VitaePro

Henny klomp

Ik merk er niet zoveel van, slikt het dagelijks al geruime tijd. Denk erover te stoppen. Is best prijzig

Hallo Henny,
Jammer dat u overweegt te stoppen.
Als voedingssupplement is VitaePro een aanvulling op een gezonde en gevarieerde voeding.
Het effect van VitaePro verschilt per persoon en...
Hallo Henny,
Jammer dat u overweegt te stoppen.
Het effect van VitaePro verschilt per persoon en is afhankelijk van uw leefpatroon en persoonlijke omstandigheden.
Alle informatie over VitaePro staat op onze website, zodat u een weloverwogen keuze kunt maken.
We nemen nog even contact met u op om u verder te helpen.
Fijne dag!
Met gezonde groeten, Anneli van VitaeLab

M. Bubberman

Prima service en bereikbaarheid en het werkt bij mij heel goed

Jeffrey

Kan het zijn dat ik van vitaepro jeuk en huidaandoening krijg?

Hallo meneer/mevrouw Jeffrey,
Bedankt voor uw beoordeling.
Jeuk en een huidaandoening zijn geen bijwerkingen die van VitaePro bekend zijn.
VitaePro bevat ingrediënten die ook aanwezig...
Hallo meneer/mevrouw Jeffrey,
Bedankt voor uw beoordeling.
Jeuk en een huidaandoening zijn geen bijwerkingen die van VitaePro bekend zijn.
VitaePro bevat ingrediënten die ook aanwezig zijn in gezond en veelzijdig dieet. De hoeveelheden C-, D- en E-vitamines en antioxidanten zijn gelijk aan het consumeren van een goede dosis zalm, spinazie, aardbeien en amandelen. Bijwerkingen van VitaePro komen in de praktijk overeen met de bijwerkingen die kunnen worden verkregen met gezond voedsel.
De omega-3 vetzuren in VitaePro worden verkregen uit inktvisolie. We adviseren daarom mensen met een schelpdieren- en/of weekdierallergieën voorzichtig te zijn in het gebruik van VitaePro.
VitaePro is een veilig voedingssupplement zolang u zich aan de gebruiksaanwijziging houdt. Gebruikt u naast VitaePro nog andere voedingssupplementen, dan adviseren we de referentie-inname niet te overschrijden zonder advies van de huisarts.
Twijfelt u, neem dan contact op met uw huisarts.
Heeft u nog vragen over VitaePro, neem dan contact op met onze gratis klantenservice op werkdagen tussen 7.30u en 16.30u op 0800 3838 003 of stuur een mail naar klantenservie@vitaelab.nl
Met gezonde groeten, -VitaeLab

HEIN

Vitae pro werkt bij mijn echt perfect. ik ben heel goed geholpen door de klantenservice heel net bedrijf

chris

Veel te duur na de proefweek en baal enorm van de vervelende reclames NIEUW UIT SKANDINAVIE.... JAAH DUH

Hallo Meneer Rombouts,
Jammer dat u zich aan onze reclames stoort.
Hallo Meneer Rombouts,
Jammer dat u zich aan onze reclames stoort.
VitaePro leveren we direct aan onze klanten geleverd en is niet in de winkels verkrijgbaar. Dat betekent dat we op een andere manier naamsbekendheid proberen te krijgen. Momenteel doen we dat voornamelijk door reclame te maken op TV.
Wellicht kunt u tijdens onze reclames de TV uitzetten of het geluid op stil zetten? Of doe wat stappen op de plaats of roei in uw stoel. Zo blijft u in beweging en hoeft u zich minder aan onze reclames te storen.
Met gezonde groeten, -VitaeLab

C. Hofs

Makkelijk te verkrijgen en op te zeggen. Voel me vitaler. Werken aan positieve gezondheid!

Ties

Grandioos. kan veel beter bewegen.

Martin van Westerlaak

Goede geregeld.

Jacob de Zwaan

Altijd op tijd geleverd Prima En ik heb het idee dat ik me beter voel

Jacques Joosten

Ik heb geen tabletten ontvangen maar wel een aanmaning dat ik de rekening niet betaald heb. Produkt nooit ontvangen. Aangezien ik geen verdere problemen wil hebben, inmiddels de rekening betaald en... Ik heb geen tabletten ontvangen maar wel een aanmaning dat ik de rekening niet betaald heb. Produkt nooit ontvangen. Aangezien ik geen verdere problemen wil hebben, inmiddels de rekening betaald en daarmee wil ik geen verdere zaken meer doen.
Met vriendelijke groeten,
Jacques Joosten
Höngener weg 2, 52538 Selfkant (D)

Hallo Meneer Joosten,
Jammer dat uw levering niet is aangekomen.
Hallo Meneer Joosten,
Jammer dat uw levering niet is aangekomen.
Indien u een levering niet ontvangen heeft, dan kunt u het beste contact opnemen met onze gratis klantenservice (0800 3838 003). Onze collega's staan u graag te woord.
Voor nu zal een van onze collega's van de klantenservice contact met u opnemen.
Met gezonde groeten,
VitaeLab