Mari

Al vaker besteld.
Onlangs had ik een defect aan het deksel van een drukpomp welke ik niet bij hen gekocht had.
Gevraagd of men via de leverancier wellicht aan een vervangend deksel kon...

Reageren snel, leveren snel, doen veel koeite voor klant

De bestelhisorie staat niets, terwijl ik er wel besteld heb.

Chris Stevens

Bestelling en levering perfect verlopen en bovendien aan een zeer interessante prijs

Vlot bestelproces en vlotte levering zoals beloofd

Doe zo verder!

Strijbis

Prettig bedrijf.EPDM en toebehoren snel geleverd

Ja,er wordt geluisterd naar de klant.Waar nodig wordt extra service verleend om zaken in goede banen te leiden.

Ja. Als een product niet leverbaar is wegens niet op voorraad is het prettig als de klant daar melding van krijgt.Dat voorkomt irritaties waarom de levering niet afkomt binnen de verwachte termijn.
De transporteur kwam niet op de afgesproken dag.(Transmission.)De dag daarop wel. Dat is jammer want ik rekende erop dat de spullen gebracht zouden zijn op de afgesproken dag. Hier is de klant ook niet over geinformeerd.Dat kan beter.

Mansberg

Na drie jaar (dus net buiten garantie) begaf mijn RP 5000 pomp het. Uit coulance korting gekregen op bestelling nieuwe vervanger. Nu maar hopen dat deze nieuwe wel wat langer meegaat.
Goed...

Goed advies.
Persoonlijke benadering via chat of mail door Eric.

Website kan beter qua zoeken.

Mark

Ik had een luchtpomp voor de vijver besteld, na een aantal dagen bericht ontvangen dat de bestelde pomp niet geleverd kon worden door fabrikant. Hierop werden er een aantal alternatieven aangeboden,...

door het niet kunnen leveren door de fabrikant werden er alternatieven aangeboden in ongeveer dezelfde prijsklasse. Ondanks de meerprijs werd de pomp zonder meerprijs vlot geleverd.

Ik stond op punt om contact op te nemen waar de bestelling bleef, een iets eerdere reactie was prettig geweest.

Vincent Diederik

Snelle verzending en niet duur

Ron Elshout

Bestelling tijdig geleverd, exact volgens bestelling.

Snelle levering.chauffeur heeft nog even de tijd genomen om mijn bestelling met de steekwagen naar mijn tuin te rijden aan het eind van de straat.erg lief

snelle levering

nee

Pieter

Al jaren koop ik hier mijn vijverbenodigdheden.nl en altijd goed geholpen.