Kwaliteit van de vis

Klaus Kooreman

Hele mooie kreeft, krabben en garnalen! Enorm onder de indruk van de verschillende soorten oesters die er mogelijk waren. Die van De Oesterij vond ik het lekkerst. Ik had besteld voor een fruits de... Hele mooie kreeft, krabben en garnalen! Enorm onder de indruk van de verschillende soorten oesters die er mogelijk waren. Die van De Oesterij vond ik het lekkerst. Ik had besteld voor een fruits de mer feestje. Zeer geslaagd! Ik had graag gezien dat ik ook gekookte gamba’s, gekookte scheermessen gekookte langoustines, diverse sausjes en geschaafd ijs (voor de opmaak) online bij u had kunnen bestellen. Hoe dan ook: bij mijn volgende FdM feestje bestel ik weer bij u.

Zoals gezegd was ik erg onder de indruk van het assortiment oesters.

Zoals al gezegd had ik graag de mogelijkheid gehad om ook andere schaal- en schelpdieren reeds gekookt bij u te kunnen kopen. En natuurlijk de sausjes en geschaafd ijs. Verder had ik graag kort na... Zoals al gezegd had ik graag de mogelijkheid gehad om ook andere schaal- en schelpdieren reeds gekookt bij u te kunnen kopen. En natuurlijk de sausjes en geschaafd ijs. Verder had ik graag kort na de bestelling geweten dat er ook inderdaad geleverd zou gaan worden. Niet alleen dat de bestelling was ontvangen.

Rob Dek

Lekkere kreeft, snelle en duidelijke reactie op vragen

Kwaliteit en natuurlijk heel vriendelijk

Misschien beter duidelijk aangeven wat er in Zeeland gevangen is, dus lokale producten.

yves Dezutter

Snelle levering maar slechts 1 klein koelzakje voor een kreeft en 1 kg garnalen. Geleverde goederen waren warm.

Meer koeling voorzien

Anja

Ik koop kreeft alleen maar hier

snel, simpel

nil

Fam Snoeijs Spijkers

Toch ook maar telf contact gehad.
Alles vlgs afspraak gekoeld en op tijd geleverd

Top kwaliteit

Ook op zondag leveren.....zo mogelijk

GERARD WALTERS

Het was zaterdag nogal heet en particulieren hebben meestel niet zo'n koelkast waar een tempexbox in kan. Een ijspack zo dan nuttig zijn.

Snelheid. En het telefoongesprek.

Koeling

Freddy Van Kerckhove

Veel keuze

Produkten

Ronald Schild

Super goed

Goed verpakt, op de afgesproken tijd, bezorger super vriendelijk.en producten top

Mathy Voorthuijzen

Het was de eerste keer dat ik iets bestelde bij jullie. Jullie hebben er een tevreden klant bij. Jullie zochten contact om te overleggen toen het product dat ik bestelde niet in het aantal aanwezig... Het was de eerste keer dat ik iets bestelde bij jullie. Jullie hebben er een tevreden klant bij. Jullie zochten contact om te overleggen toen het product dat ik bestelde niet in het aantal aanwezig was. Geld werd terug gestort. Product kwam gekoeld aan. Kortom ik ben erg tevreden.

Communicatie

Ik ben tevreden

Eric Bleyaert

Vlotte service en goede kwaliteit

Vlotte service

Levering in België staat vermeld op de site op vrijdag maar er wordt ook op andere dagen geleverd.