VitaePro

Eric

Had veel last van mijn gewrichten maar dat is nu een stuk minder, ik kan nu weer op mijn knieën zitten wat voorheen een pijnlijke bedoening was, en mijn lage rugpijn is ook een stuk minder en ik heb... Had veel last van mijn gewrichten maar dat is nu een stuk minder, ik kan nu weer op mijn knieën zitten wat voorheen een pijnlijke bedoening was, en mijn lage rugpijn is ook een stuk minder en ik heb meer energie gekregen dus voor mij een top product.

N. Oord

Het bedrijf verzorgt de zendingen prima.

Giel buree

Verzending op tijd

OtvandeSande

Ik ervaar geen verbetering dan voorheen.

Hallo,
Hallo,
Hoe lang gebruikt u VitaePro al? Het klopt inderdaad dat het even duurt voordat u de effecten ervaart. Geef het vooral de tijd en als u twijfelt of vragen heeft neem dan contact op met de experts van onze klantenservice. Zij zitten op werkdagen van 08:30 tot 16:30 voor u klaar op 08003838003.

Theo Rijers

Mijn ervaring is dat ik nog niet kan waarnemen of het wat doet

Hallo Theo,
Hallo Theo,

j.c.van Buiten

Het werkt prima

Marjo

Het heeft bij mij wel 4 maanden geduurd voordat het positieve effect duidelijk merkbaar was. Ik ervaar geen klachten meer 's-nachts en slaap al maanden weer pijnloos zonder een beenkussen.

Loes van Hoorn de Ruiter

Gebruik het nog maar kort nog even afwachten
De verzending is prima.

Petra Salari

Tot nu toe geen klachten . Kan nog geen oordeel geven over Vtaepro. Nog maar net begonnen!!

Hein Nieman

Ik slik pas sinds 13/9 dus het is te vroeg om resultaat te beoordelen en kan ik dus ook niet aanbevelen.

De leveringen vind ik chaotisch:
13/9: 96 VitaePro pillen (VP).
13/9:...

De leveringen vind ik chaotisch:
13/9: 96 VitaePro pillen (VP).
13/9: 88 Magnesium pillen (M).
26/9: 44 VP.
27/9: 44 M.
Totaal: 140 VP & 132 M.

Met de huidige VP-voorraad kan ik derhalve doen (op basis van 1 pil per dag) t/m 31 januari 2024.
Met de huidige M-voorraad kan ik voort t/m 24 januari 2024.

Er worden op de facturen echter alweer nieuwe leveringen aangekondigd op 2/11, 16/11 en 17/11. Nu weet ik weer waarom ik ermee gestopt was: die belachelijke hoeveelheid die zich maar ophoopte en ophoopte.

WAT IS UW FILOSIFIE HIERACHTER? Zoveel mogelijk pillen verzenden in de hoop dat de klant meer gaat slikken? Ga ik NIET doen. 1 x per dag is voldoende en is ook door één van uw medewerkers bevestigd.

Ik wil graag gedoseerd toegezonden krijgen...anders stop ik er weer mee.

Beste meneer Nieman,
Beste meneer Nieman,
Zou u even contact op kunnen nemen met onze klantenservice via 0800 3838003. Het klinkt namelijk alsof u twee actieve bezorgservices hebt. Normaal gesproken ontvangt u een volgende zending ongeveer zes weken na de voorgaande zending.
Het kan inderdaad wel kloppen dat u VitaePro en Magnesium los ontvangt. Omdat wij met de reguliere post versturen passen twee verpakkingen soms niet in 1 zending.
Met gezonde groet,
Erik van VitaeLab