Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Peter

Op zaterdag besteld en maandag al klaar. Vijverrooster ziet er strak uit en past perfect.

Telefonisch contact door het bedrijf, zij handelen het niet alleen via de mail af waardoor het persoonlijker is.

Prima , duidelijk. Vlotte afwerking. Erg netjes afgewekt. Wij zijn dik tevreden

Het tijdstip vsn bezorgen werk nogal af. Echter zoals afgesproken hebben ze wel 45 min van te voren gebeld dat ze er asn kwamen

Tonina

Prima ervaring, een aanrader

snelle offerte en reacties en behulpzaam bij het ophalen

Misschien het vervoer over ver, een goede en betrouwbare externe vervoerder inschakelen

Henk Koese

Zeer positief. Na eerste contact via email veelvuldig telefonisch overleg gehad om zeker te stellen dat de vijverroosters na wens gemaakt zouden worden

Zeer klantvriendelijk en goed van vertrouwen. Ook bij het ophalen van de roosters zeer goed geholpen om de roosters zonder schade op de aanhangwagen te laden en vast te zetten.

Niet echt!

Prima zelf ingemeten vijveroverkapping.
Daarna gemaakt en zelf opgehaald

Na opmeten opmaat gemaakt

Gern

W. v Kesteren

Ik was zeer tevreden met de eerste kennis making met dit bedrijf.

Het zag er keurig uit bij dit bedrijf.

Misschien alles nog iets beter op papier zetten, zodat er geen misverstanden kunnen voorkomen.

Sven Roosemalen

Komt afspraken na, levert top kwaliteit!
Zeer tevreden over dit bedrijf!

Hoge kwaliteit overkapping! Zeer netjes afgewerkt. Klant vriendelijk!

Dirk Vervoort

De website van het bedrijf toont een mooi voorbeeld van de mogelijkheden. Na telefonisch contact stuurde ik de afmetingen van mijn vijver, samen met een foto van het type rooster dat ik wou door en...

Er wordt "meegedacht" over het ontwerp dat je zou willen laten maken. Veiligheid staat hoog in het vaandel van het bedrijf.

Misschien toch een degelijke verpakking voorzien (plastic folie/karton) om beschadiging te voorkomen.

R. van Strien

Uitstekende ervaring. heldere communicatie. snelle reactie op mail en telefoon. en vervolgens snelle levering.

klantgericht m.n. snelle terugkoppeling
snelle levering.