Kwaliteit van de vis

Zeer goed

Vlotte levering

Eventueel bereidingswijze

Jos Hulskamp

Snelle en correcte levering n,v,t

N.v.t.

Ger Moes

Altijd levering op tijd, en altijd prima en vers spul.

Groot assortiment

Geen idee, gewoon zo doorgaan.

frans Van Blijenbergh

Fantastisch : super-verse en lekkere vis, geleverd volgens afspraak

Vers Vers Vers ........

E.C de Vos

Goedemiddag Een top product heerlijk. Het heeft aan onze Zeeuwse verwachting voldaan. Uitstekend verpakt en verzorgd.
Tijd van de aangegeven levering klopte niet werd 3 uur later.
Kan...
Tijd van de aangegeven levering klopte niet werd 3 uur later.
Kan door her verkeer komen maar laat het weten aan de klant.

Top mossel uitstekend verpakt

Tijd van levering bij wijziging doorgeven.

Lieve winkels

Een probleem Ivm transport waar vis online geen schuld aan had werd door hen snel en heel correct opgelost! Dit is een goede service. Dank daarvoor.

Prima service

Hans Van't hoog

Zeer goed

Service en flexibel gehandeld

Melding dat er vakantie was kon duidelijker

Frank Ackermans

Super lekkere verse oesters. Alles was goed verzorgd en netjes afgeleverd. Een echte aanrader. Niets op aan te merken.
Telefonisch eerst contact gehad daar ook uitgebreid goede uitleg gehad...
Telefonisch eerst contact gehad daar ook uitgebreid goede uitleg gehad over de oesters.

Alles op tijd geleverd, oester mesjes erbij. De oesters waren netjes verpakt en in een koelbox geleverd. Top!!

Geen.

Frances

Ik heb bij Julie gekocht helaas allen maar een 2kilo's mosselen als ik wis dat zo goed waren zal ik zeker meer kopen. Ik heb speciaal voor mij schoonmoeder klaargemaakt ach.. we hadden zo lekker... Ik heb bij Julie gekocht helaas allen maar een 2kilo's mosselen als ik wis dat zo goed waren zal ik zeker meer kopen. Ik heb speciaal voor mij schoonmoeder klaargemaakt ach.. we hadden zo lekker gegeten en krijg ik veel complimenten ervan super tevrede. Hartike bedankt

Super kwaliteit

Geen tips. Toppers

Walter Klijsen

Super

Kwaliteits service

Ja een van onze Kreeften was dood bij aankomst en zeker nog vers en eetbaar na een telefoontje de toezegging voor een andere Kreeft maar wij eten.niet elke maand Kreeft,het seisoen was voorbij, in... Ja een van onze Kreeften was dood bij aankomst en zeker nog vers en eetbaar na een telefoontje de toezegging voor een andere Kreeft maar wij eten.niet elke maand Kreeft,het seisoen was voorbij, in goed overleg 4 prachtige zeetong gekregen, zelfs na anderhalve maand wat een top service
Walter Klijsen Tilburg