VitaePro

Ivo

Ik heb het product getest en onderzocht.
Product is niet volledig.
Er zijn meer supplementen nodig voor effect, vooral mineralen.
Schandalig hoe die reclames inspelen op de emotie...
Ik heb het product getest en onderzocht.
Product is niet volledig.
Er zijn meer supplementen nodig voor effect, vooral mineralen.
Schandalig hoe die reclames inspelen op de emotie van de mens. Oudere mensen die ineens alles kunnen en daarbij nog even een topsporter ( schaatser ) erbij dan moet het kloppen. Het is nog net geen oplichting omdat de bestanddelen die er inzetten wel bestaan en goed zijn,
Alleen is het product niet volledig.
Trap er niet in.
Het wordt niet voor niets steeds goedkoper.

Met vriendelijk groet,
Voedingsdeskundige & Inspanningsfysioloog topsport.

Hallo Ivo,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u de bestanddelen van VitaePro goed vindt, maar jammer dat u ons dan toch een negatieve beoordeling geeft.
Als voedingssupplement...
Hallo Ivo,
Zo bevat VitaePro naast enkele vitamines ook plantenextracten, antioxidanten en omega-3 vetzuren ter ondersteuning van verschillende lichaamsfuncties.
VitaePro wordt rechtstreeks aan onze klanten geleverd en is dus niet in de winkel verkrijgbaar. Om deze reden maken we advertenties en daar zitten regelmatig aanbiedingen bij.
Voor onze advertenties hebben we voornamelijk onze eigen vaste klanten gevraagd (ook Erben heeft een abonnement bij ons): mensen met een actieve leefstijl die daarnaast VitaePro gebruiken. Deze klanten gebruiken VitaePro, omdat ze zich er goed bij voelen. Daar doen we het voor!
Heeft u nog vragen over VitaePro, dan horen we graag van u.
Met vriendelijke groeten, Aagje van de VitaeLab klantenservice

Leo Garstman

Ik gebruik het nu 5 maanden! en ja ik voel me energieker.
Ik gebruik het nu 5 maanden! en ja ik voel me energieker.
In combinatie met sporten en betere voeding is mijn conditie er dik op vooruit gegaan. Ook heb ik sneller herstel van spierpijn na het sporten hierbij zou VitaePro wel eens een grote rol in kunnen spelen.

Denise Ewert

Slechte ervaring, Na 3 dagen vitaepro innemen mijn ontsteking verergerde enorm, dat ik mijn polsen niet kon bewegen en niets met mijn handen kon vangen.

Ik raad het niemand aan, ze...

Ik raad het niemand aan, ze gaven me het geld niet terug en ze accepteerden de teruggave niet en ze vertelden me om iemand anders te doneren.
Totale desillusie over dit bedrijf.

Hallo Denise,
Bedankt voor uw beoordeling.
Hallo Denise,
Bedankt voor uw beoordeling.
Spijtig dat de ontsteking in uw polsen erger werd. VitaePro is slechts een voedingssupplement - komt het vaker voor dat bepaald voedsel de ontsteking in uw polsen erger maakt?
Juist omdat VitaePro een voedingssupplement is kan het langer duren voordat u er de effecten van merkt. Uw lichaam moet namelijk wennen aan de extra voedingsstoffen die het krijgt. Het merendeel van onze klanten ervaart de positieve effecten van VitaePro na 3 á 6 maanden eenmaal daags een capsule te hebben ingenomen.
Wanneer u ons product terugstuurt krijgt u - indien u al betaald heeft - uw geld terug voor de nog niet genomen supplementen. Geeft u dit aan bij uw opzegging, dan noteren mijn collega’s uw gegevens waarmee de terugstorting bij retourontvangst kan worden voldaan.
We nemen per email contact met u op, om het alsnog voor u op te lossen.
Heeft u zelf nog vragen, dan horen we graag van u.
Met vriendelijke groeten, Aagje van de klantenservice van VitaeLab

Tiny

Ik heb geen oordeel want ik heb het niet gebruikt daar mij de prijs te hoog is en dat kan ik me niet veroorloven

