Van den houten

Wat een vreselijke service!!
ze hebben schade aan de auto gereden maar lossen het helaas niet op.
Veel mails over en weer met foto’s van onze kant, maar helaas geen oplossing.
Voor...
Wat een vreselijke service!!
ze hebben schade aan de auto gereden maar lossen het helaas niet op.
Veel mails over en weer met foto’s van onze kant, maar helaas geen oplossing.
Voor ons nooit meer vip parking.

Helaas geen.

Reactie VIP-Parking.com:

Bij het ontvangen van een schadeclaim, doorlopen wij altijd een standaard procedure waarbij wij conform de algemene voorwaarden vragen naar beeldmateriaal bij de vertrekhallen. Zoals u op de hoogte... Bij het ontvangen van een schadeclaim, doorlopen wij altijd een standaard procedure waarbij wij conform de algemene voorwaarden vragen naar beeldmateriaal bij de vertrekhallen. Zoals u op de hoogte bent, hebben wij de juiste foto’s helaas niet ontvangen.
Dan zijn wij genoodzaakt de schade niet in behandeling te nemen, totdat wij alle gevraagde informatie compleet ontvangen.

Helen

Ondanks het vooraf boeken van electrisch laden kreeg ik mijn auto midden in de nacht terug terwijl deze niet opgeladen was. Geen oplossing aangeboden maar slechts de boodschap dat ik maar een mail... Ondanks het vooraf boeken van electrisch laden kreeg ik mijn auto midden in de nacht terug terwijl deze niet opgeladen was. Geen oplossing aangeboden maar slechts de boodschap dat ik maar een mail moet sturen.

Afspraken omtrent afgeven zijn volgens afspraak verlopen

Reactie VIP-Parking.com:

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor het gebruik maken van onze service. Onze oprechte excuses dat uw auto tot 56% is geladen. Wij zijn een parkeerbedrijf en bieden elektrisch laden aan als... Allereerst willen wij u hartelijk danken voor het gebruik maken van onze service. Onze oprechte excuses dat uw auto tot 56% is geladen. Wij zijn een parkeerbedrijf en bieden elektrisch laden aan als extra service. Het kan af en toe voorkomen dat er door verschillende redenen de auto niet volledig geladen wordt afgeleverd. Dit is niet de service die men van ons gewend is. Zoals u op de hoogte bent, hebben wij het geld teruggestort.

Frank Smeulders

Klantonvriendelijk, liegen en achteloze houding

Bijkerk

Prima service. Goede en vriendelijke begeleiding.

Zelfs met de enorme drukte op Schiphol was alles op tijd!

Michel van Kippersluis

Prima ervaringen
Ik maak regelmatig gebruik van jullie..

Goede afspraken prima service..

Fabri vof

Op tijd

VMS

Top!!!

goed bereikbaar. Afspraken stipt nagekomen.

Frank Officier

Alles is gegaan volgens afspraak

afspraak nakomen

Randy

Helemaal top!

Auto stond klaar zoals afgesproken!

Ronald Bootsman