Contact met medewerkers
Eerste online indruk
Inplannen adviesgesprek
Behandeling

Paula Dings

De behandeling, een all-on-4 constructie, was pittig. Blij en tevreden ben ik met het mooie resultaat en over Willem Baas die de behandeling vakkundig en professioneel heeft uitgevoerd. Super fijn!... De behandeling, een all-on-4 constructie, was pittig. Blij en tevreden ben ik met het mooie resultaat en over Willem Baas die de behandeling vakkundig en professioneel heeft uitgevoerd. Super fijn!
Ook het contact met de vriendelijke assistentes/medewerk(st)ers en de rustige omgeving hebben er zeker positief aan bijgedragen dat ik mij op mijn gemak voelde.

Heb je nog tips voor ons?

Wat fijn is dat er tijdens de behandeling wordt verteld wat er gaat gebeuren en/of hoe lang het nog gaat duren, maar ga vooral zo door!

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat een hartverwarmende woorden, dank je wel Paula! Heel erg fijn om te lezen dat je zo blij bent met het resultaat en dat onze collega's je zo goed hebben kunnen helpen. Wees trots op jezelf dat je... Wat een hartverwarmende woorden, dank je wel Paula! Heel erg fijn om te lezen dat je zo blij bent met het resultaat en dat onze collega's je zo goed hebben kunnen helpen. Wees trots op jezelf dat je deze stap hebt gezet en geniet nu vooral van je mooie nieuwe glimlach :)
En heel erg bedankt voor je goede tip. Daar gaan we zeker meer rekening mee houden in de toekomst!

Pieter

Viedenta heeft mij op een zeer korte termijn perfect kunnen verder helpen.

Op een amper 4 dagen was er het intakegesprek en 4 dagen later de extracties en het plaatsen van het gebit. Viedenta heeft mij op een zeer korte termijn perfect kunnen verder helpen.

Het contact met de medewerkers, dokters, verpleegsters kan ik maar in één woord omschrijven, schitterend. Behulpzaam, op alle vragen antwoorden, gewoon perfect.

Op week tijd kan ik terug normaal lachen en dit na 5 jaar twijfelen.

Heb je nog tips voor ons?

Verder doen zoals jullie bezig zijn

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie woorden Pieter! Daar krijgen wij zelf ook een grote glimlach op ons gezicht van :) Heel erg goed om te lezen dat je na 5 jaar twijfelen eindelijk de stap hebt durven zetten... Bedankt voor deze mooie woorden Pieter! Daar krijgen wij zelf ook een grote glimlach op ons gezicht van :) Heel erg goed om te lezen dat je na 5 jaar twijfelen eindelijk de stap hebt durven zetten én heel erg fijn dat wij jou hierbij hebben mogen helpen! Wees trots op jezelf dat je deze stap hebt gezet en geniet nu van die mooie nieuwe glimlach.

Milena Williams

Ik kan Harry op de Laak al 30 jaar.De beste tandarts en mooiste mens.

Heb je nog tips voor ons?

Harry is daar .Dat is meer dan genoeg. Met advice en mooi resultaat

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Milena! Wat een mooi compliment voor onze tandarts Harrie. Deze review gaan we dan ook zeker aan hem terugkoppelen, om ook hem een grote glimlach op zijn... Heel erg bedankt voor deze mooie review Milena! Wat een mooi compliment voor onze tandarts Harrie. Deze review gaan we dan ook zeker aan hem terugkoppelen, om ook hem een grote glimlach op zijn gezicht te geven!

Marcel Boer

Fantastische mensen

Ga zo door

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie review Marcel! Wij vinden het net zo fantastisch dat we jou op deze manier hebben mogen helpen. Wij zullen dan ook zeker op deze manier door blijven gaan, om nog meer mensen... Bedankt voor deze mooie review Marcel! Wij vinden het net zo fantastisch dat we jou op deze manier hebben mogen helpen. Wij zullen dan ook zeker op deze manier door blijven gaan, om nog meer mensen die lach op het gezicht te kunnen bezorgen :)

Heel erg fijn en hele vriendelijke medewerkers

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat een mooie woorden, dank je wel voor deze review!

Ok

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor dit mooie eindoordeel!

Silke Willemse

Heel erg fijn. Fijne medewerkers die goed met je om kunnen gaan.

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor je mooie review Silke! Wij vinden het heel erg fijn om te lezen dat jij zo'n goede ervaring hebt gehad bij onze kliniek en dat onze collega's jou zo goed hebben kunnen helpen. En nu... Bedankt voor je mooie review Silke! Wij vinden het heel erg fijn om te lezen dat jij zo'n goede ervaring hebt gehad bij onze kliniek en dat onze collega's jou zo goed hebben kunnen helpen. En nu flink genieten van jouw mooie glimlach :)

Marco te Brinke

Erg prettig

Ga zo door!

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Marco!

bianca

Ik ben onmiddellijk geholpen door het fantastische team van specialisten en assistenten
Stuk voor stuk vriendelijke en begripvolle mensen die doen wat in hun mogelijkheden ligt en fantastisch werk afleveren

doe zo voort

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie review Bianca! Wij beginnen er zelf ook van te stralen wanneer wij zulke mooie reacties lezen. Heel erg fijn dat jij zo'n prettige ervaring hebt gehad binnen onze kliniek!

Zeer positief

nee

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review!