Jan

Grote mate van betrokkenheid, vriendelijk en snelle service.

Ilse

Allereerst vooraf erg goed contact gehad goed bereikbaar voor vragen en vriendelijke mensen. Ik snap vanuit daar ook helemaal de positieve reviews als het in een keer goed gaat en zou ook niet... Allereerst vooraf erg goed contact gehad goed bereikbaar voor vragen en vriendelijke mensen. Ik snap vanuit daar ook helemaal de positieve reviews als het in een keer goed gaat en zou ook niet willen ontmoedigen om hier te bestellen.

Echter wil ik de ervaring vanaf het leggen wel delen om teleurstelling achteraf te voorkomen die wij wel ervaren hebben. Verwacht niet dat de inmeetservice echt garantie geeft. We hebben betaald voor inmeetservice en hadden het idee dat je daarmee meer zekerheid hebt. Vervolgens zijn we uiteindelijk alsnog duurder uit en kon het niet in de 2 dagen gelegd worden. Uiteindelijk kwam de legger niet uit met het aantal bestelde/berekende pakketten. Wat resulteerde in dat de vloer pas later afgelegd kon worden en er extra kosten voor de extra paketten bijkwamen. (legkosten voor extra pakketten zijn overigens niet in rekening gebracht wat netjes is) Wat me stoort is dat we niet zijn meegenomen in de keuze van leggen en de invloed daarvan op het aantal pakketten en het bestellen van de extra pakketten. Het leek namelijk niet nodig om zoveel snijverlies te hebben wanneer er vanuit een ander punt was gestart met leggen. Ik vind het best veel geld om zonder overleg achteraf door te berekenen plus de extra ongemakken die er vervolgens bijkwamen: wachten op de nieuw delen en de vloer die pas later afgelegd kon worden wat met een strakke verbouwingsplanning met keuken die na de vloer zou worden geplaatst niet prettig wat en ons veel stress heeft bezorgd. Tip om daar vooraf goed rekening mee te houden.

Renate

Houdt zich niet aan de afspraken, komt te laat of gewoon helemaal niet zonder enig bericht. Laten een bende achter. Schuift alles af op de leg - zzprs en doet zelf lekker onnozel. Al met al een... Houdt zich niet aan de afspraken, komt te laat of gewoon helemaal niet zonder enig bericht. Laten een bende achter. Schuift alles af op de leg - zzprs en doet zelf lekker onnozel. Al met al een dikke onvoldoende!

Reactie Vindjevloer.nl:

Beste Renate, je vergeet één belangrijk aspect: de trapstoffering ziet er fantastisch uit.
En inderdaad, door omstandigheden, drie weken na planning. In de tussentijd konden de trappen gewoon gebruikt worden.
Een beetje achtergrond: in 2020 mochten wij in jullie eigen woning op drie verdiepingen parket leggen en twee trappen bekleden. Dit is naar volle tevredenheid opgeleverd (nog dank voor je enthousiaste review destijds). Na deze positieve ervaring gunde je me de opdracht om in jullie verhuurappartement de centrale trapopgang te stofferen. Een mooie klus voor ons! Door omstandigheden heeft mijn vaste stoffeerder de trappen drie weken na planning opgeleverd. Inderdaad niet zoals afgesproken, maar is dit reden voor een 1/10? Alle reststukken hebben we in twee ritten meegenomen. Het was inderdaad een bende in die opslagruimte, maar niet door ons werkafval.
Na je melding op vrijdag 11feb dat er op drie plekken lijmresten op het traphek zaten en wat lak was beschadigd, stond ik meteen op dinsdag 15feb in Amsterdam om het netjes op te lossen (hoezo onnozel?). Vervolgens mailde je zaterdagavond 19feb dat één strekkende meter tapijt niet netjes is aangesloten op het oude tapijt, op maandagochtend 21feb mailde ik je terug met het verzoek om het telefoonnummer van de huurster, zodat ik het randje kan herstellen (hoezo onnozel?). Ik wacht nog steeds op jouw reply…
Een kritische review is uiteraard prima, daar leren we van. Maar een oneerlijk verhaal als hierboven verdiend een weerwoord.
Ik hoop uiteraard alsnog je ontevredenheid weg te nemen, en een prachtige klus op te leveren. Indien aanwezig komen we graag morgenochtend langs en lopen we de punten nogmaals na.
Groet Emiel

Wouter

Gewoon goede service en vakmanschap

Ron Dallinga

Eiken parketvloer besteld en geplaatst. Goede informatie, prettige benadering en deskundig gelegd.

Van Dijk

Helemaal top zo n goeie service
Verkoopsters vriendelijk behulpzaam en veel keuze

Van Dijk

Top bedrijf we zaten in nood
Door dat ander bedrijf niet kon leveren
Top bedrijf we zaten in nood
Door dat ander bedrijf niet kon leveren
Ik belde vind je vloer ze stonden gelijk voor ons klaar wat een toppers dezelfde dag stond er iemand voor de deur om onze vloer op te meten

M

Het bedrijf denkt goed mee, komt met voorbeelden en legt daarnaast de (pvc) vloer er strak in. Wij zijn blij met het resultaat!

Luuk

Zeer fijn bedrijf, nette showroom en goede service! Zeker een aanrader!

Sylvia

Erg klantvriendelijk. Alle vragen werden duidelijk uitgelegd Groot assortiment. Top service!