VitaePro

AJ de Zeeuw

Helpt mij niet

Halle meneer de Zeeuw,
Halle meneer de Zeeuw,
Naar welk effect was u op zoek en hoe lang gebruikt u VitaePro al? Uit onderzoek onder onze klanten weten we dat zij het meest tevreden zijn wanneer zij VitaePro voor een langere tijd consistent hebben gebruikt. Mogelijk moet u het nog iets langer de tijd geven?
Neem anders even contact met de experts van onze klantenservice, misschien hebben zij nog tips voor u. Zij zijn op werkdagen van 08:30 tot 16:30 bereikbaar op 08003838003.

Betty

Pas begonnen dus nog resultaten om te noemen

B Bruinsma

Geen probleem

N.G. van Wolfswinkel-Vizee (Nel)

Bestelling geplaatst via aanbieding, ontvangen per post, gestart met iedere dag 1 capsule, resultaalt wachten we af, 1 strip gebruikt nog 1 strip in voorraad.

Martin Meijer

Omdat ik momenteel veel medicijnen slik, heb ik het advies van de arts overgenomen . Geen vitaepro meer gebruiken

Helmert Lokhorst

Ik weet het niet, ben net begonnen, vraag het over 2 maanden nog een keer

Cees Veldkamp

Ben heel tevreden over de samenwerking met VitaePro

Gerda

Gebruik het nog niet zo lang dus kan geen objectief beeld geven maar ik ben er positief over

toine hulterans

Waardeloos

Beste Toine,
Beste Toine,
Wat is er precies waardeloos? De gedocumenteerd actieve ingredienten? De door de EFSA goedgekeurde gezondheidsclaims? De handige automatische bezorgservice waar u op ieder moment gemakkelijk van af kunt? De vriendelijke experts van onze klantenservice?
Met gezonde groet,
Erik van VitaeLab

Jaap van Dongen

Gebruik het nog te kort

Hallo Jaap,
Hallo Jaap,
Hoe lang gebruikt u VitaePro al? Uit onderzoek onder onze klanten weten we dat zij het meest tevreden zijn wanneer zij VitaePro consistent en voor een langere periode gebruiken. Mocht u VitaePro nog geen vier maanden gebruiken, hou dan vooral vol en blijf het dagelijks innemen.
Als u nog vragen heeft zitten de experts van onze klantenservice voor u klaar.
Met gezonde groet,
Erik van VitaeLab