Je aankoop wordt beschermd

8.3/10
8.5/10
8.1/10

Liede

Ik ben echt super tevreden! Ik wist niet goed welke maat ik moest bestellen, dus belde ik. Ik kreeg gelijk iemand aan de lijn die de tijd nam om met mij mee te kijken en te overleggen. Vervolgens...

Medewerkers nemen de tijd aan de telefoon en geven goed advies.

Ik vond het pak dat ik kocht best wel duur voor het materiaal, maar ik weet niet of dat een verbeterpunt is voor het bedrijf of dat het ook voor veel geld wordt ingekocht.

Klaar

Ik vond gemakkelijk wat ik zocht.
Alles werd netjes verpakt en snel geleverd.

Gebruiksvriendelijke website.

Dat je winkelmandje iets langer bewaard blijft.

Blackbird

Goede product, zeer tevreden

Bezorging

meer Fotos van product op site

Hoorn. j

Nu 2 maal gebruik van gemaakt ,tot nu toe kan ik alleen concluderen TOP!!!!!!! bestelling werd snel verwerkt. werkdag erna meteen en compleet binnen.
gaat zo door !!

snelle en correcte levering . uitstekende site!

geen suggesties hoe het beter kan .

Prima service!

Snelle afhandeling en verzending

Alles is vlot verlopen. Levertijden gerespecteerd. šŸ‘

Moniek

Leuk speelgoed besteld voor mijn kindjes, snel geleverd!

Ik had glazen besteld. 1 setje was stuk. Ze stuurde direct een nieuw setje na, erg netjes.
De glazen zijn super leuk en precies wat ik er van verwacht had.

Joeri

Snel geleverd, geen goede productomschrijving.

Snelle levering, goed verpakt.

Verwarring over de naam. Ik bestelde bij shoppartners en krijg een doos met de afbeelding shoppartners en vervolgens een review over viavoordeel.nl. Ik moest echt even zoeken wat ik nu ga reviewen.
De heb 2 knoppen besteld: Volgens beschrijving moeten deze YES of No zeggen. Maar na drukken op de No knop, wisselt deze van tekst. No no no, I said No of gewoonweg No en nog wat varianten. De Yes knop is zo seksueel getint dat ik deze niet kan gebruiken. OOooh Yes! Aldus een vrouwelijke stem. Per keer drukken wordt ze steeds meer opgewonden. De beschrijving van het product mag dus een stuk beter.

Reactie Viavoordeel.nl:

Beste Klant,
Hartelijk dank voor moeite die u heeft genomen om uw opmerking met ons te delen. Wij hebben u een PB gestuurd.