Vindict

Wilfred

Gemakkelijk bestellen, ook zonder account aan te maken. Tijdige levering. En allerbelangrijkst natuurlijk: de wijn is prima.

Veeeeel verpakking. Zowel omdoos als binnenverpakking er veel dik karton. Niet goed voor het milieu en je papier- en kartonbak is meteen half vol.

Reactie Vindict:

Allereerst dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling te geven. Je geeft aan dat je vindt dat er te veel verpakking wordt gebruikt. Ik wil dat aan je toelichten. Wij willen graag dat de... Allereerst dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling te geven. Je geeft aan dat je vindt dat er te veel verpakking wordt gebruikt. Ik wil dat aan je toelichten. Wij willen graag dat de wijnflessen heel bij jou aankomen en we hebben veel ervaring met de verzending van wijn om te weten dat de flessen echt stevig verpakt moeten worden. Het gebeurt helaas ook weleens dat er hele pakketten sneuvelen. Toch ben ik het ook met je eens dat het bijvoorbeeld milieutechnisch niet fijn is dus ik zal jouw feedback ter harte nemen en kijken of er wellicht inmiddels ook andere mogelijkheden zijn. Geniet van de wijn! Vindict

Anke

Goed geregeld en erg netjes. Ook tasje bij bezorging.

Blijf vooral goed communiceren en dat hebben jullie gedaan. Compliment. Geen verbeterpunten dus positief.

Dank voor de mooie beoordeling! Cheers. Vindict

Tjerk Boskma

Prima wijnhandel

Alles prima ?

Conny

Heel vriendelijk en service gericht. Ik word er erg blij van. De Inzolia is trouwens erg lekker! Dank!

Dank voor de mooie beoordeling! Hier worden wij ook blij van :) Cheers, Vindict

F.X.Parmentier

Alles keurig verzord,maar als ik een dag later dezelde wijn bij mijn slijter om de hoekniet voor 6,50 maar voor 5,50 kan kopen,dan voel ik me toch genomen helaas!!zie boven

vraag een prijs die zeker niet hger is dan van de slijter op de hoek

Reactie Vindict:

Wat vervelend dat u deze ervaring met ons hebt gehad. Helaas kunnen wij niks doen aan de prijs van deze wijn. U heeft waarschijnlijk geluk gehad met een plaatselijke aanbieding. Hartelijke groet,... Wat vervelend dat u deze ervaring met ons hebt gehad. Helaas kunnen wij niks doen aan de prijs van deze wijn. U heeft waarschijnlijk geluk gehad met een plaatselijke aanbieding. Hartelijke groet, Vindict

Eef

Helemaal super. Goede wijnen, leuke mensen, topservice!

Dank voor de mooie beoordeling, we gaan ervan blozen :) Cheers Vindict

Marcel

controle pakbon op juiste levering

Ignazio

Perfecht

Danny

Gevarieerde wijnselectie, snelle levering!

Renate

Alles fijn, goed en prettig zoals gewend!! Dank en zeker tot ziens!

Geen!

Dank voor de mooie beoordeling! Cheers Vindict