Cor Vernooij

Snelle levering van de bestelling. Alleen wacht ik al drie weken op mijn geld van de retourzending.

Klant informeren wanneer hij zijn geld kan verwachten van de retourzending.

Prima hulp van de winkel. Ik had een specifiek probleem om op te lossen en er werd goed meegedacht en een deugdelijke oplossing geboden.

Het meedenken door de medewerker was ideaal. Het product dat werd aangeraden werkte perfect.

Sommige artikelen missen een duidelijker beeld/beschrijving van wat het precies is. Soms worden er doorsnedes genoemd die variëren, waarbij de verhoudingen voor mij niet direct helder waren.

Evert Meilink

Heb er onderdelen voor mijn vijverpomp gekocht. Het bedrijf heeft een uitgebreide assortiment onderdelen. het is wel moeilijk zoeken in de lange lijst. dat kan m.i. beter.

gewoon correct geleverd . Een volgende keer zal ik waarschijnlijk weer bestellen bij dit bedrijf. aanbevelen doe ik nooit.

website verbeteren, foto's van de artikelen zoekt makkelijker, Ik had onderdelen nodig voor een vijverpomp. het zou handig zijn als je die vijverpomp aanklikt, ook
een lijst met onderdelen en...
een lijst met onderdelen en onderhoudsmiddelen vind. zoekt makkelijker.

Jan karsten

Voor het wel en wee van je vissen hoef je ook de deur niet meer uit

Levering is tevredenstellend

Lode

Zeer goed product en levering. Filter werkt zoals het moet en zeer voordelig in prijs.

Goede ervaringen muv communicatie per mail

Als je belt hele snelle levering

Op site wordt aangegeven dat op werkdagen binnen zes uur wordt gereageerd op email,, dit duurt echter dagen.
Tip: of binnen die zes uur reageren of deze informatie niet vermelden als je er toch niet aan kunt voldoen.

Bouwbegeleiding van Duijn

Snel en goed geleverd.Beste kwaliteit

Ik had 5 mtr epdm besteld was eigenlijk iets te kort maar had voldoende breedte,maar er is ca 10 cm meer geleverd en voor
mij voldoende

Neen

Ondanks lek in waterbak prima opgelost door leverancier

direct response op vragen

betere info op internet site tav product

R de Kock

Op de site wordt een levertijd beloofd en helaas duurt het veel langer dan vooraf op de site staat.

Site is makkelijk te bedienen.

Zet op de site realistische levertijden. Beloof niet wat niet nagekomen kan worden.

Reactie Vijverbenodigdheden.nl/Dakbenodigdheden.nl:

Beste Rob, Uw product is binnen de 3 werkdagen die voor dit product stond afgeleverd. We weten dan helaas zelf niet waar deze reactie precies vandaan komt. U kunt ons dit altijd aangeven op... Beste Rob, Uw product is binnen de 3 werkdagen die voor dit product stond afgeleverd. We weten dan helaas zelf niet waar deze reactie precies vandaan komt. U kunt ons dit altijd aangeven op de e-mail. Met vriendelijke groet, Eric Wolfert Vijverbenodigdheden.nl

Goede site, nette prijzen en goede levering. Bij defect product is nazorg traag en komt men niet direct met oplossingen.

Duidelijke site