Kwaliteit van de vis
Kwaliteit van koeling

Gebruiksvriendelijke website en goede/betrouwbare service

Snelle en correcte levering, goede producten

Marjolein

Uitstekend

Mooie vis, goed verpakt, keurig geleverd

De website zou op sommige punten iets duidelijker en sneller te navigeren kunnen. Toen ik van de ene vissoort naar de andere vissoort wilde gaan, kostte het veel klikken.

kees

Goede ervaring, werkt volgens afspraak

Er was wat fout gegaan bij post-NL, waardoor het pakket later werd bezorgd.
Dit is helemaal top opgelost.

voor alsnog geen

De Bruin

Zeer klantgericht

Contact met eigenaar

Communicatie op website mag uitgebreider en meer duidelijkheid over levering.

GEL de Boer

Betrouwbaar

Direct leverbaar

De verpakking kan meer op maat zodat kosten van verpakking omlaag kunnen voor bedrijf en client

Svetlana

Hartstikke goede service, verse vis, geleverd precies op de dag waarop het afgesproken was.

Betrouwbaar, klantgericht en klantvriendelijk, verse levering, uitstekend service

Misschien een tip om een ander transportleverancier te gebruiken (trunkrs bedrijf is niet betrouwbaar; ik heb mijn eerste bestelling pas in de middernacht ontvangen). Gelukkig heeft het de... Misschien een tip om een ander transportleverancier te gebruiken (trunkrs bedrijf is niet betrouwbaar; ik heb mijn eerste bestelling pas in de middernacht ontvangen). Gelukkig heeft het de viswinkelonline netjes behandeld. Ze hebben mijn bestelling vergoed. Waarvoor een enorm dank.

Uitstekkend, betrouwbaar en uniek in Nederland

Veel producten - redelijke prijs

Duidelijker aangeven over het aantal oesters per pakket. Het wordt wel verteld maar daarvoor moet je klikken en zoeken naar deze belangrijke info. Dus beter onder elke foto van oester herhalen het... Duidelijker aangeven over het aantal oesters per pakket. Het wordt wel verteld maar daarvoor moet je klikken en zoeken naar deze belangrijke info. Dus beter onder elke foto van oester herhalen het aantal: 12 of 24 en de prijzen die erbij horen.

Marina Davidse

goede duidelijke informatie geeft prima vriendelijke tips mogelijkheden via de telefoon Bezorger had zich niet aan afspraak gehouden die ik via de telefoon gemaakt had vis was 3 huizen verder in de... goede duidelijke informatie geeft prima vriendelijke tips mogelijkheden via de telefoon Bezorger had zich niet aan afspraak gehouden die ik via de telefoon gemaakt had vis was 3 huizen verder in de straat afgeleverd

zelf iemand voor bezorging nemen

Anke van de Donk

Uiteindelijk precies op tijd geleverd

Oesters waren heerlijk vers en smakelijka

Keratvond is de avond voor kerst en wij hadden de oesters nodig als entree. Gelukkig werden ze uiteindelijk toch in de vooravond geleverd. S

Niels

Hele goede ervaring!
Werd vriendelijk en snel per mail beantwoord nadat ik een vraag had. Bestellen ging snel. En levering top!

Goede omschrijving, goed klantcontact en snelle levering