Contact met medewerkers
Eerste online indruk
Inplannen adviesgesprek
Behandeling

Marcel Terstegen

Bezoek aan jullie kliniek gaaf mij een zeer goed en vertouwt gevoel . En dat werd nog eens duidelijk tijdens de behandelingen. Ben dan ook zeer tevreden, en kihkuit naar het eindresultaat, maar daar... Bezoek aan jullie kliniek gaaf mij een zeer goed en vertouwt gevoel . En dat werd nog eens duidelijk tijdens de behandelingen. Ben dan ook zeer tevreden, en kihkuit naar het eindresultaat, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Heb je nog tips voor ons?

ja blijf zo door gaan zoals jullie kliniek werkt. dat is perfect

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Marcel! Wat een warme woorden, daar beginnen wij zelf ook van te stralen :) Heel veel succes met de laatste stappen naar jouw mooie nieuwe glimlach, maar dat... Heel erg bedankt voor deze mooie review Marcel! Wat een warme woorden, daar beginnen wij zelf ook van te stralen :) Heel veel succes met de laatste stappen naar jouw mooie nieuwe glimlach, maar dat gaat zeker goedkomen!

Nick van Mechelen

Niet zo stijf. Aanrader.

Heb je nog tips voor ons?

Een aangewezen plek voor de vuile koffie kopjes.

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie review en de waardevolle tip Nick! Daar gaan we zeker wat mee doen :)

Adri-Jan Hoes

Prettig

Heb je nog tips voor ons?

Ontvangstruimte mag wat meer uitstraling hebben

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie beoordeling Adri-Jan! En we zullen zeker kijken hoe we onze ontvangstruimte nog kunnen verbeteren, voor een mooie binnenkomst in onze kliniek.

loes

Heb je nog tips voor ons?

Ik heb een brug laten plaatsen, maar geen advies gekregen hoe ik deze schoon kan houden en zo.

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie beoordeling en waardevolle tip Loes! Het is uiteraard ook belangrijk om te weten hoe jij jouw gebit het beste schoon kan houden nu er een nieuwe brug is geplaatst. Onze... Bedankt voor deze mooie beoordeling en waardevolle tip Loes! Het is uiteraard ook belangrijk om te weten hoe jij jouw gebit het beste schoon kan houden nu er een nieuwe brug is geplaatst. Onze zorgconsulentes voorzien jou graag van de beste adviezen, dus je mag altijd contact met ons opnemen voor hulp. Voor de toekomst zullen wij er goed op gaan letten dat iedereen met de juiste informatie naar huis gaat!

Peter Hendrix

Na een eerste gesprek was ik meteen positief gestemd en had vertrouwen in deze kliniek. Gisteren was het dan zover dat mijn boventanden plus 2 boven kiezen werden getrokken, zag er wel een beetje... Na een eerste gesprek was ik meteen positief gestemd en had vertrouwen in deze kliniek. Gisteren was het dan zover dat mijn boventanden plus 2 boven kiezen werden getrokken, zag er wel een beetje tegenop, maar dat bleek achteraf niet nodig zijn geweest. Perfect verlopen zelfs het verdoven niets van gevoeld, meteen de nieuwe prothese geplaatst en nu 24 uur later geen klachten, blij met het resultaat.

Heb je nog tips voor ons?

In de brochure die ik heb ontvangen staat geschreven dat je na 24 uur de prothese ook s nachts uit moet doen, maar na telefonisch contact werd mij verteld dat ik ze de eerste 3 tot 4 nachten beter... In de brochure die ik heb ontvangen staat geschreven dat je na 24 uur de prothese ook s nachts uit moet doen, maar na telefonisch contact werd mij verteld dat ik ze de eerste 3 tot 4 nachten beter in kon houden, dus dat is een beetje verwarrend.

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie review Peter! Wat mag jij trots op jezelf zijn dat je deze stap hebt gezet. Nu mag je gaan genieten van je mooie nieuwe glimlach! Heel erg bedankt ook voor je waardevolle... Bedankt voor deze mooie review Peter! Wat mag jij trots op jezelf zijn dat je deze stap hebt gezet. Nu mag je gaan genieten van je mooie nieuwe glimlach! Heel erg bedankt ook voor je waardevolle tip. Wij gaan alle info nog eens kritisch doornemen en waar nodig aanpassen, zodat er geen verwarring meer kan ontstaan.

john

Ondanks de ingrijpende ingreep zeer prettig

nee

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie beoordeling John! Wat goed dat je de stap hebt gezet. Daar mag je trots op zijn :)

Relaxed

lectuur in wachtkamer

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je de behandeling in onze kliniek als relaxed hebt ervaren. En bedankt voor de goede tip, daar gaan we zeker voor zorgen!

Prettig

Nee

suzanne Laarakker

Behandeling van plaatsen implantaat is meer dan 100% mee gevallen. Niet pijnlijk, zelfs verdoving niet. Ik zou het zo weer doen.

Ga zo door.

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat fantastisch om te lezen dat de behandeling je zo is meegevallen Suzanne! Heel erg bedankt voor deze mooie review :)

C van coesant

Ik werd serieus genomen en iedereen was heel erg vriendelijk.

Nee

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat fijn om te lezen dat jij zo'n prettige ervaring hebt gehad binnen onze kliniek. Heel erg bedankt voor deze mooie review!