Hallo Tiny,
Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat u VitaePro nog niet heeft geprobeerd.
Hallo Tiny,
Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat u VitaePro nog niet heeft geprobeerd.
De prijs van VitaePro wordt bepaald door de samenstelling en de kwaliteit van de ingrediënten. VitaePro bevat naast vitamines ook plantenextracten, antioxidanten en omega3 - vetzuren.
De reguliere prijs van VitaePro is € 39,80. Dat is voor 60 capsules, inclusief verzendkosten en op basis van een abonnement. Op basis van 1 capsule per dag, is dat genoeg voor 2 maanden.
Maar had u gezien dat nieuwe abonnees 50% korting krijgen op hun eerste levering? U betaalt voor de eerste 60 capsules dan slechts € 19,90. Zo kunt u ViteaPro voordelig uitproberen.
Met het abonnement van VitaePro krijgt u VitaePro iedere 2 maanden thuis gestuurd. Uw VitaePro heeft u zo altijd in huis.
Wilt u uw leveringen aanpassen of het abonnement opzeggen?
Of heeft u vragen over VitaePro?
Neem dan contact met ons op. We horen graag van u.
Met vriendelijke groeten,
Aagje van de VitaeLab klantenservice

Roy Wilfred

Geen volledige eerste strip pillen gehad, zou dan korting krijgen
Geen volledige eerste strip pillen gehad, zou dan korting krijgen
Bij tweede zending, deze zijn echter retourgestuurd, wil gewoon extra korting op de eerste verpakking, buiten de kennismakingskorting

Hallo Roy,
Jammer dat het met uw levering niet goed is gegaan.
Is een levering niet in goede orde ontvangen, dan kunt u de levering ook aan ons retourneren.
Onze klantenservice heeft...
Hallo Roy,
Jammer dat het met uw levering niet goed is gegaan.
Onze klantenservice heeft contact met u gezocht om te kijken hoe we het voor u kunnen oplossen.
Met vriendelijke groeten, Anneli van VitaeLab

m.machielse

Nu ik weet dat er iets in zit wat er niet hoort , beveel ik het niet aan en het heeft geen resultaat opgeleverd in mijn geval

Hallo Marcel,
Bedankt dat u onze producten heeft uitgeprobeerd!

Hallo Marcel,
Bedankt dat u onze producten heeft uitgeprobeerd!

We horen van onze vaste klanten dat ze het meeste effect ervaren, als ze VitaePro consequent enkele maanden hebben gebruik. Het verschilt natuurlijk per persoon - niet iedereen heeft dezelfde leefstijl en dezelfde behoeften. We hopen dat u VitaePro genoeg tijd heeft gegeven.

Onze producten zijn met de grootste zorg ontwikkeld door een team van wetenschappers. Daarnaast worden onze producten voortdurend getest door een onafhankelijk laboratorium om er zeker van te zijn dat onze producten alleen bevatten wat ze horen te bevatten om effectief te zijn.

Door de EU en de NVWA zijn zeer strenge regels opgesteld voor producenten van voedingssupplementen die we strikt volgen. Wat u van ons kunt verwachten, is dat als er iets mis is met onze producten dat we dan alle nodige acties ondernemen om de kwestie op te lossen.

Heeft u nog vragen over VitaePro, dan horen we graag van u.

Met gezonde groet,
Anneli van VitaeLab

W. A. Musch

Product werkt voor geen meter, merk geen enkel verschil na ongeveer een jaar gebruik

Beste Willem,

Bedankt voor uw feedback. Spijtig om te lezen dat VitaePro niet het gewenste effect heeft gehad voor u.

Als voedingssupplement is VitaePro een aanvulling op...
Beste Willem,

Als voedingssupplement is VitaePro een aanvulling op een gezonde en gevarieerde voeding. VitaePro bevat actieve ingrediënten die goed zijn voor de normale werking van de spieren en gewrichten, helpen om energie vrij te maken uit de voeding en de normale werking van het hart ondersteunen.

Gebruikt u medicijnen of heeft u een medische aandoening, dan adviseren we het gebruik van voedingssupplementen ook met uw huisarts te bespreken.

Heeft u al contact gehad met onze klantenservice over het uitblijven van het effect? Neem dan contact op met onze klantenservice. Onze collega's helpen u graag.

Met vriendelijke groeten, Anneli van VitaeLab

Aly Dekker