Sylvia

Erg klantvriendelijk. Alle vragen werden duidelijk uitgelegd Groot assortiment. Top service!

Wieke Kooistra

Vriendelijke, duidelijke en snelle service
Goede correspondentie

Lydia

Uitstekende service en riendelijk advies

vdMee

We hebben onze vloer laten schuren en olie (70 m2). Vanwege verhuizing uit het buitenland konden we pas laat een keuze maken voor de kleur, maar Emiel was erg flexibel en we konden de keuze een paar... We hebben onze vloer laten schuren en olie (70 m2). Vanwege verhuizing uit het buitenland konden we pas laat een keuze maken voor de kleur, maar Emiel was erg flexibel en we konden de keuze een paar dagen voor de werkzaamheden maken. Duidelijk in contacten, goede prijs en zeer mooi afgeleverd. Dikke pluim!

Zeilstra

Heldere afspraken en goede levering.

Harman

Wat een top bedrijf met super vriendelijke mensen

J. Leenman

Prettige service! Er kon nog op korte termijn gelegd worden waardoor ik precies uit kwam met mijn planning. Een mooie vloer voor een eerlijke prijs.

L.Vos

Wat een geweldige service bij vindjevloer in Vianen. Een schitterende pvc vloer gekregen die heel mooi gelegd is. Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Emiel. Topzaak met niet alleen hele... Wat een geweldige service bij vindjevloer in Vianen. Een schitterende pvc vloer gekregen die heel mooi gelegd is. Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Emiel. Topzaak met niet alleen hele mooie vloeren, maar ook de raam- en trapbekleding zien er goed uit!

Nieuwenhuis

Netjes, zoals het hoort

Lisa

Mooi bedrijf waar je op je gemak kan rondkijken in de showroom. Groot voordeel voor ons was dat er in dezelfde ruimte een keukenshowroom zit waardoor wij het staal van de vloer even naast een... Mooi bedrijf waar je op je gemak kan rondkijken in de showroom. Groot voordeel voor ons was dat er in dezelfde ruimte een keukenshowroom zit waardoor wij het staal van de vloer even naast een keukenfront konden houden.
Wij hebben 2 vloeren besteld, een laminaat vloer. Die werd super snel geleverd: de volgende dag gelijk al.
De click pvc vloer voor in onze keuken is helaas al tot 2 keer toe vertraagd en moeten we in totaal 2 maanden op wachten (alhoewel dit waarschijnlijk aan de leverancier ligt en niet aan vindjevloer.nl zelf)

Goed geholpen door de medewerkers in de winkel en er wordt altijd netjes even gebeld als er iets overlegd moet worden over bijvoorbeeld de levering. Ook zijn ze scherp geprijsd. Wij zouden de volgende keer zeker weer bestellen hier!