VitaePro

Ties

Grandioos. kan veel beter bewegen.

Martin van Westerlaak

Goede geregeld.

Jacob de Zwaan

Altijd op tijd geleverd Prima En ik heb het idee dat ik me beter voel

Jacques Joosten

Ik heb geen tabletten ontvangen maar wel een aanmaning dat ik de rekening niet betaald heb. Produkt nooit ontvangen. Aangezien ik geen verdere problemen wil hebben, inmiddels de rekening betaald en... Ik heb geen tabletten ontvangen maar wel een aanmaning dat ik de rekening niet betaald heb. Produkt nooit ontvangen. Aangezien ik geen verdere problemen wil hebben, inmiddels de rekening betaald en daarmee wil ik geen verdere zaken meer doen.
Met vriendelijke groeten,
Jacques Joosten
Höngener weg 2, 52538 Selfkant (D)

Hallo Meneer Joosten,
Jammer dat uw levering niet is aangekomen.
Hallo Meneer Joosten,
Jammer dat uw levering niet is aangekomen.
Indien u een levering niet ontvangen heeft, dan kunt u het beste contact opnemen met onze gratis klantenservice (0800 3838 003). Onze collega's staan u graag te woord.
Voor nu zal een van onze collega's van de klantenservice contact met u opnemen.
Met gezonde groeten,
VitaeLab

Mireille Vermaten

Gek genoeg krijg ik naar regelmatig gebruik last van spieren en gewrichten, is dat mogelijk door het spierherstel. In het begin had ik er veel baat bij, maar naar verloop van tijd kreeg ik last van... Gek genoeg krijg ik naar regelmatig gebruik last van spieren en gewrichten, is dat mogelijk door het spierherstel. In het begin had ik er veel baat bij, maar naar verloop van tijd kreeg ik last van mijn spieren in de benen en borst. En van mijn knieën. Ik ben er nu mee gestopt en heb minder last.

Hallo Mevrouw Vermaten,
Bedankt voor uw beoordeling.
Heeft u al contact gehad met onze gratis klantenservice (0800 3838 003) over het uitblijven van een positief effect?
Met gezonde...
Hallo Mevrouw Vermaten,
Bedankt voor uw beoordeling.
Met gezonde groeten,
VitaeLab

C.W.Visser

Ik heb geen idee van eventuele positieve effecten ,ik heb nog wel wat last van lichte gewrichtsproblemen.

Hallo,
Jammer dat u nog geen effect heeft ervaren.
VitaePro is een voedingssupplement waarvan de effecten die wij in onze reclame gebruiken wetenschappelijk onderbouwd zijn.
Een...
Hallo,
Jammer dat u nog geen effect heeft ervaren.
Een medewerker van onze klantenservice neemt even contact met u op.

Tonnie van hemert

Het werk niet bij mij. Ik voel geen verschil daar bij vind ik het heel duur en in contact komen valt ook niet mee .En opsturen zonder verzendkosten is er ook niet bij wand dan moet je een antwoord... Het werk niet bij mij. Ik voel geen verschil daar bij vind ik het heel duur en in contact komen valt ook niet mee .En opsturen zonder verzendkosten is er ook niet bij wand dan moet je een antwoord nr hebben. Dus ik zeg nee.

Hallo Meneer van Hemert,
Jammer dat u geen positieve effecten heeft ervaren.
Indien u ons telefonisch niet kunt bereiken, kunt u ons ook emailen op klantenservice@vitaelab.nl .
Wat...
Hallo Meneer van Hemert,
Jammer dat u geen positieve effecten heeft ervaren.
Wat betreft uw levering: deze kunt u eenvoudig retourneren:
1. Zet een kruis door uw eigen adres
2. Sluit het pakketje goed af
3. Deponeer uw pakketje in een reguliere brievenbus

VAN LOENHOUT TON

Ik vraag al 2 mnd om het opsturen 3 mnd op te schorten. Geen antwoord!

Hallo,
Jammer u problemen ervaart met het in contact komen met onze klanten service.
Een medewerker van onze klantenservice neemt contact met u op.

z.m. salomons

Na telefonisch contact met de klantenservice is mijn verzuchting aangaande de tijdigheid van leveren goed gekomen.na overleg is overeen gekomen dat de zending vervroegd werd, én aangevuld met een... Na telefonisch contact met de klantenservice is mijn verzuchting aangaande de tijdigheid van leveren goed gekomen.na overleg is overeen gekomen dat de zending vervroegd werd, én aangevuld met een extra pakket...
Prima service, goede actie!

Cor Vogels

Is goed, alleen weet ik nooit precies wanneer de producten komen!

Hallo Meneer Vogels,
Hallo Meneer Vogels,
De datum van uw volgende levering kunt u op de factuur terugvinden. Deze datum staat aan het eind van de bovenste regel, waarop ook het klantnummer en het factuurnummer staan.
Mocht u de factuur niet meer hebben, dan kunt u uw volgende leverdatum ook navragen bij onze gratis klantenservice (0800 3838 003). Onze collega’s van de klantenservice zijn op werkdagen tussen 7.30 en 16.30u bereikbaar.