Annelynn

Goede prijs/kwaliteit, snelle levering

Goede prijs/kwaliteit, snelle levering

Ad

Heel goed!

reageren snel, en komen afspraken na

Denis

Wij hebben de Ubbink waterval gekocht op 10-09-2020 deze is in oktober geplaatst aan onze vijver en deze begint nu al roestplekken te laten zien. Dit mag toch niet kunnen bij een RVS waterval van 5... Wij hebben de Ubbink waterval gekocht op 10-09-2020 deze is in oktober geplaatst aan onze vijver en deze begint nu al roestplekken te laten zien. Dit mag toch niet kunnen bij een RVS waterval van 5 maanden oud. Hebben dit ook aangegeven maar geven aan dat de waterval gereinigd moet worden. Waterval is maar een paar keer aangeweest. Erg jammer dat de leverancier maar ook de fabrikant zo met de klant omgaan.

Slechte na service

Ronny

Snelle correcte levering.

Goede prijs

Rob

Oplossingsgericht! Vijverbenodigdheden denkt met je mee

Dankzij service van Vijverbenodigdheden werkt de Drukfilter voor mijn vijver weer prima. Prettige communicatie, snel antwoord, meedenken met de klant en doen wat ze beloven. Top!

Zaal

Snel en gemakkelijk. Gisteren vijverfolie besteld en vandaag geleverd. Goedkoop en goed.

Duidelijke website, zeer snelle afhandeling en levering.

Wouter van de kuijt

Snel geleverd/betaalbaar

Bestelling niet compleet

Jos Bruijninckx

Super en razend snel geleverd

Mail contact is supersnel en vriendelijk

Ik kan er geen bedenken

dee

Slecht

assortiment is goed

leer de telefoniste geen dubbele verhalen te vertellen!
leer de telefoniste geen dubbele verhalen te vertellen!
sanikoi winter wheat food 6mm besteld, na 1 week telefonisch contact gehad werd er verteld dat de verkeerde zakken binnen kwamen de 3mm variant.. Het zou goed komen en ons zou de winter wheat toegestuurd worden. Vandaag all seasons voer binnen gekregen, erover gebeld omdat we tijdens het voeren erachter kwamen dat het niet de juiste was! Telefoniste vertelde ons dat het uit het assortiment gehaald was.. Eindresultaat: bedonderd zijn door het foutieve voer op gestuurd te krijgen + geen geld terug omdat de zak open is!!! Op de order staat duidelijk: sanikoi winter wheat food 6mm!!! waardeloos dit... wordt hem nooit meer om hier te bestellen!

Reactie Vijverbenodigdheden.nl/Dakbenodigdheden.nl:

Beste,
Het is erg vervelend wat er bij uw order is misgelopen.
Beste,
Het is erg vervelend wat er bij uw order is misgelopen.
We hebben naar aanleiding van uw review op verschillende manieren proberen contact te zoeken, helaas is er tot op heden nog geen reactie terug gekomen.
Zou u, wanneer u dit leest met ons contact op kunnen nemen voor een passende oplossing?
Dit kan met een e-mail naar onze klantenservice.
Team - Vijverbenodigdheden.nl