Contact met medewerkers
Eerste online indruk
Inplannen adviesgesprek
Behandeling

Jessica

Ontzettend ontspannen en heel erg niet veroordelend voor mijn situatie.

Ga vooral zo door.

chris dus

Tot zover uitstekend ; de assistente doet het formidabel !!

nu (nog) niet

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat fijn om te lezen dat jij zo'n prettige ervaring hebt gehad binnen onze kliniek Chris. Heel erg bedankt voor deze mooie review!

Vriendelijk personeel,mooie praktijk,duidelijke uitleg

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat fijn om te lezen dat jij zo'n prettige ervaring hebt gehad binnen onze kliniek. Heel erg bedankt voor deze mooie review!

Eric Jilesen

Top

Heb je nog tips voor ons?

Naast het koffiezetapparaat ook water

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie review Eric! Natuurlijk ook bedankt voor je tip om water naast het koffiezetapparaat neer te zetten. Dit is reeds besteld, maar nog onderweg. Bij je volgende afspraak kun je... Bedankt voor deze mooie review Eric! Natuurlijk ook bedankt voor je tip om water naast het koffiezetapparaat neer te zetten. Dit is reeds besteld, maar nog onderweg. Bij je volgende afspraak kun je genieten van een flesje water! :)

Bianca

Super goed en vlot geholpen door allemaal vriendelijke en behulpzame medewerkers die je op je gemak stellen. Behandeling gehad onder narcose omdat ik erg bang was. Ik vond het erg spannend, maar het... Super goed en vlot geholpen door allemaal vriendelijke en behulpzame medewerkers die je op je gemak stellen. Behandeling gehad onder narcose omdat ik erg bang was. Ik vond het erg spannend, maar het is me 100% meegevallen, dus ik kan het echt iedereen aanraden. Ik had het achteraf veel eerder moeten doen. Heel blij met het resultaat! Bedankt!

Ga zo door!

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Bianca! Wat fijn om te horen dat de behandeling zo is meegevallen. Geniet van je mooie glimlach! :)

Gabriella Bazelmans-Janssen

Het eerste contact via de telefoon verliep al meteen superfijn,
Een intake afgesproken en voelde me gelijk zo op mijn gemak. (het een ernstig trauma)
Duidelijke en heldere uitleg. Het eerste contact via de telefoon verliep al meteen superfijn,
Duidelijke en heldere uitleg.
behandelplan uitgelegd en thuis gekregen.
Ik ga zeker mijn behandeling laten doen onder narcose.
Zal na de behandeling mijn review aanpassen.

Geen tips nodig.

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Gabriella! Wat fijn om te horen dat je je zo op je gemak voelt bij ons. We gaan er samen wat moois van maken!

Joost van Nijnatten

Hoewel dat ik als de dood ben voor de tandarts ben ik er goed geholpen
Het Personeel is erg vriendelijk en mee denkend

Nee geen tips
Zo doorgaan als jullie nu doen

Misschien een vestiging in Breda openen ?

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie review Joost! Wat fijn dat jij zo'n prettige ervaring hebt gehad binnen onze kliniek, én dat terwijl je zo angstig bent. Van zulke warme woorden worden wij erg blij! En wie... Bedankt voor deze mooie review Joost! Wat fijn dat jij zo'n prettige ervaring hebt gehad binnen onze kliniek, én dat terwijl je zo angstig bent. Van zulke warme woorden worden wij erg blij! En wie weet openen wij in de toekomst ook een vestiging in Breda, zeg nooit nooit :)

Marcel Terstegen

Bezoek aan jullie kliniek gaaf mij een zeer goed en vertouwt gevoel . En dat werd nog eens duidelijk tijdens de behandelingen. Ben dan ook zeer tevreden, en kihkuit naar het eindresultaat, maar daar... Bezoek aan jullie kliniek gaaf mij een zeer goed en vertouwt gevoel . En dat werd nog eens duidelijk tijdens de behandelingen. Ben dan ook zeer tevreden, en kihkuit naar het eindresultaat, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Heb je nog tips voor ons?

ja blijf zo door gaan zoals jullie kliniek werkt. dat is perfect

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Marcel! Wat een warme woorden, daar beginnen wij zelf ook van te stralen :) Heel veel succes met de laatste stappen naar jouw mooie nieuwe glimlach, maar dat... Heel erg bedankt voor deze mooie review Marcel! Wat een warme woorden, daar beginnen wij zelf ook van te stralen :) Heel veel succes met de laatste stappen naar jouw mooie nieuwe glimlach, maar dat gaat zeker goedkomen!

Nick van Mechelen

Niet zo stijf. Aanrader.

Heb je nog tips voor ons?

Een aangewezen plek voor de vuile koffie kopjes.

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie review en de waardevolle tip Nick! Daar gaan we zeker wat mee doen :)

Adri-Jan Hoes

Prettig

Heb je nog tips voor ons?

Ontvangstruimte mag wat meer uitstraling hebben

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie beoordeling Adri-Jan! En we zullen zeker kijken hoe we onze ontvangstruimte nog kunnen verbeteren, voor een mooie binnenkomst in onze kliniek.