Je aankoop wordt beschermd

Denise Meersoek

Verrassing; alles mooi ingepakt!!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Wat een verrassing!! De cadeautjes die ik had besteld voor mijn dochters verjaardag kwamen (voor mij onverwachts) super mooi ingepakt binnen! Ik had 5 cadeaus en toen dacht ik nog even; oeps welk cadeau is nou welke want mijn zus en moeder en schoonmoeder zouden er ook 1 geven. Maar er zat keurig een kaartje aan met welk cadeau wat was. Ik ben dus super tevreden! Onwijs bedankt! Groetjes Denise

Sophie

Goede service! Een aanrader!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Zeer klantvriendelijk en een goede snelle service!:-)

Lilly

Goede snelle service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ik had mijn bestelling snel nodig ivm een verjaardag. Dat had ik laten weten en daarom hebben ze het zeer snel opgestuurd.
Alle houten beestjes waten mooi ingepakt. Echt prachtige cadeautjes en op tijd binnen. Nog bedankt daarvoor.

Jessica Van Reij

Beoordeling bestelling

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Zeer snel geleverd in goede kwaliteit

Karolina

Mooi speelgoed en goed service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Al het speelgoed is van goede kwaliteit en wordt zeer snel geleverd. Ook wordt het mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje. Fantastische site!

Scarlett

Fijne webwinkel

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Zoveel mooie spullen, en dus meer besteld dan ik van plan was. Snelle levering ook.

V

We hebben het cadeautje nog niet uitgepakt omdat onze zoon pas volgende week jarig is maar kregen het pakketje (Wobbel), super net, heel snel en correct thuis gestuurd. Erg blij me de goede service...

Geweldig!

Lisan

Helemaal top!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Klantvriendelijk, super leuk ingepakt, top selectie speelgoed, goeie prijzen, en snel geleverd. Ik ben zeer tevreden en kom zeker nog eens terug.

Vandenperre Saskia

Bestelling Jellycat knuffels

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Heel fijn qua ervaring, we komen zeker nog eens bij jullie terug.
De knuffels kwamen in geschenkverpakking, op zich niet nodig maar als toekomstige mama vind ik elk pakje leuk om open te doen :) zelf al heb ik het zelf gekocht!
Levering was ook snel dus goede service.

Van hoof

Nog een verrassing!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snel geleverd en netjes ingepakt! (Wat ik niet had aangegeven maar super service) betekent wel dat ik de cadeautjes zelf ook pas over een maand zie aangezien dan het feestje pas is