8.1/10
8.3/10

Frankie

Zeer goede service , kreeg een mail dat de pomp die ik had besteld niet voorradig was en dat ze alle moeite gingen doen om me dit zo spoedig mogelijk op te sturen
En inderdaad de levertijd...

Prijs en service

Doe zo verder !

Tom

Bestelling geplaatst op 11/06/2019 (levertijd 4-5 dagen)
Bericht 04/07/2019 : Melding dat de producten in week 31 weer uitgeleverd gaan worden
Bericht 19/07/2019 : Nieuw te verwachten...

Niet echt

Prima producten

service na aankoop

platform in BE

Marcel Mori

Uistekend

Toen onze Aquaforte O-16000 na krap anderhalf jaar de geest gaf, wilde ik deze onder garantie ruilen tegen een Aquaforte DM-2000 Vario. Ook zonder de aankoopbon lukte dit met de gegevens van de pin transactie, vooral dankzij de medewerking van de mensen van Vijverleven.

Rik

Slecht!!! Website is niet up to date. Bestelde materialen waren zogezegd in voorraad en konden de dag erop reeds geleverd worden. 24 uur na plaatsen bestelling en uitvoeren betaling een mailtje...

GEEN

Hou u website up to date en informeer de klant op voorhand wanneer iets niet in voorraad is en NIET de dag erop wanneer de bestelling reeds is betaald.

Reactie VijverLeven.nl:

Goedendag, ik zie inderdaad dat uw bestelling vertraging op gelopen heeft. Dit heeft te maken met de 20 meter slang die u besteld heeft. We hebben helaas nog maar 19 meter liggen, dit is onmogelijk te automatiseren omdat het maatstukken zijn. Uiteraard hebben we ook tijd nodig om dit te controleren voor u, vandaar dat u 's avonds de melding krijgt. Onze excuses voor de vertraging, we zullen de bestelling z.s.m. naar u versturen.

Betrouwbaar en snel levering

Afterpay

Simon van den Boomgaard

Duidelijke website.

duidelijkheid wat de status van de bestelling is

Levertijden beter weergeven op de site

Berg

Snelle levering van de producten en interessante prijzen

van den Hatert

Prima geholpen via de telefoon.

Geven goed advies, weten waar ze het over hebben. Houden je goed op de hoogte wanneer de zending verstuurd gaat worden.

neen

Prima, snelle levering, juiste product en omschrijving.