Sanne Faber

Super

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Goede prijs verhouding, mooi inpakpapier (vooral de diertjes!) en snel geleverd. Wij bestellen hier zeker weer.

Nadja

Snelle service en (gratis) mooi ingepakt!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Mooi assortiment en altijd leuk ingepakt, mijn favoriete webshop voor speelgoed en cadeautjes.

Eva

Aanrader

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Leuk assortiment, snelle levering en mooi ingepakt

Cadeautje

Goed en snel

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Leuke producten en snelle verzending. Gekozen voor de inpakservice, top! Alleen uit de verpakking halen en je bent klaar om te gaan. Zag er super uit.

Edith

Mijn kleinzoon blij gemaakt

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Prima service en heel mooi ingepakt. En de Wobbel is meteen zeer intensief gebruikt. Echt een super cadeau!

Kim Mulder

Helemaal top!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Onwijs gaaf bedrijf waar er naar de persoonlijke opmerkingen van de consument wordt gekeken. Alles was prachtig mooi verpakt en allemaal verschillend cadeaupapier. Prachtig!

Femma

Villa Hoera

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle verzending, super fijn dat ze dingen voor je inpakken en een kaartje als bedankje erbij!

Jill

Charlotte

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Na lang zoeken uiteindelijk mijn favoriete lijn van Moulin-roty knuffels kunnen bestellen. Ookal hadden ze deze niet in het assortiment. Heel fijn dat topper Charlotte zich hiervoor heeft ingezet en... Na lang zoeken uiteindelijk mijn favoriete lijn van Moulin-roty knuffels kunnen bestellen. Ookal hadden ze deze niet in het assortiment. Heel fijn dat topper Charlotte zich hiervoor heeft ingezet en speciaal voor mij heeft besteld. Super snel geleverd en het was een feest om het allemaal uit te pakken!

Nogmaals bedankt en ik bestel graag weer bij jullie uit jullie prachtig assortiment!

M

Leuke, mooie spullen

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Heel blij met de prachtige collectie op de website. Echt mooie merken voor een prima prijs. De service is top - meteen dezelfde dag verstuurd en fantastisch ingepakt! Hier ga ik zeker vaker bestellen.

Reijnen

Vader en moeder muis

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

duidelijke site en snelle levering