. Effect positief.

Ben Oostendorp

Mobiliteit sterk verbeterd

Hans

Vitaepro geeft mij weer energie en doet mij beter bewegen! Levering goed geregeld en prettige ondersteuning klantenservice!

Gina Touw

Ik ben na heel veel jaar niet geweest, dinsdag 20 februari weer een naar de Huishoudbeurs geweest in de RAI Amsterdam. Dat was voor mij 2,30 uurreizen met de trein en metro. Om 8.45 vertrokken en om... Ik ben na heel veel jaar niet geweest, dinsdag 20 februari weer een naar de Huishoudbeurs geweest in de RAI Amsterdam. Dat was voor mij 2,30 uurreizen met de trein en metro. Om 8.45 vertrokken en om 12.15 bij de Rai aangekomen, ik ben moeiljjk ter been maar heb tot 17.30 daar rondgebanjerd en weer te met de trein, metro en trei n naar huis terug. Geen pijnen en lasten gehad en ook de volgende dag niet. Anders, zknder VitaePro had ik het niet zolang uitgehouden, Geweldige dag gehad. Bedankt!

Leonie. Risseeuw

Ik kan alles weer zonder spierpijnen beste produkt dat ik mijn hele leven hebt gebruikt helpt direct verpakking goed en duidelijk levering. Op tijd goede kla tenservice alles perfect kan weer met... Ik kan alles weer zonder spierpijnen beste produkt dat ik mijn hele leven hebt gebruikt helpt direct verpakking goed en duidelijk levering. Op tijd goede kla tenservice alles perfect kan weer met alles meedoen bedankt

Jan koene

Ik slik ze al jaren en bevalt me prima