Reviews

9 / 10
2618 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9.2/10
Info over verloop order
8.8/10
Snelheid levering
9/10
Bestelgemak
9/10
Klantvriendelijkheid
9.2/10
Informatie op de website
8.6/10
After sales
8.8/10

2618 Reviews

Annelynn

10/10

Top

Sterke punten

Snelle leveringen


Hans

9/10

Goede prijs/kwaliteit, snelle levering

Sterke punten

Goede prijs/kwaliteit, snelle levering


Ad

10/10

Heel goed!

Sterke punten

reageren snel, en komen afspraken na


Denis

4/10

Wij hebben de Ubbink waterval gekocht op 10-09-2020 deze is in oktober geplaatst aan onze vijver en deze begint nu al roestplekken te laten zien. Dit mag toch niet kunnen bij een RVS waterval van 5... Wij hebben de Ubbink waterval gekocht op 10-09-2020 deze is in oktober geplaatst aan onze vijver en deze begint nu al roestplekken te laten zien. Dit mag toch niet kunnen bij een RVS waterval van 5 maanden oud. Hebben dit ook aangegeven maar geven aan dat de waterval gereinigd moet worden. Waterval is maar een paar keer aangeweest. Erg jammer dat de leverancier maar ook de fabrikant zo met de klant omgaan.

Sterke punten

Slechte na service


Ronny

9/10

Snelle correcte levering.

Sterke punten

Goede prijs


Rob

10/10

Oplossingsgericht! Vijverbenodigdheden denkt met je mee

Sterke punten

Dankzij service van Vijverbenodigdheden werkt de Drukfilter voor mijn vijver weer prima. Prettige communicatie, snel antwoord, meedenken met de klant en doen wat ze beloven. Top!


Zaal

10/10

Snel en gemakkelijk. Gisteren vijverfolie besteld en vandaag geleverd. Goedkoop en goed.

Sterke punten

Duidelijke website, zeer snelle afhandeling en levering.


Wouter van de kuijt

8/10

Snelle levering

Sterke punten

Snel geleverd/betaalbaar

Verbeterpunten of tips

Bestelling niet compleet


Jos Bruijninckx

10/10

Super en razend snel geleverd

Sterke punten

Mail contact is supersnel en vriendelijk

Verbeterpunten of tips

Ik kan er geen bedenken


dee

1/10

Slecht

Sterke punten

assortiment is goed

Verbeterpunten of tips

leer de telefoniste geen dubbele verhalen te vertellen!
sanikoi winter wheat food 6mm besteld, na 1 week telefonisch contact gehad werd er verteld dat de verkeerde zakken binnen kwamen de 3mm...
leer de telefoniste geen dubbele verhalen te vertellen!
sanikoi winter wheat food 6mm besteld, na 1 week telefonisch contact gehad werd er verteld dat de verkeerde zakken binnen kwamen de 3mm variant.. Het zou goed komen en ons zou de winter wheat toegestuurd worden. Vandaag all seasons voer binnen gekregen, erover gebeld omdat we tijdens het voeren erachter kwamen dat het niet de juiste was! Telefoniste vertelde ons dat het uit het assortiment gehaald was.. Eindresultaat: bedonderd zijn door het foutieve voer op gestuurd te krijgen + geen geld terug omdat de zak open is!!! Op de order staat duidelijk: sanikoi winter wheat food 6mm!!! waardeloos dit... wordt hem nooit meer om hier te bestellen!

Reactie Vijverbenodigdheden.nl/Dakbenodigdheden.nl:

Beste,
Het is erg vervelend wat er bij uw order is misgelopen.
We hebben naar aanleiding van uw review op verschillende manieren proberen contact te zoeken, helaas is er tot op heden nog...
Beste,
Het is erg vervelend wat er bij uw order is misgelopen.
We hebben naar aanleiding van uw review op verschillende manieren proberen contact te zoeken, helaas is er tot op heden nog geen reactie terug gekomen.
Zou u, wanneer u dit leest met ons contact op kunnen nemen voor een passende oplossing?
Dit kan met een e-mail naar onze klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Team - Vijverbenodigdheden.nl