Vindict

Paula Janssen

Mooi wijnassortiment, ook in de prijsklasse tot €10 spannende en heerlijke wijnen.

De ene keer wordt de wijn door de eigen koerier gebracht (goed gecommuniceerd en stipt), de andere keer door Post NL. Dat laatste is niet handig, want voor Post NL moest ik twee keer thuisblijven,... De ene keer wordt de wijn door de eigen koerier gebracht (goed gecommuniceerd en stipt), de andere keer door Post NL. Dat laatste is niet handig, want voor Post NL moest ik twee keer thuisblijven, omdat de pakketbezorger mijn zending in tweeën had gedeeld. Als ik dat vooraf had geweten, was ik het zelf komen ophalen op de Veemarkt.

Reactie Vindict:

Dank voor de mooie beoordeling! Wat betreft de bezorging, we kunnen helaas niet alles zelf bezorgen. Maar het is inderdaad vervelend als de zending pas in 2 keer compleet is. We gaan ermee aan de... Dank voor de mooie beoordeling! Wat betreft de bezorging, we kunnen helaas niet alles zelf bezorgen. Maar het is inderdaad vervelend als de zending pas in 2 keer compleet is. We gaan ermee aan de slag! Cheers, Vindict

Tax Sense

Klanvriendelijk, behulpzaam en een bijzonder assortiment.

De laatste tijd grijp ik steeds vaker mis als ik mijn favorieten wil bestellen deze vallen helaas buiten de collectie.

Reactie Vindict:

Dank voor de beoordeling en de tip. We kunnen altijd een wijn die niet op voorraad is, maar wel in het assortiment zit bestellen. Dit geldt ook voor de winkel, alleen soms is er dan wel een wat... Dank voor de beoordeling en de tip. We kunnen altijd een wijn die niet op voorraad is, maar wel in het assortiment zit bestellen. Dit geldt ook voor de winkel, alleen soms is er dan wel een wat langere levertijd. Groet, Vindict

Astrid

Enorm goede service!

Vera

Prima communicatie, ook tijdens het verzendproces.

x

wilma

Eva

Goed!

Misschien n optie om aanbevelingen te geven naar aanleiding van de gekozen wijnen?

Reactie Vindict:

Dank voor de mooie beoordeling! En dank voor goede tip, we gaan ermee aan de slag.
Cheers, Vindict

Fcj

Zeer goed

Liefs altijd verzenden met PostNL

Reactie Vindict:

Dank voor de mooie beoordeling! En dank voor de tip, we nemen het mee. Cheers, Vindict

Rita van der Horst

Fijn bedrijf, kleinschalig, dus persoonlijk en, niet onbelangrijk, heerlijke wijnen in voorraad

Ik zou het niet weten wat beter zou kunnen

G. Bosma

Altijd lekkere wijn en snel geleverd

Hilgevoord

Prima. Goede site, makkelijk bestellen en vlotte levering!

Kan denk ik niet veel beter.

Dank voor de mooie beoordeling! Cheers. Vindict