Schouten Beheer

E N O R M E Goede Service
Leuk product, er was enige transportschade en die is zeer adequaat en bijzonder snel verholpen. We kregen direct nieuwe vervangende goederen. Chapeau

Loetje

Via-direct levert goede producten, alleen de aflevering is soms wat rommelig. Dit omdat de leverancier direct komt leveren (uit Duitsland bijv.) en ze op het laatste moment bellen of schakelen... Via-direct levert goede producten, alleen de aflevering is soms wat rommelig. Dit omdat de leverancier direct komt leveren (uit Duitsland bijv.) en ze op het laatste moment bellen of schakelen zonder tijdsplanning (wel datum geen tijdstip mogelijk).

Prima geholpen, netjes op tijd geleverd.

Sergey

Best service, aardig, behulpzaam personeel

Via-Direct

Omdat een handgreep was stukgegaan nam ik contact op met meneer Kragten. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Meneer Kragten gaf aan uit te gaan zoeken of deze handgreep geleverd kon worden. Via... Omdat een handgreep was stukgegaan nam ik contact op met meneer Kragten. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Meneer Kragten gaf aan uit te gaan zoeken of deze handgreep geleverd kon worden. Via een mail werd ik, binnen een week, op de hoogte gesteld dat de handgreep kosteloos wordt geleverd en kosteloos wordt opgestuurd. Wat een service!

Karen Jansen

Geen keuken na tien dagen

Reactie Via-Direct:

Beste Karen,
Helaas zijn de levertijden op onze website langer dan normaal.
Het bovenstaande is ondertussen onderling opgelost.
Team Via-Direct

JJ

Als eerst zijn de keukens van heel slechte kwaliteit. Ik heb de keuken voor 1 maand gebruikt en de pijp van de vaatwasser is al kapot, het mechanisme van de kasten werkt niet goed, ze vallen bijna... Als eerst zijn de keukens van heel slechte kwaliteit. Ik heb de keuken voor 1 maand gebruikt en de pijp van de vaatwasser is al kapot, het mechanisme van de kasten werkt niet goed, ze vallen bijna de hele tijd. Bovendien is de keuken gekomen zonder gaten voor de wastafel en kookplaten. Onze klusjesman moest alles zelf meten en als er een fout zit kan je niet meer terug.
Als laatst was de keuken geleverd op de begane grond en niet op eerst verdieping en zijn de bezorgers bijna weggerend na 2 minuten wachten!!!! Ik raad deze bedrijf niet aan!

Reactie Via-Direct:

Beste JJ,
We vinden het erg jammer dat de kwaliteit niet is wat u verwachtte.
U geeft aan dat er een onderdeel kapot is gegaan.
Dit lossen we uiteraard graag voor u op.
U kunt hier...
Beste JJ,
We vinden het erg jammer dat de kwaliteit niet is wat u verwachtte.
U geeft aan dat er een onderdeel kapot is gegaan.
Dit lossen we uiteraard graag voor u op.
U kunt hier het beste een e-mail voor schrijven naar info@kitchenettesdirect.nl.
De werkbladen worden inderdaad ongezaagd geleverd.
Dit biedt de mogelijkheid om de keuken in spiegelbeeld op te bouwen.
Als u hulp nodig heeft bij de montage vernemen we dat graag.
In onze voorwaarden en e-mail die we u gestuurd hebben geven wij aan standaard tot de eerste deur op de begane grond te leveren. Wellicht is dit u ontschoten?
Vriendelijke groet,
Team Via-Direct