Sjoukje van der Horn

Een enthousiast team met mooie en kwalitatieve producten in de winkel. Wij waren al een tijd op zoek naar een vloer voordat we bij vindjevloer kwamen, we vonden het een moeilijk keuze. We zijn bij... Een enthousiast team met mooie en kwalitatieve producten in de winkel. Wij waren al een tijd op zoek naar een vloer voordat we bij vindjevloer kwamen, we vonden het een moeilijk keuze. We zijn bij vindjevloer snel geslaagd met een houten vloer van Flamingo. We hadden meteen een goed gevoel bij Emiel! Emiel is tijdens het gehele traject in beeld gebleven, hield goed contact en kwam ook kijken tijdens het leggen. Vragen beantwoord hij snel. Wij zijn erg blij met onze nieuw vloer! Dank team vindjevloer!

Lucy

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.
Hele mooie pvc vloer! Super kwaliteit en geheel naar wens gelegd!
We zijn uitermate tevreden.

Rik dv

2 weken geleden is bij ons een PVC vloer gelegd, keurig uitgevoerd!
In de winkel goed geholpen door de medewerkers, prettige communicatie. Tevens lekkere koffie :)

Zeker...
2 weken geleden is bij ons een PVC vloer gelegd, keurig uitgevoerd!

Zeker een aanrader!

Dirk

Wij hebben bij vindjevloer een parketvloer en laminaatvloer gekocht. Met name voor de parketvloer zijn we goed geadviseerd, uiteindelijk gekozen voor een licht eiken Hongaarse punt vloer. Enorm veel... Wij hebben bij vindjevloer een parketvloer en laminaatvloer gekocht. Met name voor de parketvloer zijn we goed geadviseerd, uiteindelijk gekozen voor een licht eiken Hongaarse punt vloer. Enorm veel keuze en flexibiliteit in maten en kleuren. De vloer is heel netjes gelegd door een legger van Vindjevloer en wij zijn erg blij met het resultaat!

Ruud E

Zeer prettige communicatie, alles in goed overleg kunnen afspreken. En meest belangrijke: een mooie COREtec vloer in huis. Keurig gelegd door een heel vriendelijke vakman!

Hans Potters

Goede voorlichting en prima service. Perfecte communicatie, afspraken worden nagekomen. Hier is de klant ook nog klant na levering en betaling.

Erg goede service: snel bezorgd, goede uitleg, makkelijk retourneren.

Superwinkel! Prachtige showroom met veel stalen op groot formaat.
Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe gietvloer! Goed advies en ervaren legger, dit kan toch niet beter?!

Pierre Druppers

Prima ervaring! Prachtige winkel met volop keuze. We hebben hier naar hartelust stalen laminaat vergeleken met een zelf meegebracht meubeldeel. Wat een keuze in soorten vloeren en uitvoeringen.... Prima ervaring! Prachtige winkel met volop keuze. We hebben hier naar hartelust stalen laminaat vergeleken met een zelf meegebracht meubeldeel. Wat een keuze in soorten vloeren en uitvoeringen. Prima geholpen door vriendelijk en deskundig personeel. Vloer laten leggen door een expert. Ook een aanrader. Binnen een dag klaar en inrichten maar!!
Vindjevloer is een aanrader. Zeker een bezoekje waard!

Vriendelijke dame in de winkel. Blij met de parketvloer. Top geholpen!