J

Goede snelle service!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Hele snelle service en klantvriendelijk. Ik was alleen bang dat mijn pakketje kapot zou gaan (ik had krijtjes besteld en het was een brievenbuspakketje) maar het was keurig verpakt in... Hele snelle service en klantvriendelijk. Ik was alleen bang dat mijn pakketje kapot zou gaan (ik had krijtjes besteld en het was een brievenbuspakketje) maar het was keurig verpakt in bubbeltjesplastic!

Mo

Zo'n fijne winkel

Zeer goed

David

Klant is koning gevoel!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Super om te zien dat er in deze tijden nog winkels/webshops zijn die je echt het klant is koning gevoel geven! En dan ook nog eens met producten van kwaliteit. Ik hou van het houten speelgoed.... Super om te zien dat er in deze tijden nog winkels/webshops zijn die je echt het klant is koning gevoel geven! En dan ook nog eens met producten van kwaliteit. Ik hou van het houten speelgoed. Verder wordt alles volgens afspraak afgehandeld. En dan ook nog eens een gratis inpak services. Mijn complimenten en ik kom zeker nog eens terug!

A. Beckers

Fijne shop!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

De bestelling was snel binnen en een feest om open te maken. De artikelen waren heel erg leuk en met zorg ingepakt, top!

Bibliotheek West-Brabant

Walhalla voor duurzaam speelgoed.

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Volgende dag geleverd, stevig en milieuvriendelijk verpakt. Hier kom ik graag terug. Snel antwoord op een vraag. Kortom zeer fijne ervaring!

Leo

Villa hoera!: Klantvriendelijk en welgemeend!

Dat is mijn ervaring

Kat

Geld 100% waard!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Super!! Ze pakken hier het cadeautje ook echt in en het kaartje is met hand geschreven!! Voor niks! Gratis!! Het knuffeltje ga ik niet openen maar ik durf te zeggen dat die mooi is.

Heel...

Heel erg bedankt!

Daphne

Super Service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Echt super service, volgende dag al in huis Heel mooi ingepakt en zeer netjes verzonden Uitermate tevreden

Lisa

Super winkel

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Verkoopt prachtige duurzame producten. Eigenlijk wil ik alles wel kopen;)

Isabel

Een hele goede en fijne service!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle verzending, mooie producten, aardige eigenaresse