admsch

Super gezellige levering

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Mijn bestelling was snel binnen en de cadeautjes waren super mooi ingepakt. Daar wordt echt niet op bezuinigd en het is een gratis service. Leuk lintje erbij.
Prachtig speelgoed, ruime keuze en...
Prachtig speelgoed, ruime keuze en volgens mij soms ook goedkoper dan bij andere zaken.

Linda Sijnave

Top!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle levering, duidelijke communicatie, superleuke spullen. Heel leuk verpakt. Top!

Stephanie

Holztiger dieren

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle levering en leuk ingepakt

Wilma

Zeer tevreden!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snel geleverd in mooie kadoverpakking met een geschreven kaartje. Voelt persoonlijk aan.

A. Smit

Erg tevreden!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Allereerst complimenten voor het mooi inpakken van de spullen. Ziet er erg leuk uit! Daarnaast, snelle levering en goede kwaliteit spullen. Ik heb, zonder uitnodiging, een review geschreven, omdat... Allereerst complimenten voor het mooi inpakken van de spullen. Ziet er erg leuk uit! Daarnaast, snelle levering en goede kwaliteit spullen. Ik heb, zonder uitnodiging, een review geschreven, omdat ik erg tevreden ben. Bedankt!

Carolien

Ik ben een VillaHoera fan

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Mijn pakketje was zeer snel geleverd,het persoonlijk kaartje erbij voelde alsof ik het echt persoonlijk bij jullie in de winkel kocht. De knuffels waren heel mooi zoals op de foto's op de website.... Mijn pakketje was zeer snel geleverd,het persoonlijk kaartje erbij voelde alsof ik het echt persoonlijk bij jullie in de winkel kocht. De knuffels waren heel mooi zoals op de foto's op de website. En jullie service die is zeker meer dan een 10/10 waard. Zeer snelle,vriendelijke en behulpzame klantenservice. Ik ben zeker een VillaHoera fan en hoop dat jullie er nog heel veel fans bij krijgen... Bedankt

Ineke Gray

Spelen

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ons pakje kwam snel, en was prachtig verpakt, zodat het heel erg leuk was om te geven. Het is heerlijk om te snuffelen op uw site naar dit prachtige speelgoed.

Judith Huigens

Mooi assortiment, prachtig ingepakt

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Heerlijk om rond te struinen op de website en leuke, alternatieve dingen uit te zoeken. Inmiddels een vast begrip bij ons in huis, nu onze oudste 4 wordt.

Nicole

Wobbel gekocht, super tevreden

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

De leversnelheid was top en dat in deze coronatijden! Tevens heel fijn ingepakt, deze service is super! Ons meisje is nog steeds bezig met het inpakpapier ??
Dankjulliewel!

W

Goede ervaring

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snel bezorgd en feestelijk ingepakt