VitaePro

Marga de Groot

Sinds ik Vitaepro gebruik heb ik minder last van mijn in mijn gewrichten

Guus Maassen

Goed voor het lichaam. Had veel last van af spierpijn. Dit is zo goed als verdwenen. Levering gaat automatisch. Is best wel kostbaar.

A. Leentvaar

Prima geregeld, wordt steeds op tijd geleverd.

K kiekebelt

Goed om te weten:
Hallo K Kiekebelt,
Bedankt voor u recensie.
Goed om te weten:
De ingrediënten in VitaePro zijn afgesteld op de dagelijkse aanbevolen hoeveelheden die gelden voor mensen. VitaePro is daardoor niet geschikt voor (huis)dieren. We adviseren u het gebruik van voedingssupplementen voor uw hond ook met uw dierenarts te bespreken.
Maar fijn om te horen dat VitaePro ook voor u werkt!
Ik hoop natuurlijk dat dat zo blijft. Maar mocht u in de toekomst ergens tegen aan lopen, dan horen we graag van u.
Met vriendelijke groeten, - Anneli van VitaeLab

Sjaak de Keijzer

Ik heb een ongeneeslijke spierziekte Psma. Voor mij geldt baat het niet het schaat niet.

Reina Wijbenga

Doordat ik Vitae Pro gebruik heb ik het medicijn wat ik gebruik voor artrose in mijn knie, kunnen halveren.

Harm de Groot.

Ik gebruik het al van het begin van jullie reclame en ik heb geen spierpijn meer,dus mijn ervaring is dat het werkelijk helpt,supo.

Wim van den Berg

Product helpt me bij mijn heuppijnen.
Levering is constant al meer dan een jaar net op tijd, op een keer na, toen was er iets fout gegaan in de administratie

H.Kreischer

Snelle levering. Goed product