Mary Scholte

Van A tot Z een prima ervaring.

Behandeling vraag en levering zeer goede planten.

Bleeker

Prima service! Binnen 24 uur geleverd.

Goede uitleg, direct antwoord via de chat!

maertens eddy

Goede dienst verlening

mooi overzicht van de website

J. Reintjes

Ik had onderdelen besteld maar bleken verkeerd te zijn. Na overleg met Vijverleven nieuwe onderdelen besteld op aangeven van Vijverleven. Bleken dezelfde onderdelen te zijn die ik retour... Ik had onderdelen besteld maar bleken verkeerd te zijn. Na overleg met Vijverleven nieuwe onderdelen besteld op aangeven van Vijverleven. Bleken dezelfde onderdelen te zijn die ik retour gestuurd had. Na weer contact kreeg ik gratis een nieuw onderdeel. En die was goed. Waar vind je nog zo'n service? Geweldig en een tevreden klant erbij.

Zeer goede service.

Dianne Zambon

Niet klantvriendelijk en valse info op site

Reactie VijverLeven.nl:

Goedendag, hartelijk dank voor uw review. Ik heb inderdaad contact gehad met u over de verzendkosten, dit heb u uitgelegd. Wij rekenen bij grotere of kwetsbare producten een meerprijs voor het... Goedendag, hartelijk dank voor uw review. Ik heb inderdaad contact gehad met u over de verzendkosten, dit heb u uitgelegd. Wij rekenen bij grotere of kwetsbare producten een meerprijs voor het verzenden.
Dit staat op meerdere plekken vermeld op de site en heb ik u meerdere malen gemeld. Ik snap dat het verwarrend is maar valse info is het zeker niet.
Het is zeer vervelend dat uw ervaring niet positief was ondanks dat ik er alles aan gedaan heb voor u.
Ondanks dit wens ik u veel plezier met u ornament, groeten Harro

Salden

Het is een heel goed bedrijf

Welbiebikes

Super goed bedrijf

Rob

Efficient

snelle feedback ontvangen na een vraag per mail.