VitaePro

Rob

Ik weet niet zeker of het werkt. hoe controleer je dat Hoe had ik mij gevoeld als ik niets had gebruikt? Voel me misschien niet anders dan voor het gebruik. Gebruik het nu meer dan drie kwart... Ik weet niet zeker of het werkt. hoe controleer je dat Hoe had ik mij gevoeld als ik niets had gebruikt? Voel me misschien niet anders dan voor het gebruik. Gebruik het nu meer dan drie kwart jaar. Ga nu, na overleg met Servicedesk VP , 4 maand stoppen om te kijken of ik me anders ga voelen. Prima service en over vier maand ga ik weer beginnen.

Henk Koerts

Correcte levering, effect van Vitae Pro op mijn fitheid ervaar ik als een prima ondersteuning.

Ardy van der Sman

Prima levering en correspondentie

M.W. Brinkman

Ik heb zelf geen verschil/ verbetering gemerkt

Reactie VitaePro:

Hallo M,

Bedankt voor uw beoordeling.
Jammer dat u geen verbetering met VitaePro heeft gemerkt.
Hallo M,

Bedankt voor uw beoordeling.
Jammer dat u geen verbetering met VitaePro heeft gemerkt.
Als voedingssupplement is VitaePro een aanvulling op een gezonde en gevarieerde voeding en een ondersteuning van een actieve levensstijl. Maar VitaePro is geen medicijn of pijnstiller.
Het effect van VitaePro verschilt per persoon en is afhankelijk van uw leefpatroon en persoonlijke omstandigheden.
Heeft u nog vragen over VitaePro of wilt u persoonlijk advies, neem dan contact op met onze gratis klantenservice.
Nogmaals jammer dat u met VitaePro geen verschil heeft gemerkt, maar ik hoop dat u snel iets vindt dat voor u werkt.
Met vriendelijke groeten,
Anneli van VitaeLab

L.W. Alblas

De effecten op mijn dagelijks leven kan ik niet beoordelen, Ik vertrouw Vitae de goede en veilige werking van hun produkten toe, verder komt het bedrijf z'n afspraken na.

Nico van der Vliet

De ervaring is positief, ik ben zelf MS patiënt,ik heb nu meer energie

Daan van As

Voel me na enkele maanden gebruik inderdaad fitter. Levering gaat zonder mankeren en stipt op tijd.

Erika Vuik-Bremer

Het helpt niet bij mij, ben van plan om die te stoppen. Ik ben wel 77 jaar oud, wel gezond, heb last van artrose in mijn voeten, geprobeerd met jouw middel maar helaas niet.

Reactie VitaePro:

Hallo Erika,
Jammer dat VitaePro voor u niet het gehoopte effect heeft gehad.
Hallo Erika,
Jammer dat VitaePro voor u niet het gehoopte effect heeft gehad.
Als voedingssupplement bevat VitaePro ingrediënten die goed zijn voor de werkingen van de spieren en gewrichten. Zo ondersteunt VitaePro een actieve en gezonde levensstijl.
Maar VitaePro is helaas niet specifiek ontwikkeld tegen artrose.
Heeft u al contact gehad met onze klantenservice? Zij kunnen u helpen met vragen die u over VitaePro heeft en ook met het opzeggen van uw abonnement.
De contactgegevens van onze klantenservice staan in de marge van deze site.
Met vriendelijke groeten, Anneli van VitaeLab

Marga de Groot

Sinds ik Vitaepro gebruik heb ik minder last van mijn in mijn gewrichten