Contact met medewerkers

Marcel Boer

Fantastische mensen

Ga zo door

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie review Marcel! Wij vinden het net zo fantastisch dat we jou op deze manier hebben mogen helpen. Wij zullen dan ook zeker op deze manier door blijven gaan, om nog meer mensen... Bedankt voor deze mooie review Marcel! Wij vinden het net zo fantastisch dat we jou op deze manier hebben mogen helpen. Wij zullen dan ook zeker op deze manier door blijven gaan, om nog meer mensen die lach op het gezicht te kunnen bezorgen :)

Heel erg fijn en hele vriendelijke medewerkers

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat een mooie woorden, dank je wel voor deze review!

Ok

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor dit mooie eindoordeel!

Silke Willemse

Heel erg fijn. Fijne medewerkers die goed met je om kunnen gaan.

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor je mooie review Silke! Wij vinden het heel erg fijn om te lezen dat jij zo'n goede ervaring hebt gehad bij onze kliniek en dat onze collega's jou zo goed hebben kunnen helpen. En nu... Bedankt voor je mooie review Silke! Wij vinden het heel erg fijn om te lezen dat jij zo'n goede ervaring hebt gehad bij onze kliniek en dat onze collega's jou zo goed hebben kunnen helpen. En nu flink genieten van jouw mooie glimlach :)

Marco te Brinke

Erg prettig

Ga zo door!

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Marco!

bianca

Ik ben onmiddellijk geholpen door het fantastische team van specialisten en assistenten
Stuk voor stuk vriendelijke en begripvolle mensen die doen wat in hun mogelijkheden ligt en fantastisch werk afleveren

doe zo voort

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie review Bianca! Wij beginnen er zelf ook van te stralen wanneer wij zulke mooie reacties lezen. Heel erg fijn dat jij zo'n prettige ervaring hebt gehad binnen onze kliniek!

Zeer positief

nee

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review!

Sonja Boon

Heel goed

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor je mooie review Sonja! Fijn om te lezen dat jij zo'n prettige ervaring hebt gehad binnen onze kliniek.

Het was goed

Uitleg/info op papier?

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor je review en tip!

Twan Doesborg

Prettig en heel ontspannen met kundig personeel

Ga zo door!!!

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Twan! Wat fijn dat je zo'n prettige ervaring hebt overgehouden aan je behandeling in onze kliniek.