Stephanie

Vindjevloer.nl heeft bij mij een PVC vloer op 3 verdiepingen gelegd. Het resultaat is super! Net als de begeleiding tot het leggen toe. Een persoonlijke benadering, meedenken en goed bereikbaar. De... Vindjevloer.nl heeft bij mij een PVC vloer op 3 verdiepingen gelegd. Het resultaat is super! Net als de begeleiding tot het leggen toe. Een persoonlijke benadering, meedenken en goed bereikbaar. De kwaliteit van de vloer is geweldig. Een aanrader!

Jeroen

Het hele traject was uitstekend, met als eindresultaat een prachtige vloer waar we enorm blij mee zijn!
Een klein foutje werd meteen recht gezet zonder problemen.
Een aanrader!

R. Plaisier

Wij hebben onze raamsverduistering en plinten via vindjevloer geregeld. Prettige winkel, denken goed mee om de juiste oplossing te vinden. Specifiek Emiel was erg prettig in de omgang. Absolute... Wij hebben onze raamsverduistering en plinten via vindjevloer geregeld. Prettige winkel, denken goed mee om de juiste oplossing te vinden. Specifiek Emiel was erg prettig in de omgang. Absolute aanrader!

Marcel en Nadine

Bij toeval bij vindjevloer.nl uitgekomen. Zeer goed, vriendelijk en snel geholpen. De vloer is superstrak gelegd en afspraak is afspraak bij vindjevloer.nl. Dus ben je opzoek naar een betrouwbare en... Bij toeval bij vindjevloer.nl uitgekomen. Zeer goed, vriendelijk en snel geholpen. De vloer is superstrak gelegd en afspraak is afspraak bij vindjevloer.nl. Dus ben je opzoek naar een betrouwbare en vakkundige leverancier van vloeren ga hier dan maar gewoon langs! Tevens hebben ze een heel ruim aanbod in vloeren.

Bob Benard

Meer dan prettig behandeld! Communicatie super, hulp in de winkel ook goed, prijzen marktconform. Emiel heeft met mij het hele proces doorlopen. Na een eerdere oplevering van mijn huis was het geen... Meer dan prettig behandeld! Communicatie super, hulp in de winkel ook goed, prijzen marktconform. Emiel heeft met mij het hele proces doorlopen. Na een eerdere oplevering van mijn huis was het geen probleem eerder te gaan leggen. Al met al een prettige partij en zeker aan te bevelen.

Sjoukje van der Horn

Een enthousiast team met mooie en kwalitatieve producten in de winkel. Wij waren al een tijd op zoek naar een vloer voordat we bij vindjevloer kwamen, we vonden het een moeilijk keuze. We zijn bij... Een enthousiast team met mooie en kwalitatieve producten in de winkel. Wij waren al een tijd op zoek naar een vloer voordat we bij vindjevloer kwamen, we vonden het een moeilijk keuze. We zijn bij vindjevloer snel geslaagd met een houten vloer van Flamingo. We hadden meteen een goed gevoel bij Emiel! Emiel is tijdens het gehele traject in beeld gebleven, hield goed contact en kwam ook kijken tijdens het leggen. Vragen beantwoord hij snel. Wij zijn erg blij met onze nieuw vloer! Dank team vindjevloer!

Lucy

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.
Hele mooie pvc vloer! Super kwaliteit en geheel naar wens gelegd!
We zijn uitermate tevreden.

Rik dv

2 weken geleden is bij ons een PVC vloer gelegd, keurig uitgevoerd!
In de winkel goed geholpen door de medewerkers, prettige communicatie. Tevens lekkere koffie :)

Zeker...
2 weken geleden is bij ons een PVC vloer gelegd, keurig uitgevoerd!

Zeker een aanrader!

Dirk

Wij hebben bij vindjevloer een parketvloer en laminaatvloer gekocht. Met name voor de parketvloer zijn we goed geadviseerd, uiteindelijk gekozen voor een licht eiken Hongaarse punt vloer. Enorm veel... Wij hebben bij vindjevloer een parketvloer en laminaatvloer gekocht. Met name voor de parketvloer zijn we goed geadviseerd, uiteindelijk gekozen voor een licht eiken Hongaarse punt vloer. Enorm veel keuze en flexibiliteit in maten en kleuren. De vloer is heel netjes gelegd door een legger van Vindjevloer en wij zijn erg blij met het resultaat!

Ruud E

Zeer prettige communicatie, alles in goed overleg kunnen afspreken. En meest belangrijke: een mooie COREtec vloer in huis. Keurig gelegd door een heel vriendelijke vakman!