bert

Geleverde artikelen prima. Informatie over nalevering kan beter.

Het tijdstip van nazenden van een artikel kan duidelijker.

DAP De Korenwolf

In eerste instantie niet goed, want foute voer geleverd en daarbij had de zak voer geen etiket erop met naam voer en houdbaarheidsdatum. Gelukkig zonder problemen opgelost

Snelheid 2e/correctie levering duurde behoorlijk lang, ondanks dat aangegeven werd dat het product week erna zou aankomen bij jullie

Ed

Prima, snel geleverd

Goed de opmerkingen bij bestelling lezen. Had bij order gevraagd een bepaalde week te leveren maar het werd 2 weken te vroeg bezorgd.

Redelijk...we kregen een andere vijver geleverd dan dat er op het plaatje staat. Erg slordig vind ik...

Snelle reactie via mail

Zorgen dat de goede afbeeldingen bij de artikelen staan om te voorkomen dat dit nog eens gebeurd.

s kadirbaks

Prima bedrijf ben zeer tevreden met mijn bestelling

Positieve ervaringen; leveringen ordelijk en snel geleverd, goed en vriendelijk contact, eventuele problemen worden opgelost

Ik ben zeer tevreden dat er vriendelijk en vlot contact is bij eventuele problemen

Joseph

Prima ervaring

Duidelijke omschrijving en de kosten

Topservice

alles stipt geleverd , ordelijk en tijdig

Eddy Verhofstadt

Ik ben sinds meer dan 3 jaar zeer tevreden klant bij Vijverbenodigdheden. Door de duidelijke en vergelijkende info op de website werd ik destijds klant en de perfecte info omtrent de leveringen...

Service na verkoop!!

Duidelijkheid omtrent het tijdstip van levering voornamelijk bij Bpost is soms fout. Maar dat is een regelmatig voorkomend probleem bij Bpost en is niet specifiek bij Vijverbenodigdheden.

N. Schenk

Bedrijf met super service

goede service, als je teveel besteld hebt mag je het zo terug brengen.