VitaePro

Jan Hendrikx

Bedrijf VitaeProo laat er de volgenda 44 pillen geen gras over groeien ik wil daarom hier mee stoppen met de niuwe doos met of in ieder geval een pauze tot nader bericht van U of mij heeft mij... Bedrijf VitaeProo laat er de volgenda 44 pillen geen gras over groeien ik wil daarom hier mee stoppen met de niuwe doos met of in ieder geval een pauze tot nader bericht van U of mij heeft mij helaas nog niets verbeterd en wat gebeurt er met de bonuspunten Jan Hendrikx.

Marjan Ossendorp

Prima en levering netjes op tijd

Peter de waard

Levering op tijd ,vitae pro is een verrijking op je dagelijkse leven weinig last van spieren en gewrichten

Tonnie Fien

Verpakking en levering zijn prima .heb geen resultaat bij het product

W Bakker

Heeft niet de werking die ik had verwacht.

p. Jansen

De service is wel goed. Maar ik merk nog niets na maanden geslikt te hebben van verbetering. Ik vraag dan ook wat moet ik gaan merken.

W.P. Spoel

Ik ben allergisch voor heel veel dingen , kan dus ook uw product niet beoordelen en wil er graag mee stoppen. Ik bedoel afzeggen

Reactie VitaePro:

Hallo W.P. Spoel,
Hallo W.P. Spoel,
Verveld dat u zo allergisch bent. Heeft u de ingredienten in VitaePro al bekeken? Er zijn namelijk weinig tot geen ingredienten die tot een allergische reactie zouden kunnen leiden. We waarschuwen enkel mensen met een heftige vis- of schaaldierallergie om op te passen met VitaePro.
Om op te zeggen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij zitten op werkdagen dagelijks voor u klaar van 08:30 tot 16:30 via 08003838003. Mailen kan altijd: klantenservice@vitaelab.nl.

B. Bout

Sinds ik vitaePro gebruik heb ik geen last meer van mijn spieren en gewrichten.

Tineke Dreese

Ook al slik ik het , ben niet overtuigt dan het helpt