Elly Spoelder

Webshop met een gouden randje

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Wat een super leuke webshop, en wat een vriendelijke en goede service. De cadeautjes werden zeer snel geleverd en waren heel mooi en zorgvuldig ingepakt. Er zat een aardige bedankbrief en nog een... Wat een super leuke webshop, en wat een vriendelijke en goede service. De cadeautjes werden zeer snel geleverd en waren heel mooi en zorgvuldig ingepakt. Er zat een aardige bedankbrief en nog een schattige ansichtkaart bij. Kortom een webshop om terug te komen...En nu duimen dat onze kleinzoon van bijna 1 zijn cadeaus zal waarderen ?

Marlieke

Hele fijne webwinkel

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Erg tevreden! Mooie merken, producten en fijne service!

Corinne

Top webshop

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Het pakketje was snel in huis en de spulletjes waren supermooi ingepakt!

Ilka

Wat een top webshop!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Villa Hoera is echt met stip mijn favoriete webshop om speelgoed te kopen. Zowel het assortiment als de service zijn echt meer dan een 10 waard. Kan niet wachten tot ik weer een bestelling mag... Villa Hoera is echt met stip mijn favoriete webshop om speelgoed te kopen. Zowel het assortiment als de service zijn echt meer dan een 10 waard. Kan niet wachten tot ik weer een bestelling mag plaatsen van mezelf;-)

Esther Jansen

Grapat en stockmar

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ik word altijd blij als ik een pakketje van Villa Hoera openmaak. Alles is zo mooi ingepakt, echt een feestje. Ik beveel iedereen deze webshop aan. Altijd alles perfect in orde!

Toshie

Wobble

Wobble

Lisan

Top ervaring!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Er valt eigenlijk niet zoveel te zeggen, deze shop is gewoon écht top. Super leuk ingepakt, breed aanbod, prima service ?? ik beveel dit zeker aan!

Marleen Pikaart

Fantastisch

Eva

Mooie producten en goede service !

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Mooi assortiment speelgoed, ik bestel graag bij Villa Hoera. Producten worden met aandacht ingepakt en verzonden. Klantenservice reageert snel en vriendelijk. Beveel deze webshop zeker aan !

Maj

Wastafel, bad en kast

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Prachtige maileg meubels. Gedetailleerd gemaakt Het bad heeft zelfs afvoergaatjes. Alles was mooi ingepakt en snel geleverd