Iris

Als een cadeautje ontvangen

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Leuke Holztiger diertjes ontvangen en per stuk verpakt in cadeaupapier voor een meisje. Alles genummerd, zodat je van te voren wist welk diertje in welke verpakking zat. Had van tevoren gebeld en... Leuke Holztiger diertjes ontvangen en per stuk verpakt in cadeaupapier voor een meisje. Alles genummerd, zodat je van te voren wist welk diertje in welke verpakking zat. Had van tevoren gebeld en werd netjes te woord gestaan over de verpakkingswijze. Snel ontvangen. Kortom: ik beveel dit bedrijf van harte aan.

Eveline

Top

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Prachtige producten, veel keus, supersnelle en keurige levering.

Mooi

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ruime keuze van kwalitatief goed speelgoed. In mooi papier verpakt en zorgvuldig en snel verstuurd.

Blom

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

We hebben eerst besteld voor de verjaardag van onze zoon. Dat pakket liep vertraging op door de drukte bij PostNL, maar het was het wachten waard. Keu-rig verpakt. Erg leuk.
De tweede keer...
De tweede keer plaatsten we een grotere order met de kanttekening dat er ook cadeaus bij zaten om weg te geven. Wederom snel verzonden, prachtig ingepakt en ook gelabeld, zodat we exact wisten wat voor wie is.
We zijn echt heel tevreden!

Thirza

Super toffe jaarring

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Goede aanbod en snelle verzending

Elly Spoelder

Webshop met een gouden randje

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Wat een super leuke webshop, en wat een vriendelijke en goede service. De cadeautjes werden zeer snel geleverd en waren heel mooi en zorgvuldig ingepakt. Er zat een aardige bedankbrief en nog een... Wat een super leuke webshop, en wat een vriendelijke en goede service. De cadeautjes werden zeer snel geleverd en waren heel mooi en zorgvuldig ingepakt. Er zat een aardige bedankbrief en nog een schattige ansichtkaart bij. Kortom een webshop om terug te komen...En nu duimen dat onze kleinzoon van bijna 1 zijn cadeaus zal waarderen ?

Marlieke

Hele fijne webwinkel

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Erg tevreden! Mooie merken, producten en fijne service!

Corinne

Top webshop

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Het pakketje was snel in huis en de spulletjes waren supermooi ingepakt!

Ilka

Wat een top webshop!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Villa Hoera is echt met stip mijn favoriete webshop om speelgoed te kopen. Zowel het assortiment als de service zijn echt meer dan een 10 waard. Kan niet wachten tot ik weer een bestelling mag... Villa Hoera is echt met stip mijn favoriete webshop om speelgoed te kopen. Zowel het assortiment als de service zijn echt meer dan een 10 waard. Kan niet wachten tot ik weer een bestelling mag plaatsen van mezelf;-)

Esther Jansen

Grapat en stockmar

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ik word altijd blij als ik een pakketje van Villa Hoera openmaak. Alles is zo mooi ingepakt, echt een feestje. Ik beveel iedereen deze webshop aan. Altijd alles perfect in orde!