M

Super service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Online bestelling geplaats met een fout vanuit mijn kant. Direct contact opgenomen met Villa Hoera. Ik werd zeer vriendelijke te woord gestaan en mijn fout werd zonder problemen gecorrigeerd. Super... Online bestelling geplaats met een fout vanuit mijn kant. Direct contact opgenomen met Villa Hoera. Ik werd zeer vriendelijke te woord gestaan en mijn fout werd zonder problemen gecorrigeerd. Super service!

@maileg.house

Bestelling Maileg

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Super snelle levering. Geweldig mooi ingepakt, je ziet dat het met liefde wordt gedaan!

R

Inpakken

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Prachtig hoe jullie alles inpakken!

Zeer tevreden klant

Prachtige webshop!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Villa hoera heeft een mooi assortiment speelgoed. Een snelle levering en elk kadootje wordt prachtig ingepakt! Zeker voor herhaling vatbaar.

Michele

Vriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Mooie duidelijke site. Leuke artikelen en vriendelijk in de communicatie. Snelle levering!

Kim

Super!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Super snelle levering, een mooie collectie en de kadootjes die ingepakt moesten worden zien er heel mooi uit!

Ronja

Leuk!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Geleverd zoals beloofd. Track & tracé belandde in de spambox, dus als je die mist... daar zoeken. Leuk ingepakt, met zo min mogelijk papier. Jammer dat het duurzame speelgoed van grimm in plastic... Geleverd zoals beloofd. Track & tracé belandde in de spambox, dus als je die mist... daar zoeken. Leuk ingepakt, met zo min mogelijk papier. Jammer dat het duurzame speelgoed van grimm in plastic verpakt zat, dat kan beter. Al met al wel zeer tevreden!

Klarenbeek

Heel tof

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Goede service. Superschattig ingepakt. En producten natuurlijk mooi en goed spul.

Oma Maria

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Supersnel geleverd, vrolijk inpakpapier, mooie wiebelplank

Irene de lange

Villa hoera is top

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Mooi kinderspeelgoed, goede kwaliteit, prima inpak service