Ruben

Hele begane grondvloer geegaliseerd en met 2 soorten pvc gelegd. Strakke overgangen en compleet met plinten en een schoonloop map een plaatje! Bezoekers in ons huis vragen altijd welke vloer het is... Hele begane grondvloer geegaliseerd en met 2 soorten pvc gelegd. Strakke overgangen en compleet met plinten en een schoonloop map een plaatje! Bezoekers in ons huis vragen altijd welke vloer het is en waar hij vandaan komt.

Kundig personeel en harde nette werkers!

Tevreden⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Fa. van Dijk

De PVC vloer is erg netjes door Vindjevloer gelegd! Ook de trap is vakkundig bekleed

Fam. vd Mark

Zeer klantvriendelijk en nemen de tijd voor je als je bij de vloeren in de winkel komt kijken. Wij hebben ons hele huis met PVC vloeren laten leggen. Dit is keurig gelegd.

Rob

Erg goed, meedenkend en vloer zeer mooi gelegd.

Ellen Vermeulen

Wij hebben onze vloer 3 jaar geleden laten leggen, helaas hadden wij wat krassen. Deze werden zonder kosten behandeld, een prima service!

VN

Wij hebben onlangs PVC vloeren laten leggen op alle verdiepingen (nieuwbouwwoning) en zijn supergoed geholpen door het team van Vindjevloer.nl. Het team van Vindjevloer.nl blinkt echt uit vergeleken... Wij hebben onlangs PVC vloeren laten leggen op alle verdiepingen (nieuwbouwwoning) en zijn supergoed geholpen door het team van Vindjevloer.nl. Het team van Vindjevloer.nl blinkt echt uit vergeleken met andere partijen in de omgeving van Vianen/Utrecht als je kijkt naar hun level of expertise, klantvriendelijkheid en service. Daarnaast bieden ze een ruime keuze aan topmerken, wat ook heel fijn is. Tot slot denken ze altijd graag met je mee. Kortom, wij zijn heel erg tevreden met de mooie PVC vloer en de goede service en bevelen ze van harte aan.

Anouk Arends

Heel fijn contact gehad en een prachtig resultaat.

R v D

Professioneel en kwalitatief werk. Goed bereikbaar en flexibel. De eigenaar is daarbij betrokken en denkt mee.

Claudia

Super blij met het eindresultaat en goede service.