8.5/10

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf

ik heb geen minpunt kunnen ervaren. gemakkelijk te bestellen, zeer vlugge en correcte levering.

Website netjes. Product snel geleverd

Albert

Heel goed.

Een duidelijke en overzichtelijke website. Een snelle levering. Ik ben zeer tevreden.

Ik heb het vijverfilter Top Clear 10000 + pomp besteld. De gebruiksaanwijzing voor zowel het filter als de pomp vond ik vrij summier. Het Internet bied dan wel uitkomst maar dat vind ik niet de juiste manier.

Francois

Goeds prijs/kwaliteit

Zeer snelle levering

Max Netelenbos

Prima ervaring met dit bedrijf. Zowel het proces van bestellen en levering verliep vlot en conform de gedane toezeggingen. Zeer tevreden klant.

Alles was oké.

Grispen

Snelle leverering ,je hebt het zo in huis,hele goede concurerende prijzen

Snel en goede lage prijs

Nvt

Paul

Top

Top service

Koos Smit

Vlotte levering van de juiste goederen

lage prijzen

nee hoor

G GRAAT

Goede service en kwaliteit

Leo

Heel erg goed

Dat ze betrouwbaar zijn en behulpzaam

Een andere bedrijf vinden die het spul afleveren omdat ik hier een slechte ervaring mee had met de bestelling van u
Ben de dag thuis gebleven waarop ze zouden leveren maar kwam niemand gebeld werd er gezegd dat ze waren geweest en briefje in de brievenbus hadden gedaan
Ze zijn 100% niet geweest en ook geen brief in de bus ook zouden ze de dag erop bellen voordat ze leveren in een keer stond hij voor de deur
Wij laten ons niet voor leugenaars uit maken en zal dus ook niet meer bestellen heb geen zin in dit soort praktijken