Sabine Hoefnagels

Wat leuk ingepakt, en snelle levering!!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Super leuke merken, mooi en eerlijk speelgoed met veel liefde ingepakt!

Marloes

Top ingepakt

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Fijne webshop, snel geleverd en erg fijn dat alle maten bij de maileg muizen staan zodat je goed weet welke kleertjes bij wie horeb, als extra heb je gratis inpakopties, dus echt top!!

R Wintraaken

Mooie muisjes

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

De website is overzichtelijk en de levering is snel en mooi ingepakt

R Wintraaken

Goede levering

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Mooi ingepakt en snel bezorging van de Maileg spulletjes

Mo

Top service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Top. De mooiste ostheimer dieren en zo mooi ingepakt.

Liset

Leuke bezorging

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Leuk kado gekocht en met zeer veel zorg en aandacht ingepakt! Super leuk ingepakt voor de jarige, bijna te leuk om uit te pakken! ?

Annelot

Positief!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Villa Hoera heeft een grote keuze en de levering gebeurt snel: ik kom er graag weer terug.

Stolk

Zeer netjes en leuk bezorgd

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Aangenaam verrast door de goede en leuke verpakking. Echt met aandacht verzonden!

Marinda

Snelle verzending!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Wat een verrassing, sneller dan verwacht had ik mijn bestelling al binnen. Iets na drieën besteld maar toch de volgende dag al in huis! Wat zijn mijn opvangkids blij met de mooie holztiger dieren en... Wat een verrassing, sneller dan verwacht had ik mijn bestelling al binnen. Iets na drieën besteld maar toch de volgende dag al in huis! Wat zijn mijn opvangkids blij met de mooie holztiger dieren en de lieve dinkum doll. Bedankt voor de snelle service en het persoonlijke kaartje dat erbij zat! Ik bestel zeker snel weer. Groetjes Marinda.

Dians

Excellent service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

The delivery went really fast. Ordered in the afternoon, delivered next morning. Opening the package was a surprise, neatly wrapped gift plus a cute postcard and a thank you note. I would definitely... The delivery went really fast. Ordered in the afternoon, delivered next morning. Opening the package was a surprise, neatly wrapped gift plus a cute postcard and a thank you note. I would definitely recommend it! Thanks!