VitaePro

J sturris

Geen product leveren wel facturen sturen

Van Esch

Op tv wordt reclame gemaakt voor 9 euro per maand. Toen wij het bestelde kregen we een pakketje en een rekening van 55 euro!
Pas op dit is een malafide organisatie!
Jan van Esch Hendrik...
Pas op dit is een malafide organisatie!
Jan van Esch Hendrik Ido Am Bach

TheresiaHulskamp

Vandaag kreeg 2 doosje vitae capsules in de brievenbus mastbok heb niets besteld

Theresia

Joost Vos Feringa

Eerst kost het haast niets toen ik het terugstuurde omdat de prijs
mij te hoog kwam, zeiden ze dat ze het niet ontvangen hadden.
Dus deed een dubieus incassoburo een poging te innen, waar...
Eerst kost het haast niets toen ik het terugstuurde omdat de prijs
mij te hoog kwam, zeiden ze dat ze het niet ontvangen hadden.
Dus deed een dubieus incassoburo een poging te innen, waar ik
niet ingetrapt ben.
Mr. Joost Vos Feringa

Bedankt voor uw beoordeling.
Jammer dat het met uw retour niet goed is gegaan en dat u daardoor nu van een incassobureau bericht heeft gehad.
We nemen per e-mail nog...
Bedankt voor uw beoordeling.
We nemen per e-mail nog contact met u op.
We kunnen het vast voor u oplossen!
Aagje van de VitaeLab Klantenservice

Laurens Ramstijn

Het Product is voor mij een wondermiddel jarenlang heb ik al rug en schouder problemen en ben van af de start vrijwel pijn vrij!!!

Jans Kiers

Verschrikkelijk irritante quasi wetenschappelijke reclame.
Gewoon gezond eten en bewegen is beter en laat je niet door die aanhoudende reclame in de luren leggen.

Hallo Jans,
Bedankt voor uw beoordeling. Gezond eten en bewegen is zeker belangrijk!
Hallo Jans,
Bedankt voor uw beoordeling. Gezond eten en bewegen is zeker belangrijk!
Toch blijkt uit onderzoek van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu dat veel Nederlanders de dagelijkse aanbeveling voor groenten en fruit niet halen.
Eet u gezond? Doe de zelftest op onze website:
Fijne dag!
Met gezonde groeten, Anneli van VitaeLab

J. Vos Feringa

Ik kreeg een mail dat mijn bestelling onderweg is, maar ik heb niets
besteld.

Bedankt voor uw beoordeling.
Vervelend dat u een e-mail kreeg dat uw levering onderweg is, terwijl u niets besteld heeft.
Ik heb u een privébericht gestuurd, om te kijken...
Bedankt voor uw beoordeling.
Ik heb u een privébericht gestuurd, om te kijken of we het voor u kunnen oplossen.
En goed om te weten:  U kunt de levering van VitaePro binnen 14 dagen aan ons retourneren.
Retourneren is eenvoudig. Kruis uw eigen adres door en schrijf duidelijk 'retour afzender' op de verpakking. De verpakking kunt u zo in de dichtsbijzijnde brievenbus van Post NL deponeren. De verzendkosten zijn zo voor onze rekening.
Heeft u nog vragen over VitaePro of uw klantgegevens?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservie is bereikbaar op werkdagen tussen 8.30u en 16.30u op telefoonnummer 0800 3838 003 (kosteloos).
We horen graag van u!
Aagje van de VitaeLab Klantenservice

Herman van Horen

Ze maken idiote reclame op radio 4, zo’n zogenaamd lollige patjakker!

Hallo Herman,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te schrijven!
Jammer dat u zich stoort aan onze radio advertenties.
VitaePro is een voedingssupplement dat we...
Hallo Herman,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te schrijven!
Jammer dat u zich stoort aan onze radio advertenties.
VitaePro is een voedingssupplement dat we rechstreeks aan onze klanten leveren. We zijn dus niet in de winkel verkrijgbaar. Om deze reden maken we middels TV -en radiospotjes reclames.
Meestal vragen we onze eigen klanten voor onze reclames, maar deze keer probeerden we met de radiospotjes iets anders, met een knipoog. We snappen dat niet iedereen dezelfde humor waardeert.
Heeft u nog vragen over VitaePro, dan horen we graag van u.
Aagje van de VitaeLab klantenservice

Ivo

Ik heb het product getest en onderzocht.
Product is niet volledig.
Er zijn meer supplementen nodig voor effect, vooral mineralen.
Schandalig hoe die reclames inspelen op de emotie...
Ik heb het product getest en onderzocht.
Product is niet volledig.
Er zijn meer supplementen nodig voor effect, vooral mineralen.
Schandalig hoe die reclames inspelen op de emotie van de mens. Oudere mensen die ineens alles kunnen en daarbij nog even een topsporter ( schaatser ) erbij dan moet het kloppen. Het is nog net geen oplichting omdat de bestanddelen die er inzetten wel bestaan en goed zijn,
Alleen is het product niet volledig.
Trap er niet in.
Het wordt niet voor niets steeds goedkoper.

Met vriendelijk groet,
Voedingsdeskundige & Inspanningsfysioloog topsport.

Hallo Ivo,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u de bestanddelen van VitaePro goed vindt, maar jammer dat u ons dan toch een negatieve beoordeling geeft.
Als voedingssupplement...
Hallo Ivo,
Als voedingssupplement is VitaePro een aanvulling op een gezonde en gevarieerde voeding.
Zo bevat VitaePro naast enkele vitamines ook plantenextracten, antioxidanten en omega-3 vetzuren ter ondersteuning van verschillende lichaamsfuncties.
VitaePro wordt rechtstreeks aan onze klanten geleverd en is dus niet in de winkel verkrijgbaar. Om deze reden maken we advertenties en daar zitten regelmatig aanbiedingen bij.
Voor onze advertenties hebben we voornamelijk onze eigen vaste klanten gevraagd (ook Erben heeft een abonnement bij ons): mensen met een actieve leefstijl die daarnaast VitaePro gebruiken. Deze klanten gebruiken VitaePro, omdat ze zich er goed bij voelen. Daar doen we het voor!
Heeft u nog vragen over VitaePro, dan horen we graag van u.
Met vriendelijke groeten, Aagje van de VitaeLab klantenservice

Leo Garstman

Ik gebruik het nu 5 maanden! en ja ik voel me energieker.
Ik gebruik het nu 5 maanden! en ja ik voel me energieker.
In combinatie met sporten en betere voeding is mijn conditie er dik op vooruit gegaan. Ook heb ik sneller herstel van spierpijn na het sporten hierbij zou VitaePro wel eens een grote rol in kunnen spelen.