Vindict

Ellen Kochen

Héél goede website, alhoewel ik ook wel eens per telefoon bestel, kan ik kiezen voor de website…and that’s what I like
Terugbellen ?, bezorgen ?, naar de kelder brengen ?
Niets dan lof !!!

Really ?

M

Uitstekende wijn, goede prijs, volgende dag bezorgd

Jan jacobs

Snelle en correcte levering

Paula Janssen

Prachtig wijnassortiment en , nadat de bezorging met PostNL twee keer mis ging, bezorgt Vindict mijn bestelde wijn zelf, en loopt alles op rolletjes.

Helemaal niets, ga door met waar je mee bezig bent.

Mike

Alles verliep soepel, juiste wijnen en juiste jaren (ook belangrijk)

Fijn te lezen Mike!
Hartelijke groet,
Vindict-team

Thierry van der Weide

Sympathieke club! Mooie producten, leuke mensen om contact mee te hebben. Doe nu de wijncursus met Huib, is erg gezellig.

Maak afhalen goedkoper/aantrekkelijker dan bezorgen (geef korting) en zet een vastekopersclub op. Of iets als opvolger van de wijncursus, want dat is toch een leuk clubje met wat gelijkgestemden.

Merel Su

Fijn dat je bij €30 geen verzendkosten betaalt. Helaas verkeerde fles geleverd, maar deze werd de volgende dag omgewisseld.

Indien er een verkeerde fles met geringe waarde is opgestuurd, zou ik er commercieel gezien toch voor kiezen om de ontbrekende fles alsnog op te sturen ipv een persoonlijke omruil. Hier maak je de... Indien er een verkeerde fles met geringe waarde is opgestuurd, zou ik er commercieel gezien toch voor kiezen om de ontbrekende fles alsnog op te sturen ipv een persoonlijke omruil. Hier maak je de klant blij mee (en toont vertrouwen) en zal jullie ook kosten besparen.

Reactie Vindict:

Dank voor je advies. Ik deze in beraad nemen en voorleggen aan de rest van ons team.
Floor van Vindict

W.Kleiman

Verhuist naar Haarlem, maar nog steeds ga ik nog steeds (alleen) naar vindict in Amsterdam om mijn wijn te halen! Zegt genoeg hopelijk. Vooral de smaaksymbooltjes helpen toch. Ik raad hun bij... Verhuist naar Haarlem, maar nog steeds ga ik nog steeds (alleen) naar vindict in Amsterdam om mijn wijn te halen! Zegt genoeg hopelijk. Vooral de smaaksymbooltjes helpen toch. Ik raad hun bij iedereen aan. Vriendelijke mensen ook he he.

Kan niks bedenken eerlijk gezegd.

Wat leuk om te lezen!!
Zelfs vanuit Haarlem, blijf je onze trouwe klant, dat doet goed!!
Met hartelijke groet,
Vindict Team

Jelle J. Merkus

Doen wat ze beloven.

Het digitale betaalproces is nog niet helemaal perfect. Mij werd niet direct duidelijk of ik betaald had.

Pocheng yu

Snelle levering en de bestelde drankjes zijn kosteneffectief.

Nog niet over nagedacht