Contact met medewerkers
Eerste online indruk
Inplannen adviesgesprek
Behandeling

Brahim Bouchiba

Beangstigend ipv minder angst heb ik nu meer angst, continue pijn en ontstekingen, een doof gevoel bij mijn bovenlip en neus.

Heb je nog tips voor ons?

Jullie communicatie is vriendelijk en voor de rest kan ik zeggen dat dat het enige is.

Reactie VieDenta Kliniek:

Beste Brahim,
Wij stellen het zeer op prijs dat onze patiënten ons ook voorzien van een goede portie feedback, waar wij weer van kunnen leren voor de toekomst. Echter kunnen wij jouw reactie helaas niet helemaal begrijpen.
Een behandeling onder narcose blijft natuurlijk altijd spannend, maar wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk voor te bereiden op hetgeen dat er gaat gebeuren. Daarnaast informeren wij onze patiënten uitgebreid over de behandeling die gaat plaatsvinden en alle ongemakken die het herstel na een behandeling in het begin met zich mee kan brengen. Wij begrijpen dat elke patiënt een behandeling en het opvolgende herstelproces op een andere manier ervaart en wij staan dan ook zeker klaar om je hierin te helpen.
We hebben je in de afgelopen weken verschillende keren op korte termijn uitgenodigd in onze kliniek om de geplaatste prothese aan te passen en hebben daarbij telkens weer opengestaan om alle vragen te beantwoorden en ongemakken te verhelpen.
Wij willen uiteraard niks liever dan jou uiteindelijk ook met een grote glimlach naar buiten te laten gaan en wij staan dan ook nog steeds klaar om al je vragen te beantwoorden en je te helpen in dit traject.

Score voor VieDenta Kliniek: 1/5
Zou je VieDenta Kliniek aanbevelen aan anderen? Nee