Luuk

Zeer fijn bedrijf, nette showroom en goede service! Zeker een aanrader!

Sylvia

Erg klantvriendelijk. Alle vragen werden duidelijk uitgelegd Groot assortiment. Top service!

Wieke Kooistra

Vriendelijke, duidelijke en snelle service
Goede correspondentie

Lydia

Uitstekende service en riendelijk advies

vdMee

We hebben onze vloer laten schuren en olie (70 m2). Vanwege verhuizing uit het buitenland konden we pas laat een keuze maken voor de kleur, maar Emiel was erg flexibel en we konden de keuze een paar... We hebben onze vloer laten schuren en olie (70 m2). Vanwege verhuizing uit het buitenland konden we pas laat een keuze maken voor de kleur, maar Emiel was erg flexibel en we konden de keuze een paar dagen voor de werkzaamheden maken. Duidelijk in contacten, goede prijs en zeer mooi afgeleverd. Dikke pluim!

Zeilstra

Heldere afspraken en goede levering.

Harman

Wat een top bedrijf met super vriendelijke mensen

J. Leenman

Prettige service! Er kon nog op korte termijn gelegd worden waardoor ik precies uit kwam met mijn planning. Een mooie vloer voor een eerlijke prijs.

L.Vos

Wat een geweldige service bij vindjevloer in Vianen. Een schitterende pvc vloer gekregen die heel mooi gelegd is. Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Emiel. Topzaak met niet alleen hele... Wat een geweldige service bij vindjevloer in Vianen. Een schitterende pvc vloer gekregen die heel mooi gelegd is. Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Emiel. Topzaak met niet alleen hele mooie vloeren, maar ook de raam- en trapbekleding zien er goed uit!

Nieuwenhuis

Netjes, zoals het hoort