Prima producten, goede service

bij vragen direct antwoord

nog niet

Prima service voor de bestelling en levering. Bij het plaatsen van de vijverfolie ontdekte ik echter een scheur, die gelukkig met wat aanpassingen aan de vijver net buiten de rand viel. Een mail... Prima service voor de bestelling en levering. Bij het plaatsen van de vijverfolie ontdekte ik echter een scheur, die gelukkig met wat aanpassingen aan de vijver net buiten de rand viel. Een mail gestuurd naar klantenservice en nu 4 weken verder nog niets van teruggehoord. Was het zelf ook al weer wat vergeten tot ik herinnerd werd aan dit verzoek om feedback te geven. Prima service dus aan de voorkant maar de achterkant dus niet adequate.

advies voor aanschaf product

klantenservice dient te reageren.

Prima en snel geleverd

Bas

Bestelling en levering zoals je het graag wil zien. op de afgesproken tijd en compleet

leveren zoal s aangegeven

helaas heen tips, alles verliep zoals gewenst

Henkjan

Slechte ervaring !!staan niet open voor oplossingen
Als een product niet goed is !

Romar

Er Word veel beloofd maar m poet zeker 4 dagen wachten voor ik het in huis heb de beschrijving van de complete sets aanbiedingen staat niet of niet goed wat er allemaal bij zit dat is erg lastig... Er Word veel beloofd maar m poet zeker 4 dagen wachten voor ik het in huis heb de beschrijving van de complete sets aanbiedingen staat niet of niet goed wat er allemaal bij zit dat is erg lastig met uitzoeken

Advies gevraagd per mail super beantwoord

Set aanbiedingen beter beschrijven wat er in zit

Ronald Scholten

De bestelling ging goed, maar bij de daadwerkelijke uitlevering ging het mis.
Zeggen dat iets binnen komt terwijl een week later pas binnen gaat komen.
Hiermee maak je ontevreden klanten

Ik heb helaas door mijn slechte ervaring geen goede punten ontdekt

Geef klanten de juiste informatie, als je iets niet weet vraag het na en reageer dan pas. anders geef je foute of incorrecte informatie en dat wekt ontevredenheid.

jos Dessens

Uitermate positief en bereid mee te denken in het oplossen van vijverproblemen.

Snelle reactie op vragen en betrouwbare levering van bestelde producten.

Alex

Prima, het is op tijd en compleet geleverd

Op tijd.
Alles compleet

Ik had eerst via de chat 2 x een vraag gesteld. Daar werd totaal niet op gereageerd. Daarom durfde ik niet via ideal te betalen want het geeft dan een onbetrouwbaar gevoel. Het ging toch om een... Ik had eerst via de chat 2 x een vraag gesteld. Daar werd totaal niet op gereageerd. Daarom durfde ik niet via ideal te betalen want het geeft dan een onbetrouwbaar gevoel. Het ging toch om een redelijk bedrag

Ivo van Rosevelt

Duidelijk en snel geleverd