VijverLeven.nl

VijverLeven.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop VijverLeven.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1193
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen VijverLeven.nl met 8.6/10. Gebaseerd op 1193 ervaringen.

Onvoldoende (4/10)

Op de site aangeven als een produkt niet voorradig is, dan heeft de klant een keus. Wachten of elders kopen.

Reactie VijverLeven.nl:

Helaas kan dit wel eens voorkomen, vandaar dat wij u direct geïnformeerd hebben na het ontvangen van uw bestelling. 1-3 werkdagen is ons streven dit is bij u 4 werkdagen geworden, hiervoor nogmaals onze excuses. Ondanks de vertraging hopen wij u nog eens zien op vijverleven.nl. Groetjes Harro

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Op de site staat levering binnen 1-3 dagen. .
deze belofte konden ze niet nakomen. het duurde 5 dagen! .

Uitstekend (10/10)

Ik vond vrij snel een tekening van het apparaat met alle onderdelen apart en zo kon ik snel het onderdeel vinden wat ik nodig had. Onderdeel in het winkelmandje, gegevens invullen, betalen en klaar.
Direct een mail dat de betaling was ontvangen en dat voor levering gezorgd werd.
En na twee dagen was het bestelde ondedeel binnen.

Ik zou niet weten wat. Alles verliep goed.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn skimmer werkte niet meer goed. bij demontage bleek dat een blaadje van de impeller was gebroken..
merk en type van de skimmer ingegeven en zo kwam ik terecht bij vijverleven.nl.

snelle levering

Uitstekend.

Goed (8/10)
Score voor VijverLeven.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer positief, van elke stap wordt je op de hoogte gebracht en een correcte levering.

Duidelijke informatie en foto's

Score voor VijverLeven.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Positief tot nu toe. we hebben pas voor het eerst iets besteld bij vijverleven.nl.

Onvoldoende (4/10)

Betere up to date info over de voorraad online. Op de hoogte houden van klanten wanneer afspraken niet gehaald worden. Excuus briefje oid in het pakket meesturen als erkenning van het probleem.

Reactie VijverLeven.nl:

Helaas heeft u bestelling een vertraging opgelopen, we hebben u per email onze excuses hiervoor aangeboden. Echter heeft dit u niet kunnen bevredigen, dus bij deze nogmaals mijn excuses voor de opgelopen vertraging, daarnaast wil ik u bedanken voor de feedback. Wij proberen dagelijks de processen te verbeteren. Ondanks alles wens ik u veel plezier met uw aankoop. Groetjes Harro

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Helaas stond er foutieve informatie op de website wat betreft de voorraad. het product bleek toch niet op voorraad te zijn.... vervolgens zou dit later geleverd worden. nadat ik gebeld had heb ik re horen gekregen dat dit inderdaad verkeerd stond en dat ik de week erop het pakket zou ontvangen. wederom was deze datum niet gehaald, maar geen mailtje of telwfoontje van vijverleven.... dus weer gebeld en wat bleek, nog langer wachten. uiteindelijk is het product 1,5 week later bezord in plaats van de op de website vermeldde 1 werkdag. maat geen excuus briefje of wat dan ook. wel telefonisch maar alleen omdat ik zelf contact zocht.

willem peer
willem peer

Reactie VijverLeven.nl:

Ik heb je bestelling nagekeken, deze heeft inderdaad een 1 dag vertraging gehad.
Helaas kan dit wel eens gebeuren rond het weekend, ondanks dat wens ik je veel plezier met de aankoop. Groetjes Harro

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Niet op tijd anders beloofd product goed.

wendy bohez
wendy bohez

direct en snel geleverd, zelfs de naar Belgie

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijke website en veel onderdelen direct leverbaar.

John jongen
John jongen

Gewoon goed

Geen verbeterings punten

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Oké in een woord gewoon perfect.

Bedrijfsinformatie

Vijverleven is dé online winkel voor al uw vijverbenodigdheden. U vindt bij ons een zeer ruim en weloverwogen assortiment vijverproducten.

Door de overzichtelijke presentatie van de producten en de duidelijke omschrijvingen, is het prettig én eenvoudig winkelen
Adres
Industrieweg 40