1906 beoordelingen

Je aankoop wordt beschermd

1906 Reviews

Factify

Prettige mensen, goede service. Snel en zakelijk.

Persoonlijke benadering. Snelle zakelijke service.

A.Sbai

Snel service en goed geregeld

goede informatie en bereikbaarheid

A. Akkerman

Heb een (verkeerde) adapter besteld. Die keurig is geleverd maar in gebruik niet blijkt te passen op de laptop

Telefonisch geinformeerd naar de mogelijkheden. Zeer pragmatisch en klantgericht. Heb de verkeerde adapter teruggestuurd en de nieuwe besteld. Het prijsverschil van € 1,- is weggestreept.

Ook de informatievoorziening via de mail is zeer compleet.

Eigenlijk niet.
Ga zo door

Godfried

Snelle levering uit een bijzonder ruim assortiment tegen een hele scherpe prijs. Absolute aanrader deze online verkoper.

Top assortiment. Ruime keuze!

JPI

2 adapters voor Medion PC's besteld. Prijs/kwaliteit goed. Communicatie kon beter.

Kon het type dat ik zocht niet vinden op de website. Snelle reactie op mijn eerste mail.

Op mijn aanvullende vraag (via 2e mail) is geen reactie gekomen.

Correcte en snelle levering

snelle levering, milieuvriendelijke verpakking

geen toeslag rekenen voor PayPal

Langes

Prima. Echter, bij de bestelling bleek een onderdeel te ontbreken die we er apart bij moesten kopen. Dat was niet duidelijk aangegeven.

Overzichtelijk

Info bij de producten uitgebreider. Vooral bij producten waarvan je verwacht dat kabels bijvoorbeeld meegeleverd worden.

Prima, snelle levering, goede informatie

Niet opvallend, doen gewoon wat ze moeten doen

Dit soort vragenlijsten zijn voor de consument meer en meer een ergernis. Na elke tandenborstel, gloeilamp of wasknijperset die we online aanschaffen, worden we geacht een enquete of vragenlijst in te vullen. Het kost steeds tijd, en we worden over de streep getrokken met winacties, waarbij ik helaas, na een keer of 835 braaf de lijst invullen, nog steeds geen geluk heb gehad. Bestaan die kadobonnen wel echt?

Johan Algoet

Goede en redelijk snelle levering

Juist en vlug