Contact met medewerkers

Jeu Geurts

Zeer positief!

Ga zo door!

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat een mooie reactie Jeu, zo fijn om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad binnen onze kliniek! Een glimlach op het gezicht van onze patiënten brengen, dat is waar wij het voor doen!... Wat een mooie reactie Jeu, zo fijn om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad binnen onze kliniek! Een glimlach op het gezicht van onze patiënten brengen, dat is waar wij het voor doen! :)

Everlien Krouwel

Zeer fijn, het is er rustig.
Deskundige assistenten, vakkundige tandarts. Stralen vertrouwen, vakkundigheid en rust uit.
Communicatie onderling is goed en leuk.
Tussendoor tijd voor...
Zeer fijn, het is er rustig.
Communicatie onderling is goed en leuk.
Tussendoor tijd voor humor onderling, wat voor een ontspannen sfeer zorgt.
Zeer tevreden over het resultaat.
Vanaf het 1e telefonisch contact tot het afsluiten van de behandeling, alles is goed geregeld.

Heb je nog tips voor ons?

Ivm druk bezochte praktijk is het inplannen van behandeling /vervolg afspraak wat langer.
De oorzaak kan ook aan bezetting ivm vakantie periode hebben gelegen.

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling Everlien! En heel erg fijn om te lezen dat jij zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan je bezoek aan onze kliniek. Wij nemen graag alle tijd voor alle... Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling Everlien! En heel erg fijn om te lezen dat jij zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan je bezoek aan onze kliniek. Wij nemen graag alle tijd voor alle behandelingen en zijn ervan overtuigd dat een onderlinge prettige sfeer een rustgevende en goede uitwerking heeft op onze patiënten. Heel fijn dat jij dit dus ook zeker zo ervaren hebt!
Het klopt dat het op dit moment wat drukker is in onze kliniek i.v.m. de vakantieperiode. Wij doen ons uiterste best om zoveel mogelijk patiënten zo snel mogelijk te kunnen behandelen, maar wij blijven uiteraard wel alle tijd en aandacht geven aan iedereen die dit nodig heeft :)

peter achten

Ik was in het begin heel bang wat er op me af zou komen maar ik werd snel gerust gesteld door jullie leuke en aardige medewerkers en de tandarts

Heb je nog tips voor ons?

niet zo snel bij de mensen weg lopen na de behandeling 5minuten misschien iets aan horen wat patiënten te vragen hebben aan de tandarts

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Peter! Erg fijn om te lezen dat onze medewerkers je zo op je gemak hebben weten te stellen. Wij weten natuurlijk als geen ander dat een bezoek aan de tandarts... Heel erg bedankt voor deze mooie review Peter! Erg fijn om te lezen dat onze medewerkers je zo op je gemak hebben weten te stellen. Wij weten natuurlijk als geen ander dat een bezoek aan de tandarts best spannend kan zijn en helpen je graag waar nodig. Wij zullen jouw tip dan ook zeker mee gaan nemen voor toekomstige behandelingen in onze kliniek, aangezien je als patiënt ook na je behandeling alle aandacht verdient om je laatste vragen te kunnen stellen.
Geniet nu vooral van je mooie nieuwe glimlach :)
Team VieDenta Kliniek

Als zeer prettig. Er wordt geluisterd naar je en men zoekt naar de beste oplossing.

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat een mooie review, heel erg bedankt!

Leonie

Ik vond het best spannend alle tanden en kiezen laten trekken onder narcose, maar wat fijn.
Wakker worden en meteen een prothese. Daarna implantaten zetten,
Tjonge ik viel echt bijna in...
Wakker worden en meteen een prothese. Daarna implantaten zetten,
Tjonge ik viel echt bijna in slaap tijdens het implanteren, geen centje pijn. Dank tandarts van der Laan!
Ze leggen precies uit wat ze gaan doen, hebben alle tijd.
Het was voor mij een behoorlijk eind rijden naar de praktijk, maar het was het zeker waard.Top!

Richard

Heel goede ontvangst zeer goede uitleg. En je wordt echt gerustgesteld door de medewerkers en arts.

Heb je nog tips voor ons?

Ga vooral op deze manier door.

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat een mooie woorden, heel erg bedankt voor deze review Richard! Erg fijn om te lezen dat jouw bezoek aan onze kliniek zo prettig is verlopen en dat onze collega's jou ook echt op je gemak hebben... Wat een mooie woorden, heel erg bedankt voor deze review Richard! Erg fijn om te lezen dat jouw bezoek aan onze kliniek zo prettig is verlopen en dat onze collega's jou ook echt op je gemak hebben weten te stellen.

Renate Hermsen-Driessen

Prettig, vooral de geruststellende woorden, die ook waar worden gemaakt!

Ga zo door!

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie woorden Renate! En wat fijn om te lezen dat onze collega's je zo gerust hebben weten te stellen. De behandeling is een erg belangrijk onderdeel, maar wij vinden het... Heel erg bedankt voor deze mooie woorden Renate! En wat fijn om te lezen dat onze collega's je zo gerust hebben weten te stellen. De behandeling is een erg belangrijk onderdeel, maar wij vinden het ook heel erg belangrijk dat jij met een goed en gerust gevoel onze kliniek verlaat, dat is waar wij het voor doen!

Marga

Uiterst comfortabel

nee, alles was prima

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor je mooie review Marga! Heel erg fijn om te lezen dat de behandeling uiterst comfortabel is geweest. Dat is waar wij het voor doen!

Wioletta Herda

Echt geweldig

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor je mooie review Wioletta! Hier krijgen wij nou een lach van op ons gezicht :)

Robin Cornelissen

Na erg bang te zijn voor de tandarts ben ik hier erg op mijn gemak gesteld.

Heb je nog tips voor ons?

Nee. Alles is na wens verlopen.

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling Robin! Erg fijn om te lezen dat onze collega's je zo op je gemak hebben kunnen stellen en je door de behandeling heen hebben kunnen helpen. Dat is waar... Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling Robin! Erg fijn om te lezen dat onze collega's je zo op je gemak hebben kunnen stellen en je door de behandeling heen hebben kunnen helpen. Dat is waar wij het voor doen!
Geniet nu maar vooral van je mooie nieuwe glimlach :)