JORNY

Pat Mertens

Top !!!Een voorbeeld!!!!9

Top service na verkoop !

Jan Franssens

Super service. Nadat bleek dat de bestelde vijverfolie lekkage vertoonde , werd na een telefoontje en het sturen van een paar foto's, kostenloos nieuwe folie gestuurd.
Dit was er de volgende...
Dit was er de volgende dag al en voldeed aan de eisen.
Super.

Goede service

Harno van Delft

Buitengewone service. Er ontbrak een onderdeel aan mijn vijverfilter.
Werd direct kostenloos nagestuurd. 👍

Snelle levering en service

L. de Waal

Ontzettend goed geholpen aan de telefoon. Vriendelijke mensen en steeds meedenkend. Service optimaal!

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Denken mee en leveren bijzonder goede service.

Piet Franzen

Als je 2 x 5 liter Vivani Color 6 mm besteld, wordt je gebeld of het ook 1x 5 liter vivani mag zijn en 5liter van een ander merk, dat vond ik prima, maar ik kreeg van dat andere merk 10 liter en... Als je 2 x 5 liter Vivani Color 6 mm besteld, wordt je gebeld of het ook 1x 5 liter vivani mag zijn en 5liter van een ander merk, dat vond ik prima, maar ik kreeg van dat andere merk 10 liter en niet zo als ik dat afgesproken had. Gebeld, antwoord er was helemaal geen Vivani op voorraad, daar om 10 liter van dat anderemerk gestuurd. Dus niet nog een keer gebeld, maar gewoon 10 liter van een merk gestuurd. Dit is niet de manier van zaken doen. Hier ga ik niet meer bestellen

Beslist niet

Zie boven

Reactie JORNY:

Beste Piet Franzen,
Wat jammer dat u op deze manier reageert.
Wij hebben namelijk met elkaar gemaild waarin u gewoon akkoord geeft. Nu geeft u aan dat het allemaal niet akkoord is.
We...
Beste Piet Franzen,
Wat jammer dat u op deze manier reageert.
We hebben u een oplossing geboden om het kosteloos retour te zenden en uw geld terug te krijgen. Echter dit was geen oplossing, u ging ons wel even zw*rt maken op het internet.
Jammer, we hadden u namelijk graag willen helpen.
Team Vijverbenodigdheden.nl

Heynderycx philippe

Duidelijke site , heel snelle levering , beter kan je niet vinden , top

Snelle levering de dag nadien is de bestelling er

roelofsen

Top service!! een deel van de bestelling werd niet geleverd maar met een spoedlevering heb ik toch volgens planning mijn dak kunnen plakken!!!!

service en kwaliteit

Walter Palinckx

Prima service. Omruiling van product dag nadien en afgeleverd op mijn werk omdat ik niet thuis.

Overzichtelijke website, prijs duidelijk en volgens afspraak.

Schilte BV

Top service!

alles wat je nodig hebt kan je hier vinden

Rover

Waardelozen communicatie.
Bestelling vrij laat verzonden na de bestelling, door de vervoerder ook pas na bijna een week bezorgd.
Hier over willen communiceren, geen reactie.
Door de...
Waardelozen communicatie.
Hier over willen communiceren, geen reactie.
Door de lange verzend tijd zagen de water planten er zeer slecht uit.
2 stuks zijn nu dood.
Maar communicatie werkt niet!
Daarom deze negatieve beoordeling!

Geen?

Communiceren met de klanten!

Reactie JORNY:

Beste Robert,
Op al uw berichten hebben wij gereageerd.
Hiervan kunt u netjes een printscreen krijgen.
Beste Robert,
Op al uw berichten hebben wij gereageerd.
Hiervan kunt u netjes een printscreen krijgen.
Reacties zijn gedaan op 26-6 11:28 en 27-6 om 10:09. Wellicht is het bij u in de spambox terecht gekomen?
We zien graag een reactie tegemoet, zodat we u indien mogelijk, kunnen voorzien van een oplossing.
Team Vijverbenodigdheden.nl