Dirk

Wij hebben bij vindjevloer een parketvloer en laminaatvloer gekocht. Met name voor de parketvloer zijn we goed geadviseerd, uiteindelijk gekozen voor een licht eiken Hongaarse punt vloer. Enorm veel... Wij hebben bij vindjevloer een parketvloer en laminaatvloer gekocht. Met name voor de parketvloer zijn we goed geadviseerd, uiteindelijk gekozen voor een licht eiken Hongaarse punt vloer. Enorm veel keuze en flexibiliteit in maten en kleuren. De vloer is heel netjes gelegd door een legger van Vindjevloer en wij zijn erg blij met het resultaat!

Ruud E

Zeer prettige communicatie, alles in goed overleg kunnen afspreken. En meest belangrijke: een mooie COREtec vloer in huis. Keurig gelegd door een heel vriendelijke vakman!

Hans Potters

Goede voorlichting en prima service. Perfecte communicatie, afspraken worden nagekomen. Hier is de klant ook nog klant na levering en betaling.

Erg goede service: snel bezorgd, goede uitleg, makkelijk retourneren.

Superwinkel! Prachtige showroom met veel stalen op groot formaat.
Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe gietvloer! Goed advies en ervaren legger, dit kan toch niet beter?!

Pierre Druppers

Prima ervaring! Prachtige winkel met volop keuze. We hebben hier naar hartelust stalen laminaat vergeleken met een zelf meegebracht meubeldeel. Wat een keuze in soorten vloeren en uitvoeringen.... Prima ervaring! Prachtige winkel met volop keuze. We hebben hier naar hartelust stalen laminaat vergeleken met een zelf meegebracht meubeldeel. Wat een keuze in soorten vloeren en uitvoeringen. Prima geholpen door vriendelijk en deskundig personeel. Vloer laten leggen door een expert. Ook een aanrader. Binnen een dag klaar en inrichten maar!!
Vindjevloer is een aanrader. Zeker een bezoekje waard!

Vriendelijke dame in de winkel. Blij met de parketvloer. Top geholpen!

Andre

Perfect geholpen, heel veel keuze en zeker niet duur. Vakmensen met verstand!