Ingrid Stiemsma

Heel goede ervaring!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ik was blij verrast met m’n mooi ingepakte cadeautje met ook nog een felicitatiekaart erbij.

HD

Fantastisch!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Het bestelde cadeau werd in prachtige verpakking op tijd bezorgd. Een handgeschreven kaartje maakte de verrassing persoonlijk en helemaal af. Via beeldbellen kon ik, in deze onwerkelijke tijd, toch... Het bestelde cadeau werd in prachtige verpakking op tijd bezorgd. Een handgeschreven kaartje maakte de verrassing persoonlijk en helemaal af. Via beeldbellen kon ik, in deze onwerkelijke tijd, toch bij de eerste verjaardag van mijn kleinzoon zijn en zien hoe hij enthousiast zijn cadeau uitpakte.

E. Verdult

Super geregeld

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

De Wobbel op vrijdag besteld. Zaterdag afgeleverd met prachtig inpakpapier en met een persoonlijk geschreven kaart. Complimenten!

Carls

Super

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ik ben erg blij met de geleverde producten (speelgoed) het is mooi en duurzaam en het werd mooi (gratis) ingepakt!
Ik ga er zeker weer wat kopen.

La Rocca

Super snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Erg netjes geleverd en super leuk ingepakt, Erg tevreden met de producten en de kwaliteit.

Chantal

Super leuke speelgoed

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle levertijd, Leuk ingepakt!!

Sjoukje

Wat een feestje!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle levering, ondanks mededeling dat het langer kon duren vanwege de corona crisis. Feestelijk verpakt en een prachtig assortiment aan producten.

Laura

Snelle service met persoonlijke touch

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Mijn bestelling werd snel verzonden, het pakket was mooi verpakt met een persoonlijke touch.

Lvd

Top

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle bezorging, heel leuk ingepakt!

Annemiek

Top!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Heel tevreden . Snelle levering , persoonlijk en super mooi ingepakt met cadeaupapier .