Je aankoop wordt beschermd

8.5/10
8.5/10

Kees

Zeer goede service. telefonisch niet zo goed te bereiken.

nadat ik de verkeerde pomp had besteld kon ik deze zonder kosten retourneren en had mijn geld binnen 4 dagen weer op mijn rekening staan.

telefonisch bereik

Prima en snelle service

Reageren op gestelde vraag per email (nooit een reactie gehad)

N Bellemans

Zeer vlot

Erik Tummers

Goede website met veel keus in aangeboden merken en artikelen, communicatie is goed over bestelde producten en op tijd ingelicht over mogelijke vertraging door niet op voorraad hebben van complete...

Het leveren van artikelen cq onderdelen van de meeste bekende merken en tegen aantrekkelijke prijzen.

Prijzen zijn ex btw dat had ik bij de eerste bestelling niet direct gezien bij de artikelen maar zag ik pas bij het online afrekenen, zou wellicht eerder vermeld kunnen zijn.

Zeer tevreden. Het bestelde onderdeel is correct en tijdig geleverd.

Duidelijk website. Dus geen verwarring bij het uitzoeken van het gewenste onderdeel.

Duidelijke website, snelle levering en netjes verzonden.

Goede prijs

Eddy Osaer

Prima advies en goede levering volgens afspraak!

Deskundigheid voor het probleem.

Heel slecht 2 weken voor een lampje en een pompje

Op tijd leveren

Reactie VijverLeven.nl:

Ik zie inderdaad dat het wachten op het pompje lang geduurd heeft, helaas komt dit af en toe voor met onderdelen. Zeker als ze niet veel voorkomen en door de leverancier op een levertijd staan. Nogmaals mijn excuses voor de vertraging.

Beste vorige week donderdag bestelling gedaan het is nu woensdag en heb nog niks ontvangen normaal twee werkdagen kunnen jullie dat eens nazien
Mvg luc vereecken

Reactie VijverLeven.nl:

Goedendag, dat is vreemd inderdaad want uw bestelling is dezelfde dag nog verstuurd. Helaas heeft Bpost wat storingen wat vertraging veroorzaakt. We gaan het uitzoeken en anders sturen we uw bestelling gewoon nog een keer op. Groeten Harro