VitaePro

Jaap van Dongen

Komt betrouwbaar over

Annelien Jansen

Iets fitter en minder pijn in mijn knieën

G. De Vries

Ik heb fibromyalgie en ik merk dat mijn hersteltijd is verbeterd.

anne van beek

Het help mij wel

Jo van Gerwen

Makkelijke communicatie. Als je iets wilt weten is een simpel belletje voldoende. De bestelling wordt altijd op tijd geleverd. En de supplementen voldoen aan de vooraf gewekte verwachting.

Erwin

Het bedrijf is moeilijk te bereiken en dat in 2023, dat kan alleen maar met opzet zijn

Hettie van der Heijden

Goede service

Thijs

Alles keurig op tijd en volgens afspraak

Corno Stijnrn

Ik kan geen oordeel geven over het effect van vitae pro. Het is nu zo dat we niet weten of we er mee door willen gaan

Reactie VitaePro:

Beste Corno,
Wat jammer om te horen dat u niet het gewenste effect ervaart. Naar welk effect was u op zoek?
Beste Corno,
Neem anders even contact op met de experts van onze klantenservice, misschien hebben zij nog tips. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:30 tot 16:30 via 020 308 2500.

Henk Nobel

Neem de capsules iedere dag in, maar het resultaat is niet merkbaar. Deze week een nieuwe zending ontvangen. Is ga hierna stoppen, denk ik.

Reactie VitaePro:

Beste Henk,