VitaePro

Richard Pach

Niets van te merken

Hallo Richard,
Hallo Richard,
Hoe lang gebruikt u VitaePro al en naar welk effect was u op zoek? Wij weten uit onderzoek onder onze klanten dat zij het meest tevreden zijn wanneer zij VitaePro voor langere tijd en consistent gebruiken. Neem anders even contact op met de experts van onze klantenservice, misschien hebben zij nog tips voor u. U kunt hen dagelijk van 08:30 tot 16:30 bereik op 0800 3838003.

Anthony Foletta

Ik gebruik het te kort om een oordeel te geven

M Hankers

Ben blij kennis gemaakt te hebben met dit bedrijf

Diana

Heel goede service

Justin

Duur en niets anders dan een gewone multivitamine

Beste Justin,
Beste Justin,
Dat klopt niet helemaal... De samenstelling van VitaePro is een unieke combinatie van vitamines, plantenextracten, omega 3 vetzuren, mangaan en antioxidanten. Veel meer dus dan een gewone multivitamine.
Daarnaast is het zo dat wanneer u de ingredienten in VitaePro los aan zou willen schaffen bij bijvoorbeeld de drogist u een veelvoud van de prijs kwijt zou zijn.
Met gezonde groet,
Erik van VitaeLab

Egbert Huiting

Ik heb vooraf mijn internist gevraagd of het problemen zou geven als ik Vitaepro ging gebruiken. IK gebruik medicijnen voor hartklachten, nieren en bloedverdunners. Ik gebruik nu 1 capsule per dag... Ik heb vooraf mijn internist gevraagd of het problemen zou geven als ik Vitaepro ging gebruiken. IK gebruik medicijnen voor hartklachten, nieren en bloedverdunners. Ik gebruik nu 1 capsule per dag en ondervindt geen klachten. Kan nog niet goed zeggen of ik meer energie of minder spier- en gewrichsklachten heb.

P.M. Verkade

Ik ben in revalidatie in de Marnix, ik moet in alles weer beginnen, deze VitaePro komt me uitermate van pas in het algehele herstel, ik geef later te kennen hoe het verloop zal mogen gaan !

A. Grotenhuijs

Geeft verlichting in spieren en gewrichten goed product

J van Es

Nog steeds niets ontvangen ondanks alle toezeggingen die

Beste meneer van Es,
Heeft u uw zending inmiddels ontvangen? Neem anders even contact op met onze klantenservice. Zij zijn op werkdagen van 08:30 tot 16:30 bereikbaar op 0800 3838003.
Met...
Beste meneer van Es,