Contact met medewerkers
Eerste online indruk
Inplannen adviesgesprek
Behandeling

Brahim Bouchiba

Beangstigend ipv minder angst heb ik nu meer angst, continue pijn en ontstekingen, een doof gevoel bij mijn bovenlip en neus.

Heb je nog tips voor ons?

Jullie communicatie is vriendelijk en voor de rest kan ik zeggen dat dat het enige is.

Beste Brahim,
Beste Brahim,
Wij stellen het zeer op prijs dat onze patiënten ons ook voorzien van een goede portie feedback, waar wij weer van kunnen leren voor de toekomst. Echter kunnen wij jouw reactie helaas niet helemaal begrijpen.
Een behandeling onder narcose blijft natuurlijk altijd spannend, maar wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk voor te bereiden op hetgeen dat er gaat gebeuren. Daarnaast informeren wij onze patiënten uitgebreid over de behandeling die gaat plaatsvinden en alle ongemakken die het herstel na een behandeling in het begin met zich mee kan brengen. Wij begrijpen dat elke patiënt een behandeling en het opvolgende herstelproces op een andere manier ervaart en wij staan dan ook zeker klaar om je hierin te helpen.
We hebben je in de afgelopen weken verschillende keren op korte termijn uitgenodigd in onze kliniek om de geplaatste prothese aan te passen en hebben daarbij telkens weer opengestaan om alle vragen te beantwoorden en ongemakken te verhelpen.
Wij willen uiteraard niks liever dan jou uiteindelijk ook met een grote glimlach naar buiten te laten gaan en wij staan dan ook nog steeds klaar om al je vragen te beantwoorden en je te helpen in dit traject.

Nee

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review!

Prettige ervaring

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review!

Rick Damen

Zeer prettig en meedenkend met de klant

nvt

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor je mooie review Rick! Fijn om te lezen dat je de behandeling als zeer prettig hebt ervaren en ook het gevoel hebt gehad dat er goed is meegedacht met jouw wensen. En nu vooral... Heel erg bedankt voor je mooie review Rick! Fijn om te lezen dat je de behandeling als zeer prettig hebt ervaren en ook het gevoel hebt gehad dat er goed is meegedacht met jouw wensen. En nu vooral genieten van die mooie stralende glimlach! :)

Viktoriya van de Wiel

Ik had een probleem dat snel opgelost moest worden. Dezelfde dag kon ik nog terecht. Tijdens het advies gesprek goede uitleg gekregen van de behandelmogelijkheden. De tandarts wist precies wat die... Ik had een probleem dat snel opgelost moest worden. Dezelfde dag kon ik nog terecht. Tijdens het advies gesprek goede uitleg gekregen van de behandelmogelijkheden. De tandarts wist precies wat die deed en hoe die advies gaf. Ik ben ontzettend blij met het resultaat en de snelheid waarmee ik ben geholpen en beveel VieDenta kliniek dan ook iedereen aan. Heel erg bedankt dat ik mijn lach terug heb gekregen. Alleen maar lof voor deze mensen.

Henk de Werd

Prettig

Nee

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Henk! Fijn om te lezen dat alles zo prettig is verlopen.

Peter Rutten

Prettig

Heb je nog tips voor ons?

Bij ontvangst in wachtruimte een indicatie aangeven hoelang de wachttijd is, voordat je aan de beurt bent.

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Peter en bedankt voor de goede tip! Het is inderdaad prettig om vooraf te weten waar je aan toe bent qua wachttijd en wij zullen hier dan ook meer rekening... Heel erg bedankt voor deze mooie review Peter en bedankt voor de goede tip! Het is inderdaad prettig om vooraf te weten waar je aan toe bent qua wachttijd en wij zullen hier dan ook meer rekening mee gaan houden.

Mat Lamberigts

Online en andere vragen zijn niet van toepassing. Heb alleen contact gehad met Harry. Rondleiding gehad en maakte allemaal een professionele indruk.

Op dit moment niet

Piet ten Haaf. Nieuw Bergen.

Heel goed. Goede service en afspraken die kloppen. Goede uitleg van de behandeling met respect voor de patiënt.

Heb je nog tips voor ons?

Vooral het communiceren met de patiënt / klant is uitermate belangrijk. Dat doen jullie goed. Houd dit vast !!!

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie review Piet! Heel erg fijn om te lezen dat de behandeling en alles eromheen zo goed is gegaan. Wij hechten veel waarde aan een duidelijke en prettige communicatie met onze... Bedankt voor deze mooie review Piet! Heel erg fijn om te lezen dat de behandeling en alles eromheen zo goed is gegaan. Wij hechten veel waarde aan een duidelijke en prettige communicatie met onze patiënten en worden er dan ook heel blij van om te lezen dat dit ook zeker zo is ervaren. Dit is waar wij het voor doen :)

W.E.Driessen

Zeer goed.Prima personeel

nee

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review! Heel erg fijn om te lezen dat alles zo goed is verlopen :)