VitaePro

Kitty Glaser de Bruin

Prima bedrijf levert op tijd

J.M. Werkhoven

Geen merkbaar effect

Hallo meneer Werkhoven,
Bedankt voor uw beoordeling!
Jammer dat u nog geen merkbaar effect ervaart van VitaePro.
Heeft u al contact gehad met onze klantenservice over het uitblijven van...
Hallo meneer Werkhoven,
Bedankt voor uw beoordeling!
Jammer dat u nog geen merkbaar effect ervaart van VitaePro.
Heeft u al contact gehad met onze klantenservice over het uitblijven van een effect?
Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 7.30u en 16.30u op telefoonnummer 0800 3838 003 (gratis).
Fijne dag,
Met vriendelijke groeten, Anneli van VitaeLab

I Tuinstra

Ik heb minder last van mijn gewrichten sinds ik vitaepro slik.

Michael Davidson

Goed maar te duur product.

Hallo Michael,

Bedankt voor uw beoordeling!

Fijn dat u VitaePro een goed product vindt. Maar jammer dat het u het ook te duur vindt.

Heeft u al contact gehad...
Hallo Michael,

Bedankt voor uw beoordeling!

Heeft u al contact gehad met onze klantenservice?
Aan de prijs kunnen we helaas niets wijzigen, maar wellicht kunnen we uw leveringen aanpassen zodat u iets op de verzendkosten bespaard.

Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 7.30u en 16.30u op 0800 3838 003 (kosteloos).

We horen graag van u!
Met vriendelijke groeten, Aagje van de ViteaLab Klantenservice

Marijke van der Wolde

Te duur

Hallo Marijke,
Bedankt voor uw beoordeling.
Jammer dat u VitaePro te duur vindt.
De prijs van VitaePro wordt bepaald door de samenstelling en de kwaliteit van de ingrediënten.
Zo...
Hallo Marijke,
Bedankt voor uw beoordeling.
Jammer dat u VitaePro te duur vindt.
Zo bevat VitaePro naast vitamines ook plantenextracten, antioxidanten, en omega3 - vetzuren. Deze ingrediënten zijn schoon, veilig en grondig getest.
Daarnaast dragen we het keurmerk Friend of the Sea voor de omega3-vetzuren in VitaePro.
Heeft u al contact gehad met onze klantenservice?
Aan de prijs kunnen we helaas niets aanpassen, maar mogelijk kunnen we uw leveringen aanpassen, zodat u iets aan verzendkosten bespaard.
Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 7.30u en 16.30u op telefoonnummer 0800 3838 003.
Ook als u nog vragen over VitaePro heeft, horen we graag van u.
Met vriendelijke groeten,
Anneli van VitaeLab

L.C.Hess

Vindt het te duur vergeleken met producten van andere firma's.

Hallo meneer Hess,
Hallo meneer Hess,
Bedankt voor uw beoordeling!
Jammer dat u VitaePro een duur product vindt in vergelijking met andere firma's. Heeft u bij deze vergelijking ook gekeken naar de samenstelling van het product en de kwaliteit van de ingrediënten?
VitaePro bevat naast vitamines ook plantenextracten, antioxidanten, en omega3 - vetzuren. Deze ingrediënten zijn schoon, veilig en grondig getest.
Meer over onze kwaliteitskeuze, vindt u ook op onze website:
Heeft u nog vragen over VitaePro, dan horen we graag van u.
Met vriendelijke groeten,
Anneli van VitaeLab

Anne Schaafsma

Heel plezierig!

Thea Overbeek

Ja, voel dat me spieren beter worden, maar sport ook. Fijne ondersteuning

Joost Drenth

Zeer klantvriendelijk en flexibel !