Hetty

Aangenaam verrast

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ik was aangenaam verrast door het gratis verpakken van mijn kadootjes, de lieve kaartjes die Villa Hoera er bij gedaan had en de vlotte bezorging. Het voelde als een warm bad.

Anke

Goede en snelle service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Bij de levering bleek het product beschadigd. Direct contact gezocht met VillaHoera. Zij hebben er meteen werk van gemaakt en de volgende dag had ik het nieuwe product al in huis.
Zij hebben...
Zij hebben dit snel en netjes opgepakt.

Hanke

Top!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle levering en heel leuk ingepakt!

Iris

Snel geslaagd!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ik kan altijd slagen met jullie assortiment. Ook heel fijn dat het zo snel verzonden was en dat ik kon aangeven dat het direct aan een PostNL punt geleverd moest worden!

Ilse Janssen

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Cadeau gekocht. Mooi ingepakt. Snelle levering.

Marijke

Hele leuke website

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Super leuke artikelen! Niet zo standaard. Snelle levering met een handgeschreven kaartje erbij en heel mooi ingepakt. Ik vind dat een hele goede service.

Mariëtte Verkuijlen

Hoera

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Zorgvuldig, persoonlijk, op tijd en heel mooi ingepakt. Mooi briefje erbij, kortom zeer leuke producten en goede service.

Hagendoorn

Fijne webwinkel!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

's Avonds om tien voor negen besteld, de volgende dag al in huis. Erg leuk verpakt met een lief kaartje erbij. Het uitpakken was daardoor een feestje. Aanrader!

Trotse bezitter

Snelle service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snel geleverd en goed verpakt! Fijn dat de doos er goed omheen past en niet onnodig groot is!
En de prijs was 't beste wat ik kon vinden, zeer tevreden!

Norine

Snel geleverd, prachtig ingepakt!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Top! Mooi assortiment, snel geleverd, gratis & prachtig ingepakt!