VitaePro

Henk de Ridder

Volgens strak schema wordt alles tijdig geleverd en sinds ik dit middel gebruik ben ik niet meer verkouden geweest

Michel Kok

Geen blessures van spieren meer na het sporten, dus erg tevreden!

Corry Jansen

Gedruik het nog niet zolang ,maar de resultaten zijn goed.levering prima.

Henny klomp

Ik merk er niet zoveel van, slikt het dagelijks al geruime tijd. Denk erover te stoppen. Is best prijzig

Hallo Henny,
Jammer dat u overweegt te stoppen.
Als voedingssupplement is VitaePro een aanvulling op een gezonde en gevarieerde voeding.
Het effect van VitaePro verschilt per persoon en...
Hallo Henny,
Jammer dat u overweegt te stoppen.
Het effect van VitaePro verschilt per persoon en is afhankelijk van uw leefpatroon en persoonlijke omstandigheden.
Alle informatie over VitaePro staat op onze website, zodat u een weloverwogen keuze kunt maken.
We nemen nog even contact met u op om u verder te helpen.
Fijne dag!
Met gezonde groeten, Anneli van VitaeLab

M. Bubberman

Prima service en bereikbaarheid en het werkt bij mij heel goed

Jeffrey

Kan het zijn dat ik van vitaepro jeuk en huidaandoening krijg?

Hallo meneer/mevrouw Jeffrey,
Bedankt voor uw beoordeling.
Jeuk en een huidaandoening zijn geen bijwerkingen die van VitaePro bekend zijn.
VitaePro bevat ingrediënten die ook aanwezig...
Hallo meneer/mevrouw Jeffrey,
Bedankt voor uw beoordeling.
Jeuk en een huidaandoening zijn geen bijwerkingen die van VitaePro bekend zijn.
VitaePro bevat ingrediënten die ook aanwezig zijn in gezond en veelzijdig dieet. De hoeveelheden C-, D- en E-vitamines en antioxidanten zijn gelijk aan het consumeren van een goede dosis zalm, spinazie, aardbeien en amandelen. Bijwerkingen van VitaePro komen in de praktijk overeen met de bijwerkingen die kunnen worden verkregen met gezond voedsel.
De omega-3 vetzuren in VitaePro worden verkregen uit inktvisolie. We adviseren daarom mensen met een schelpdieren- en/of weekdierallergieën voorzichtig te zijn in het gebruik van VitaePro.
VitaePro is een veilig voedingssupplement zolang u zich aan de gebruiksaanwijziging houdt. Gebruikt u naast VitaePro nog andere voedingssupplementen, dan adviseren we de referentie-inname niet te overschrijden zonder advies van de huisarts.
Twijfelt u, neem dan contact op met uw huisarts.
Heeft u nog vragen over VitaePro, neem dan contact op met onze gratis klantenservice op werkdagen tussen 7.30u en 16.30u op 0800 3838 003 of stuur een mail naar klantenservie@vitaelab.nl
Met gezonde groeten, -VitaeLab

HEIN

Vitae pro werkt bij mijn echt perfect. ik ben heel goed geholpen door de klantenservice heel net bedrijf

chris

Veel te duur na de proefweek en baal enorm van de vervelende reclames NIEUW UIT SKANDINAVIE.... JAAH DUH

Hallo Meneer Rombouts,
Jammer dat u zich aan onze reclames stoort.
Hallo Meneer Rombouts,
Jammer dat u zich aan onze reclames stoort.
VitaePro leveren we direct aan onze klanten geleverd en is niet in de winkels verkrijgbaar. Dat betekent dat we op een andere manier naamsbekendheid proberen te krijgen. Momenteel doen we dat voornamelijk door reclame te maken op TV.
Wellicht kunt u tijdens onze reclames de TV uitzetten of het geluid op stil zetten? Of doe wat stappen op de plaats of roei in uw stoel. Zo blijft u in beweging en hoeft u zich minder aan onze reclames te storen.
Met gezonde groeten, -VitaeLab

C. Hofs

Makkelijk te verkrijgen en op te zeggen. Voel me vitaler. Werken aan positieve gezondheid!